Studenţii ies în stradă

Şi, desigur, unde e anarhie, hop şi eu. Mama grevelor, remember? Cu această ocazie, iată şi debutul meu în meseria de cameraman. 😀

 Viața de student n-a fost niciodată ușoară. Spune asta orice fost căminist familiarizat cu pâinea cu muștar, cu mămăliga cu bulion și cu blatul pe autobuz. În prezent însă, studenții sunt mai conștienți de drepturile lor ca niciodată și pregătiți să lupte pentru ele. Bine, nu toți. Astăzi, de Ziua studenților, am dat peste monumente de determinare și oameni care habar nu au pe ce lume trăiesc.

Studioșii s-au împărțit în două tabere. În timp ce Uniunea Studenților din România (USR) a demarat festivalul Unifest, cu petreceri, expozitii, teatru și Dan Puric, Alianța Națională a Organizațiilor de Studenți (ANOS) a fost de părere că e momentul potrivit să iasă în stradă. De când cu Roșia Montană se poartă flashmobul, așa că s-au întâlnit spontan și la Universitatea București, și la ASE, și la Drept. Motivul nemulțumirii este  read the rest at Vice Magazine: STUDENȚII PROTESTEAZĂ #1 – Vice la zi

10 gânduri despre „Studenţii ies în stradă

  1. Eu unul nu sunt de acord la faza cu suportul de curs. Asta incurajeaza la lene. Daca ai pdf-ul cu tot ce iti trebuie, nici nu mai dai pe la curs. Tocesti in sesiune, treci examenul si uiti totul dupa 2 zile. Ideal, ar trebuisa fie data o bibliografie din autori relevanti (nu profu’ care preda sau nevasta-sa) si te duci la cursuri sa asculti si sa intelegi.

    Nush, toti aia de la protest pareau niste labari gigantici. Poate am eu un bias ptr ca in facultate la mine din organizatiile astea studentesti fac parte numai labe triste care se joaca in fiecare an de-a revolutionarii.

    • 2 aspecte: 1. exista gunoaie de profesori – care te obliga sa cumperi nu stiu ce; 2. exista studenti lenesi care vor cursurile mura in gura, ca nu sunt in stare sa scrie nici la dictare.
      Vina tine de ambele parti. Eu am vazut tot felul de profesori. Cel mai mult apare harca batrana care-ti dicteaza de pe niste papirusuri antice, de pe vremea cand si lui i-a dictat dracu stie cine.

      Suportul de curs ar trebui sa fie o structura a lectiei, sa nu fie nici prea multa informatie, nici 3 puncte de genul: introducere, cuprins, incheiere. Am avut profesori care au fost in stare sa faca asta.

  2. Cine vrea sa invete si sa profeseze in meseria pe care il specializeaza facultatea, invata. Si e bine sa ai suport de curs, unii mai si muncesc in timpul facultatii, sa aiba ce manca/plati chirie/benzina d-astea. Ca nu toti au parinti cu bani.

  3. cand am citit intrebarile, mi’am adus aminte de aia cu „trei in pula mea!”. am avut o noapte nasoala, lorena, de aceea imi vars frustrarile la tine pe blog. stiu ca esti o gazda buna. te fut cand ne vedem. pup.

  4. Voi (astia badarani libidinosi – va stiti) aveti impresia ca daca cineva va vorbeste accesibil si fara fitze, puteti sa va trageti de sireturi cu omul respectiv. Mi-a placut replica Lorenei, insa nu meritati efortul. Eu va banam pur si simplu.
    Asta imi aduce aminte de locul meu de munca. Doar pentru ca muncesc fizic (montez instalatii) pe santier se asteapta de la mine sa: fumez (mi se cer tigari, trebuie sa suport fumul lor de tigara), sa fluier cand conduc dupa tipele de pe strada (taceam in masina in timp ce colegii faceau ca maimutele in calduri, si aia imi ziceau ca de ce nu zic nimic, sunt suparat? Poate nu ma intereseaza, poate am chef sa ma gandesc la problemele mele. Se asteapta sa beau dupa altii sau ca e ok sa mi se bea din sticla MEA de apa – de parca sunt imun la bolile altora, parca stiu eu unde au pus botu alti retarzi, sau mai rau, ar trebui sa nu dau 2 bani pe sanatatea mea.

    Deci mesajul meu pentru badaranii de pretutindeni: MUIE VOUA! Imbecilii dreaq. Voi faceti anumite bresle de kkt, din cauza dobitoceniei voastre in multe cazuri sunt platiti prost oamenii si lucreaza in conditii sub standard. PEntru ca sunteti niste cretini cu creier de de copil. Va urasc din tot sufletul (bine eu nu suport in general oamenii, dar pe voi VA URASC!).

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

