Azi am terminat un nou roman

Era ora 3 noaptea. Aveam lâmgă mine o sticlă de vin goală şi un motan negru adormit.

Titlul? Logic că nu vi-l zic, să nu cumva să apară titlu.ro până la apariţia romanului. Am învăţat şi eu ceva din faza cu hydepark.ro. Apropo, http://www.hydepark.ro, futu-vă-n gură, agora.ro era luat? Sau nu v-a dat prin cap că există şi alte metafore care să sugereze libera exprimare?

Primul om căruia i l-am trimis a fost evident Boerescu. Pentru că o să las partea cu reprezentarea pe mâinile lui, pe viitor. Nu doar pentru că, după cum zice Super Freakonomics de Levitt şi Dubner, prostituatele cu peşte câştigă mai mult decât alea fără, dar şi pentru că, dacă zice o fată simpatică: „Vreau ca numele meu să apară pe toate comunicatele legate de proiectul X.” tinzi să zici da-da-da şi să uiţi în secunda a doua promisiunea, în schimb dacă negociezi chestia asta cu un nene între două vârste, ai mai multe şanse să-ţi funcţioneze memoria. Deci, pe viitor, nihil sine Boerescu, cel puţin până se învaţă lumea că râdem, glumim, dar când facem business, cer al dracu’ de serios tot ce cer.

Mail de la om:

am citit doar 7 pagini si imi place
…restul, dupa ce trimit revista la tipar

Ceea ce înseamnă că, în curând, cu observaţiile şi amendamentele lui, îmi voi perfecţiona creaţia şi vom avea din nou ceva de lansat.

10 gânduri despre „Azi am terminat un nou roman

  1. Musai sa aiva ceva de-a face cu libera exprimare. Titlul. Nu ca-l terminasi dupa sticla de vin. Romanul.

    Deci eu cred ca se chiama „Hype Fuck strike again!” (mama lu Bogdan, ai legatura.)

  2. „prostituatele cu peşte câştigă mai mult decât alea fără”

    nu neaparat, daca’s destepte, curvele independente castiga mult mai mult: un amic este, printre altele, curv scriitor. ca si tine. primul pas (carte) pe centura l-a facut sub indrumarea unui codos tip rao/trei/millenium/teora
    /plm/gen. ca si tine. adica cu proxenet. ca si tine. promovare pula, ca la tine si crista bilciu; bani – 5-10% din vanzari ca la tine.
    amicu’ si-a bagat pula in ei, si-a tiparit independent a 2-a carte la prima tipografie afisata de google – A5, 230 pagini, coperti carton lucios, 40% fizic mai calitativa decat „primul meu job”. 2000 de lei/ 400 buc tiraj. a vandut ~300 buc in 6 luni fara mare agitatie, fara sa fie cunoscut.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

