Muie PDL

De data asta, pentru adoptarea legii eutanasierii câinilor. Pentru că aţi umflat artificial costurile fictive de întreţinere a adăposturilor şi cu asta i-aţi îndoctrinat pe proşti împotriva animalelor, nemaivorbind cu vrăjeala: „Vă muşcă copiii.”

Adevărul e că vă doare-n pulă de copiii oamenilor, pe care, altminteri, nu-i ajutaţi cu nimic. Tot ce vreţi e să alocaţi anual sume imense pentru eutanasiere, pe care vi le veţi băga în celălalt buzunar, aşa cum aţi făcut şi până acum, în timp ce câinii vor fi omorâţi cu răngi (aşa cum aţi făcut şi până acum) – bineînţeles, cei blânzi şi liniştiţi, care pot fi prinşi uşor, nu ăia fioroşi de care nu se apropie nici hingherii. Iar căţelele nesterilizate vor continua să facă pui, să aveţi ce ciordi şi omorî cu ranga şi data viitoare.

Muie, partid de cocalari ciorditori. Aţi merita să vă omoare cineva copiii cu răngile, aşa cum omorâţi voi câinii. Vouă şi tuturor susţinătorilor cruzimii împotriva animalelor.

127 de gânduri despre „Muie PDL

  1. vechiul goodman s-ar fi implicat in acest scandal cu argumente tip „mii de oameni muscati/an de maidanezi + costurile medicale + urmarile psihologice”, cu „costul tratamentelor medicale”, cu „kktii de pe strazi”, cu linkuri si alte argumente irefutabile.

    acum chiar daca n-ai dreptate, decat pur si simplu iti respect parerea.

    • n-o sa se intample nimic, io asa zic. legea are chestii ambigue in ea. apoi cand or sa-i stranga, trebuie for cu locatarii cartierului bla bla si ghici cine or sa fie primi cu pancarte. nu-s de acord cu matrasirea lor cu rangi ‘n shit, dar tinuti la hotel 2-3 saptamani, apoi daca nu-i vrea nimeni eutanasiati.. asta e… are si o chestie buna legea. cica tre sa demonstrezi ca ai salar, loc si cel mult inca un caine, plus acordul locatarilor din bloc, pentru a adopta. un minus pentru saracii catei, in schimb, un plus impotriva javrelor care adoptau catre 300 odata si-i dadeau inapoi pe strazi. sa ne mai gandim ca vine gerul naprasnic de iarna .. le sta mai bine c-o injectie, decat degerati si infometati sau de gamba mea agatati, fiind extrem de agresivi din cauzele enumerate. asadar daca legea va fi aplicata corect, va fi cel mai „uman” cu putinta mod de a scapa de ei de pe strazi.

  2. si ce panouri publicitare aveau, cu un caine f fioros si un ton general de pericol. de ce nu aratau si catei draguti si blanzi. iar pdl-ul, de cateva luni tot aduna semnaturi pt situatia maidanezilor, doar ca nu reiese clar ce ai semnat, daca e pt eutanasie sau sterilizare, si cred ca s-au folosit de acele semnaturi in sprijinul legii lor idioate. asta-i o campanie clasica de manipulare publica pt care ar trebui sanctionati

  3. Binenţeles că li se rupe de adulţi plus copii laolaltă. Dar nu li se rupe de voturi. Şi vor beneficia de un val de entuziasm electoral dacă reuşesc să cureţe străzile. Presupun că de aia au şi tergiversat atâta.

    Sincer, nu sunt decât două variante:
    – fie laşi câinii pe stradă
    – fie îi strângi, cu subvariantele aferente: îi ţii până la moarte din fonduri publice sau îi eutanasiezi dacă nu-i vrea nimeni.

    Ghici ce se aplică în orice ţară în care nu dai de câini pe stradă?

    Lumea – inclusiv eu – va accepta orice, de la comisioane grase până la grenade de mână. Doar să scape.

    • curios am auzit insa ca merge faza cu tinutul in adaposturi pana mor … asta ca sa nu ti se urce in cap toata pulimea cu pretentii de iubitori de animale … am caine acasa si recunosc ca i-as impusca pe aia de pe strada si pe cei care le dau mancare si ii tin pe langa bloc … am o fetita si nu vreau sa ma gandesc ce as face daca o musca vreun caine … capital electoral si noi posibilitati de a stoarce bani de la buget … asta e motivarea pentru tot ceea ce fac guvernantii romani …

        • gresit … daca nu-i dadea de mancare era plecat din zona de multa vreme … in plus stii si tu ca animalele isi apara teritoriul … cred ca unul hranit o musca doar daca trece pe langa locul unde s-a aciuat … am langa bloc cateva exemplare care sunt foarte violente daca treci pe langa culcusul lor … si stiu ca sunt foarte bine hranite

        • interesant, eu am lângă bloc câteva exemplare foarte blânde şi supuse, care sunt, de asemenea, bine hrănite, şi nu deranjează pe nimeni. poate ai tu o alură antipatică.

  4. Muie PDL, dar nu numai din motivul acesta, ci și pentru că perioada lor este din punct de vedere economico-social perioada cea mai îngrozitoare pentru români din ultimii douăzeci de ani.

    Nu mai vorbesc că ție, Lorena, niște pedeliști ți-au manglit și ideea cu Hyde Park. Pe saitul acela scriau câțiva pedeliști cunoscuți, printre care și Lăzăroiu.

    • Ai dreptate Bogdan mama care no mai ducem asea bine ca pe vremea lui Ceusescu Balcescu Mihai Bravu si Cuza. Ieu cu tatatau dumnezeu sal erte team anvatat ca can comunism lucruri mai frumuase nu gasesti nicaierea care deacea team anvatat sa fi patriot care unguri vor sa ne cotropeasca. Si NElu sa sti care e de acord ca iesti un bun patriot care iel totusi nuntelege cum de lucrezi pentru hoti de capitalisti care inima ta si creeru de copil a ramas la Ceusescu dumnezeu sal erte ca fost intelectoal patriot ca tatatau.

    • Domnul jmecherino sa sti-ti dumevoastra ca mare lucru a-ti spus care v-a povestecs acuma cea patit din cauza la un caine columnitar din asta care nare stapan. Ieu nu trebue sa m-ai repet ca sunt pensionara vaduva de telectoal care am ancercat sam refac vieata asea am auzit ca trebue sa faca femeele nea spus la teve duamna Mihaela Tactu. Si am dat anunt la matremoneale intro zi care caut barbat frumuos intelectoal pentru o relatie care sa stie sa spele proteza dentara care ieu uit si ma scuzat pute dimineata. Am prmit raspuns de la un domn ai zicea Romeo92 care am crezut ca 92 e vrasta care mam speriat ca ieu sant totusi tinera ca comparatie. La telefon mea spous ca nu duuamna 92 e anul care am ramas si ieu vaduv hai sa ne vedem la statuiea aviatorilor. CAre tuata dimineata am fost agitata ma ajutat vecinele sa port haine moderrne ciorapi frumos antins care sub o rochie pana sub jerunche. Si ieream atat de frumuoasa care vecinu de la parter a crezut ca sant maica precista zau va spun domnu jmecherino. Si am plecat spre locul destinatiei care pe drum ma apostat un columnitar din asta asmutit care de niste tineri de pe langa sosea. Fluerau dupe mine care zicea ca seman cu Genifer Lonpez la menopausa duamne sfinte care cainele anceput sa traga de ciorapi. Geaba am ancercat sal alung na vrut naveam la mine nijmacar o felie de pane vorba aia care sal ademenesc cu iea. Domnu jmecherino abea am reusit sa scap de ieal care am urcat in autobuz lumea credea care ma atacat tilhari tuata eram rupta la piciuare. care cand am ajuns la Romeo92 erea barbat bine inca tiner 84 de ani mea vazut ciorapi ferfelita sea crezut ma scuzati ca sant curva asea mea zis care a plecat sea spus ca duamnele au dixparut depe lume. Am plans amarnic care norocu meu a fost can seara aiea a trecut adimistratoru pe la mine care mea aratat din nou cum sa ne jucam frumos fara murdarie. dar mea parut rau care Romeo parea barbat zestrat presentabil care duamnele ofteau dupe el pe strada. Din cauza la catelu columnitar domnu jmecherino care mea dixtrus vitorul alaturi de barbat.

        • Asea ieste domnu Jmecherino multumesc pentru simpatia care la vrsta mea din partea unui tinar ie fuarte importanta a fost trist carem puteam loa vieata de la anceput si columnitaru mea taiat obortunitatiea acieasta. V-a sarut domnu jmecherino.

  5. Muia ca muia… dar imagineaza-ti ca esti strain si intri in bucuresti.
    Ce o sa vezi ? Tigani si caini vagabonzi .
    Cainii vagabonzi sunt o problema totusi…

      • o avea, numai ca nu are niciun drept la viata mea;
        ca eu n-am vrut niciodata sa musc un caine..

      • Dreptul vine intotdeauna o data cu responsabilitatea.
        Pentru dreptul la viata al omului parintii si mai apoi el el insusi sunt responsabili.
        Pentru dreptul la viata (si la viata decenta) al cainelui, cine este responsabil?

        • ce tâmpenie. pentru dreptul de viaţă al leului în junglă cine-i responsabil? asta cu responsabilitatea am inventat-o noi, oamenii, să nu ne dăm în cap reciproc.

        • It’s a jungle out there! Cand bizonul baga un corn in tigru sau ce-or fi animalele alea nu intra la inchisoare nimeni.

          Imi asum – sau nu – prezenta unui caine pe strada in aceasi masura in care sunt – sau nu – repsonsabil de actiunile lor.

          „Responsabilitatea am inventat-o noi…” si cred c-am facut bine c-am inventat-o.

          Legea care permite (nu obliga) eutanasierea era necesara. Cu siguranta nu suficienta. Cu aceeasi siguranta nu asta este cheia rezolvarii problemei..Cei care sunt responabili -in orice fel – de cainii de pe strada isi vor exprima, in sfarsit, responsabilitatea.
          Sunt convins ca nu se va intampla nimic fundamental diferit: sadicii vor impusca mai departe caini, cainii vor face mai departe mizerie pe strazi. Un nefericit va mori muscat de caine dupa alti 10 fulgerati avand aceeasi vina: vor fi fost la locul nepotrivit. Nimeni nu va lua cainii de pe strada.

          Eu as fi adaugat in legea asta amendarea pentru toti cei care hranesc cainii, pisicile, porumbeii lebedele, ursii, etc fara stapan/salbatici/vagabonzi.

        • ce prost eşti, tudore. păi nişte câini flămânzi sunt de 10 ori mai fioroşi decât unii sătui. Ai auzit şi tu clişeul ăsta cu „vai, babele hrănesc câinii” şi fără să-l treci prin filtrul unui minim de creier, îl zici şi tu mai departe, cum fac toţi mediocrii.

        • tudorica, tudorica..
          daca dumneata faci asociere intre dreptul la viata si responsabilitate, incepe sa imi fie mila de copiii tai pe care ii vei omori cu ranga in speranta ca tu faci ce-i drept.
          si o mica paralela pt. a-ti demonstra ca ai trecut prin „Campul de Maci” in ceea ce priveste responasbilitatea: copiii orfani. Mno, de astia ce sa mai zic, sau conform tie ar trebui sa fiu de acord si cu eutanasierea lor? Si da, si ei si cainii comunitari au acelasi responsabil, STATUL. Diferenta face ca intrunul din cazuri nu isi asuma responsabilitatea, ci doar elimina subiectul din poveste.
          Eu, personal, nu sunt mare iubitor de animale, dar pana la a vrea sa omor unul e cale lunga (sau sa fie omorat). Daca vreti sa nu va mai muste copiii, eu propun sa le sugerati sa nu mai fie cretini (ne-ar face si noua un favor), daca nu sunt atatati, nu sunt periculosi, la fel si eu si multi altii.
          Iar tu Lorena, baga-ti pula-n ei cu mare drag in continuare! Daca obosesti, ma chemi.

    • baga-mi-as pula-n ma-ta de sluga! imagineaza-ti ca esti strain si tac-tu mare, tot strain fiind, n-a fost comunist si nu s-a uitat ca vita cum zeci de mii de oameni erau scosi din case si bagati in blocuri si casele demolate si cainii din curte aruncati pe strada sa se descurce. si imagineaza-ti ca, strain fiind (da’ vezi din ce tara iti alegi sa fii, nu fi prost si cand visezi), n-ai un ceas care suna sa-ti activeze complexul de inferioritate de fiecare data cand alt strain, posibil roman, trece granita cacatului de tara in care dormi. futu-ti pe ma-ta si pe ideile pe care le scoti din haznaua aia de creier. ofranda un caine fiecarui spaniol care intra in bucuresti, doi caini la un englez si 4 la un german, ca astia e taticii nostri acum. acum treci lingea-mi-ai pula la smotru pana nu te pune vreun strain la stalp sa-si ascuta biciul pe tine, zdreanta.

    • Si tiganii nu sunt o problema?! Si care e problema ca vezi caini pe strada?! Daca vezi hoarde de oameni pe strada, care se calca in picioare, ambuteiaje, etc, e mai bine?! Mars in mortii ma-tii de jigodie criminala!

Comentariile sunt închise.