Trolajul ca artă

Vlad nu e doar băiatul ăla aproximativ frumuşel care m-a făcut să dau jos toate kilogramele în plus, mi-a întreptat cocoaşa şi mi-a subţiat talia; oh, nu; Vlad e şi un troll al naibii de bun, după cum am descoperit eu pe peretele lui pe facebook. A reuşit să işte o ploaie de mui între toate notabilităţile dansului din Bucureşti. Am râs cu stropi o jumătate de oră. Vă dau copy-paste, să râdeţi şi voi. Îl invidiez la faza asta; i mean, făcând paralela cu lumea scriitorilor, pot eu trola orice şi tot nu voi isca un scandal sinistru între Breban, Emil Brumaru, Mircea Dinescu, Ioan Groşan, Iaru, Cărtărescu, Agopian, Mitoş Micleuşanu, Adi Schiop, Ioana Baetica, Filip Florian, fraţii Vakulovski şi Iulian Tănase. Dar, să savurăm împreună acest veritabil who’s who al dansului:

Vlad Ems Jasmin Vardimon Company

Sergiu Anghel Asta nu trecea de viza la CNDB…
March 29 at 6:58pm · Like · 2

Farid Fairuz ‎@sergiu anghel: pe cuvantul tau de mason de dambovita?
March 29 at 10:47pm · Like

Consilierul Candidatului La CNDB nu se dau vize, ca la facultatile cu talibani. Dar arata oribil, oricum. Vladutz, sper ca razi de imagini, ca altfel ai pierdut orice speranta!
March 29 at 11:17pm · Like

Alexandra Pirici a trecut si „bloody body” la CNDB.
March 29 at 11:24pm · Like

Consilierul Candidatului Si a fost bloody….:))
March 29 at 11:26pm · Like

Andrei Kivu hai mai, nu fiti nedrepti, ca exista si masoni mai nasoi; dinu sararu, de exemplu (bine, e adevarat ca de la sararu la soferul de tir nu mai e mult spatiu…dar pana la urma ce mai conteaza? important e ca dinutzu al nostru a vrut sa fie director – si uite ca a reusit! asa incat: vointa sa fie, ca de rest se ocupa ordinul 😉
March 29 at 11:27pm · Like

Farid Fairuz kivule, esti al dracului! sa stii ca l-am vazut acum un an pe sararu int-un interviu la televizor si am ramas impresionat. pe bune, chiar nu fac misto! complex tipul si spunea niste povesti din trecutul lui care m-au lasat masca. nu pentru ca erau inedite, ci pentru ca tipul vorbea intr-un fel care spunea multe despre el. prea ne-am obisnuit sa identificam cu usurinta raul si pe aia rai. cu sergiu insa altfel sta treaba. dupa ce o sa vezi ce-a scris in suplimentul de la observator (by the way, finantat de CNDB) o sa zici ca sararu era om.
March 29 at 11:40pm · Like · 1

Sergiu Anghel ‎@Mihai Mihalcea alias Farid Fairuz: Domnule Mihai Mihalcea, va reamintesc ca sint nascut in Medias si educat in Cluj. Sint ardelean. Dimbovitean sinteti dvs. Chiar si aceasta interventie a dvs. o demonstreaza cu prisosinta. Celalalt subiect va depaseste capacitatea de intelegere. N-o luati ca pe o ofensa. Nici eu nu-i inteleg pe cei ca dvs… Va rog insa sa constatati ca in timp ce eu nu pot judeca ceea ce nu inteleg, dvs. se pare ca nu puteti judeca decit ceea ce nu intelegeti…Acordati mai multa atentie domnului Farid Fairuz. In mod evident mai are putin si va ajunge acolo unde se va intilni cu cel putin o duzina de Napoleoni Bonaparte.
March 29 at 11:41pm · Like

Farid Fairuz ‎@ Serge, mon amour: da, am vazut in textul din observator ca nu poti judeca ceea ce nu intelegi. get a life!!! gata, ca am treaba!
March 30 at 12:10am · Like · 1

Consilierul Candidatului Sergiu Anghel, ai ajuns un forumist frustrat :))
March 30 at 1:07am · Like

Sergiu Anghel Zise campionul forumistilor cel care are un fluieras in buletin si unul la cap….
March 30 at 1:10am · Like

Consilierul Candidatului Ura si ciuda :)) Si neputinta
March 30 at 1:13am · Like

Sergiu Anghel Mai Fluieras, am treaba…scuza-ma dar nu mai am nici un pic de ura…
March 30 at 1:16am · Like

Ovidiu Dragoman Asta e Sergiu. Multi frustati. Si ce sa faci ca sunt „de-ai nostri”. De aia a ajuns arta asta unde e. Nu vezi ce promotii avem in ultimii ani. Am ajuns sa importam balerini din tarile unde candva noi tineam steagul sus. Cat despre cultura??????? street. Nu fi trist. Mai speram. Doar sa treca perioada asta de „tranzitie”.
March 30 at 1:30am · Like

Ovidiu Dragoman Si nici nu merita sa intri in polemica. Nu vezi ce diferente??????
March 30 at 1:31am · Like · 1

Alexandra Pirici Draga domnule Dragoman, poate inainte de a emite judecati de valoare trebuie sa va clarificati unele confuzii: CNDB nu are legatura cu promotiile de balerini, aceia sunt produsul scolilor/liceelor de coregrafie locale. Dansul contemporan nu este balet. Iar cultura si starea ei actuala deplorabila sunt produsele unui spirit conservator si intepenit care tine cu dintii de posturi si pozitii si nu stie decat sa critice si sa distruga in loc sa initieze si sa propuna ceva. Centrul National al Dansului a aparut in urma unui efort colectiv si a unor proteste ale unei comunitati mici de dansatori si coregrafi contemporani, efort care nu a fost sustinut deloc de sectorul academic, ba, mai mult, a fost permanent sabotat. De-a lungul celor 5 ani de functionare s-a perpetuat acelasi gen de atitudine. Nu stiu de ce parte e frustrarea.
March 30 at 10:29am · Like · 2

Alexandra Pirici iar pentru cultura street cautati macar banksy pe wikipedia
March 30 at 10:32am · Like

Alexandra Pirici iar Consilierul Candidatului nu este Flueras
March 30 at 10:40am · Like

Iulia Popovici Asta voiam si eu sa zic, daca tot nu ne intereseaza ce fac altii. Flueras e Candidatul, consilierul lui e usor altcineva.
March 30 at 10:57am · Like

Sergiu Anghel Asa stind lucrurile ma vad obligat sa-l rog pe dl. Candidat sa primeasca scuzele mele si sa constat ca are un consilier similar cu pistolul turcului.
March 30 at 12:33pm · Like · 1

Simona Deaconescu Ceea ce eu nu inteleg este de unde atatea vorbe urate si jigniri din partea celor care se considera reprezentanti ai dansului contemporan in romania, doar pentru ca fac niste spectacole conceptualiste care seamana perfect cu ceea ce se intampla in anii ’70 in America, lumea a mai evoluat de atunci, la fel si conceptualismul pe care il iubiti voi la nebunie…e flagrant insa cum va impuneti punctul de vedere si considerati ca tot ceea ce nu va place voua nu e arta, voi care cu toate ca ar trebui sa aveti o imagine impecabila, pareti niste personaje din desenele animate : farid rairuz, consilierul candidatului, candidatul….este ridicol si penibil ca voi ne reprezentati pe noi tanara generatie…voi nu vedeti cum rade publicul de voi? Am intalnit oameni care vin la centru ca sa se amuze, imi povestesc ce se intampla acolo, vin doar ca sa rada de voi. Uitati-va pe bloguri, sunt persoane care dupa ce au vazut spectacolele voastre au zis ca nu vor sa mai vada in viata lor un spectacol de dans contemporan …v-ati format un centru de interese acolo si cine nu adera la ceea ce faceti voi e automat eliminat….va comportati ca niste comunisti. Si sincer dintre voi si domnul Sergiu Anghel, avand legatura cu ambele tabere tin sa mentionez cu tarie ca dansul este mult dar mult mai permisiv decat voi, accepta un spectacol conceptualist daca e bine facut, nu jigneste, isi asuma ceea ce spune si niciodata in patru ani de zile de cand il cunosc nu si-a impus punctul de vedere…pentru ca voi asta faceti…va impuneti punctul de vedere dar nu dati in schimb spectacole de buna calitate, ceea ce numiti voi performance e o maimutareala care se bazeaza pe filozofia nimicului. Iar in ceea ce priveste comment-ul ”Vladutz, sper ca razi de imagini, ca altfel ai pierdut orice speranta!”…cine esti tu draga consilier al candidatului sa spui asta, de cand ai tu dreptul sa emiti judecati de valoare, pana una alta jasmin vardimon este un nume de valoare, artista sustinuta de critici de dans din intreaga lume, pe langa tine care esti un simplu profil de facebook.
March 30 at 1:37pm · Like · 7

Andreea Novac discursul tau, draga simona, nu e cu nimic mai bun decat toate cele insirate mai sus. aratam mereu cu degetul spre ceilalti, ca sa abatem atentia de la noi. hai sa schimbam, daca nu ne convine ceva, ce zici?
March 30 at 3:03pm · Like · 4

Simona Deaconescu De acord Andreea, se poate sa ai dreptate si probabil discursul meu nu ar fi avut loc, daca nu ar fi existat comment-ul rautacios la adresa lui Vladut. E pentru prima oara cand port un astfel de discurs, dar sincer cred ca s-a ajuns la un punct in care trebuie purtat. Ma simt ca in Piata Rahova intr-o astfel de discutie si nu-mi doresc sa jignesc pe nimeni insa mi se pare deplorabil ce se intampla: sa jignesti un coregraf de talie internationala(Jasmin Verdimon) si sa-i jignesti si pe cei carora le place acest coregraf pe principiul ”daca nu-mi place mie nu trebuie sa-ti placa nici tie pentru ca daca iti place esti pierdut” e gresit si de aceea imi sustin comment-ul anterior, chiar daca imi pare rau ca am fost nevoita sa-l fac si imi pare rau ca am ajuns sa cred aceste lucruri urate despre niste oameni pe care acum cativa ani abia asteptam sa-i intalnesc, dar ei m-au determinat sa-mi schimb parerea si mi se pare normal sa o spun. Sunt doar dezamagita Andreea si da…chiar vreau sa pot sa am puterea sa schimb ceva, pentru ca nu-mi convine si e dreptul meu sa nu-mi convina ceva. Daca prin comment-ul anterior te-am lezat cumva personal…crede-ma…chiar nu am vrut asta! E doar parerea mea despre un cerc de oameni care nu fac altceva decat sa loveasca pe ceilalti fara a pune nimic in schimb…si as vrea sa se schimbe aceasta situatie de mahala in care ne aflam cu totii.
March 30 at 3:49pm · Like

Simona Deaconescu ps: nu mi-am dorit niciodata sa abat atentia de la mine, cred ca atat eu, cat si colegii mei tanjim dupa putina atentie doar ca nu ne place sa strigam dupa ea, asta inseamna sa facem scandal…si eu personal urasc scandalul si cred ca nu sunt singura
March 30 at 3:52pm · Like · 2

Alexandra Pirici Draga Simona, recunosc ca citat cuvintele tale, „astia fac niste spectacole cum se faceau in America anilor ’70” e de cand eram eu in facultate, asa imi spunea doamna profesoara. Sunt curioasa daca stii ce se facea in America anilor ’70 sau daca ai vazut spectacole din anii ’90 sau 2000, macar coregrafi si performeri deja deveniti clasici, Vera Mantero, Jerome Bel, Xavier Leroy, de teoreticieni ai dansului contemporan si performance-ului, macar Andre Lepecki – care, de exemplu, preda Performance Studies la Tisch School of the Arts la NYU, daca ai nevoie de validari internationale. Vi s-a adus vreodata o carte despre arta performativa si dans contemporan? Ati vazut si alte casete video in afara de Keersmaker si Preljlocaj, daca tot vorbiti de diversitate? Ati avut cu ce sa confruntati sau sa balansati ceea ce vi s-a spus ca inseamna „dans”?Ati venit sa urmariti ce se prezinta la CNDB, sa intrati intr-un dialog cu oamenii de acolo? Nu e vorba de optiune estetica, ci de lipsa de informatie si cred ca tine si de voi sa cautati sa va informati. E destul de trist de observat ca nu stiti sa ganditi, argumentele tale de genul „rad oamenii de voi” o demonstreaza flagrant. Dar asta e, nu toata lumea ajunge sa devina mai mult decat masa de manevra.
March 30 at 5:41pm · Like · 2

Vladescu Daniela Cred ca daca priveati un moment din baletul Lacul Lebedelor,in varianta clasica,nu erati asa de indarjiti.Dansul contemporan are farmecul lui,dar si un mare mister si un semn de intrebare.uneori ne incranceneaza atat de tare incat uitam ca vorbim despre Arta si deviem ,si ne uram,si ne jignim……atunci ne-ar trebui o pastila „desueta”de clasicism,impresionism sau romantism,si uitam de camasile albe cu maneci fooaaarte lungi!
March 30 at 5:46pm · Like · 3

Fineta Grigorescu Dragii mei, nu vreau sa ma erijez in pozitia de arbitru al discutiilor voastre (desi se pare ca un arbitru ar fi necesar, caci nu se ajunge la nicio concluzie), insa dorind vad videoclipul postat de Vlad, m-a surprins numarul mare de comentarii si am intrat sa vad ce si cum. Eu, desigur, ma asteptam sa gasesc observatii critice la adresa filmului…acuma, chiar vazand ca nu e deloc asa, in calitate de iubitor al dansului, m-am implicat emotional si doresc sa va transmit urmatoarele: observ ca sunteti cu totii oameni inteligenti si sensibili, premise ale talentului…de ce va irositi in certuri intestine? Nu vedeti ca ca presiunea pusa asupra noastra este din ce in ce mai mare, ca ajungem sa ducem o existent mecanica, ca dispare omenescul din noi? De ce va transformati in victime ale principiului sociologic si mai ales politologic “divide et impera”, propovaduit de elemente ale subculturii si de rau voitori? Eu cred ca singura noastra cale de salvare este arta si credinta. Voi, in loc sa va uniti si sa accelerati miscarea de regenerare, va coborati in derizoriu si va irositi energia manati de niste intrigi marunte. Este trist. In timp ce prostii isi dau mana si se unesc in rele, oamenii de valoare sunt vesnic invrajbiti. Va rog, in numele acestei frumoase arte – dansul – sa va uniti, sa va sprinititi si sa intelegeti ca o comuniune nu anuleaza identitatea. Ba chiar, mai frumos, o releva. Va spun toate acestea cu drag si pentru ca imi pasa. Sper sa nu ma „certati”.
March 30 at 9:54pm · Like · 2

Raluc Cel Rau coregrafia romaneasca este o mare tzeapa
March 30 at 11:33pm · Like

Claudia Buzoianu ma intereseaza dansul , m-am apropiat din pacate pt mine doar in ultima vreme de proiectele si prezentarile de la cndb, ; ce am descoperit acolo a fost uimitor, nu numai pt mine ci si pt prietenele ( care majoritatea sunt de profesie psihoterapeuti, ca si mine) cu care am ajuns la acele spectacole: e o maniera incredibil de profunda, psihologic vorbind, la care s-a ajuns prin arta si intr-un mod total, adica nu e numai intelectul implicat;pt mine a fost ceva total; de ex spectacolul lui manuel pelmus preview mi-a adus aminte de conceptul de catharsis, fratele meu!!!! culmea eram familiarizata cu conceptul din psihanaliza, dar uitasem de realitatea pe care el o desemna la origine! dupa spectacol, mi-am dat seama ca ceva, nu as putea numi clar ce, dar am o intuitie, s-a asezat altfel in mine !!!) si toate au fost asa , o tineam dintr-o uimire in alta!!!!
March 31 at 1:28am · Like

Când lucrurile păreau să se liniştească, iaca şi trollul cu o strâmbă.

Vlad Ems Am o propunere pentru un nou spectacol al comunitatii dansului contemporan din Romania. Spectacolul se numeste „Mancam impreuna”, in regia si coregrafia mea. Distributia ideala este urmatoarea in ordine alfabetica: Andreea Capitanescu, Andreea Novac, Cosmin Manolescu, Farid Fairuz, Ioan Tugearu, Manuel Pelmus, Raluca Ianegic, Razvan Mazilu, Sandra Mavhima, Sergiu Anghel, Simona Deaconescu, Valentina del Piante, Vava Stefanescu.
Lansez in acelasi timp invitatia de participare la acest spectacol coregrafilor mai sus mentionati. Deja am primit 5 raspunsuri pozitive.

„Mâncăm împreună?
Toţi în acelaşi spaţiu.
Mamifere lipsite de timp şi răbdare?
De factură recentă, lipsite de timp şi răbdare.
Zeu? Om? Semizeu?
Vedetă.
Dezmăţ tactil?”
Mâncăm împreună.

Acesta este afisul spectacolului.

Albu Oana Iuliana cumm maaa?!?!? =)))))
March 31 at 10:55pm · Like

Ioana Marchidan Pe ce criterii sunt alesi oamenii,sau au fost alesi… 🙂
March 31 at 10:57pm · Like

Andreea Novac si eu sunt curioasa care-s criteriile dupa care ai ales interpretii
March 31 at 11:16pm · Like

Vlad Ems am ales reprezentati ai mai multor generatii, dar sunt deschis si spre alte propuneri.
March 31 at 11:21pm · Like

Zanescu Bogdan succes
March 31 at 11:22pm · Like

Farid Fairuz cu mare placere, dar numai daca accepta sa vina toti cei pe care i-ai invitat/mentionat! cine a confirmat pana in prezent?
April 1 at 12:16am · Like

Razvan Mazilu confirm. dar vreau soloul ala, stii tu care. 🙂
April 1 at 3:06am · Like · 2

Alina Ghita Vlad din distributie lipseste reprezentantul spectatorilor…eu pot sa ma ofer ospatar al mesei? sa le servesc ce merita fiecare?
April 1 at 10:29am · Like

Alexandra Dinescu da, exact … pt specatatori ce avem in meniu ? :-))))
April 1 at 12:27pm · Like

Vava Stefanescu cind incep repetitiile? putem lucra pina pe 10, ca pe 11 aprilie nasc?! sau… va trebui sa iti adaptezi coregrafia dupa programul de somn al bebelusului. oricum, daca vine toata lumea vin si eu!
April 1 at 6:34pm · Like · 3

Sergiu Anghel Nu merge. Poate e textul prea lung. O sa incerc sa-l tai in doua.
April 1 at 10:36pm · Like

Sergiu Anghel ‎@Vlad: I’m in to, dar am citeva probleme: 1. Un „spectacol” care ar putea avea acelasi titlu se intimpla deja la CNDB. 2. Un spectacol cu acelasi titlu a avut loc tot la CNDB. 3. Spectacolul ar trebui sa se numeasca (in cel mai rau caz)” Mincam impreuna 3″, sau „Mincam impreuna reloaded”. Iti amintesti ca am avut inca de la incput obiectii in legatura cu titltul ales de tine dar nu ti-am impus absolut nimic, dovada ca titlul a ramas.
A minca impreuna presupune – daca vrem sa dam un sens de civilitate titlului – sa stam la aceeasi masa. Aici am o problema. Nu pot sa stau la aceeasi masa cu oameni care mi-au adus ofense in public decit daca acestia isi vor prezenta – tot public – scuzele de rigoare. Marturisesc ca in unele cazuri – rare – am intors si eu ofensa. Cu unii oameni, atunci cind pun mina pe lopata si te lovesc pe la spate, pilda utilizarii floretei este nefunctionala. Spre deosebire de cei care m-au ofensat mintind – atunci cind am replicat la rindu-mi – am facut-o sprijinindu-ma pe o anume realitate, „ofensa” fiind doar o exagerare a acelei realitati. Dl. Manolescu de pilda mi-a adus ofense grave bazate pe minciuni crase si periculoase. Acuzelor lui sistematice diseminate in presa occidentala conform carora „Orion Balet era o structura fantoma a MCC tinuta in mod artificial sub perfuzii” nu m-a ofensat numai pe mine care timp de 12 ani am functionat acolo fara nici un buget si finantind spectacole cu bani de acasa (vezi Barococo Party facut integral pe banii mei) ci si pe cei 20 de colegi ai mei care traversau la timpul respectiv acelasi calvar;calvar din cauza caruia ajunsesem sa ne certam intre noi.Nu pot sta la aceeasi masa cu un astfel de om. Cum pot sta la aceeasi masa cu dl. Mihalcea care m-a taxat de: mason de dimbovita, spagar, chiulangiu, incompetent, tiran (nu textual dar in sensul ca am avut tot timpul tendinta de a procustiza examenele studentilor), hartuitor sexual,(daca am inteles bine) sau profesor care-si recompensa studentele contra favoruri sexuale, pupincurist (textual de data asta) al regimului comunist pentru ca-i scoteam pe elevi cu forta la plugusoare. (Realitatea este ca la timpul respectiv eram profesor suplinitor la Lic de coregrafie si acest lucru era impus intregii scoli. Elevii chiuiau de bucurie cind venea vestea pentru ca – era clar – incepea chiulul de la scoala – si ne deplasam incolonati inspre singurul loc unde mai mirosea a portocale in RO. Curiosii, investigatorii, incredulii n-au decit s-o contacteze pe tov. Lavinia Coman, directoarea de atunci, pentru a primi confirmari in sensul ca am cerut in repetate rinduri sa fiu scutit de acea sarcina de serviciu, ba chiar, am si refuzat. Eram amenintat cu contractul de munca. Asa au fost timpurile. Nu stiu daca tatal lui Mihalcea, om din clasa muncitoare, a fost comunist. Eu nu am fost. Sau poate crede cineva ca revolta dl. Mihalcea in raport cu Plugusoarele comuniste vine din faptul ca in timp ce eu incercam sa-l tirasc cu forta spre Comitetul Central el striga „Jos comunismul” tinindu-se cu toate puterile lui firave de gardul scolii?)
April 1 at 10:36pm · Like · 1

Sergiu Anghel Unele din ofense le-am uitat. Cine vrea sa le inventarieze cu exactitate nu are decit sa citeasca delatiunea lui din Observator cultural, scrisa in spatiul finantat de ProHelvetia (ProHelvetia insemnind – pe relatia cu dansul din RO – influenta cuplului Manolescu-Gabriela Sarbu (mai avea parca niste nume din celelalte casatorii pe care nu mi le mai amintesc) si care, a declansat o adevarata campanie de presa impotriva mea fie prin paginile finatate in ziare de ProHelvetia fie – mai grav – prin intermediul unor ziaristi care beneficiasera de granturi ProHelvetia. Toate astea doar pentru ca am indraznit sa-i dau o replica concubinului ei, Cosmin Manolescu. Si ma opresc aici, desi au fost mai multe lucruri de genul asta…
Revenind la proiectul tau draga Vlad, mai am o problema;nu inteleg cum poate cineva „caruia i s-a intors stomacul pe dos la lecturarea postarilor recente” din FB sa mai manince impreuna cu cei care i-au provocat o asemenea greata. Trebuie sa mentionez ca formula nu-mi apartine nici mie nici tie…
Inchei asigurindu-i pe toti colegii mei ca intervin cu intirziere pentru ca azi noapte la ora 3 eram la aeroport iar la 10 am avut Consiliu la facultate. Sper ca informatia asta nu va fi lauta drept „Chiul”.
In concluzie: cred ca lumea dansului trebuie sa-si gasesaca linistea, maturitatea, toleranta, eficienta si locul corect in concertul artelor. Personal nu cred ca lucrul acesta se va realiza printr-o „Cina de taina” in care „comunitatea ” afla stupefiata ca in sinul ei este unu’ Anghel,iscariotean sadea, mason, (adica un satanist-luciferian-illuminati, bla,bla) mare maestru al „conspiratiei in dans” (apud. Iulia Popovici) si care vrea sa opreasca elanul „tinerilor coregrafi talentati si cu succese in occident”. Cred ca lucrurile nu se vor putea rezolva decit prin dialog, prin asezarea la o masa la care sa (NU NE MAI)MANCAM IMPREUNA.
Mai mult, sa renuntam la orice forma de colectivism sau de colectivizare a artei cum este din pacate CND-ul. Dupa parerea mea a fost un experiment gresit si atit. Cu bune dar si cu rele. Cred ca solutia ar fi ca MCC-ul sa inteleaga ca ar fi mult mai bine daca cu banii pe care este dispus sa-i aloce artei coregrafice ar infiinta 4-5 companii de dans contemporan care sa concureze pe piata libera a spectacolului din RO. Atunci fiecare din noi s-ar putea aseza la o masa, sau, daca lucrurile vor merge bine, am putea sa le apropiem si sa sarbatorim…
Cititorul atent se va intreba acum de ce l-am atacat pe Manolescu iar lui Mihalcea nu i-am raspuns niciodata pina acum cu aceeasi moneda. Simplu: pt. dl. Manolescu nu am nici o stima. Il cunosc din clasa a VIII-a cind i-am fost profesor. L-am cunoscut si in facultate. I-am corectat trei nopti la rind teza de licenta plus greselile grosolane de ortografie pe care le mai comite si acum, i-am pus in mna o diploma pe care n-o merita si m-am ales cu atacuri oribile; si in raport cu Orion si cu facultatea si cu Uniunea pe care a distrus-o dupa ce i-am dat-o pe mina. Pot totusi sa-i iert atacurile urite si capcanele sordide pe care mi le-a intins. N-o voi face pina nu-si va prezenta scuzele.
Pe Mihalcea il apreciez pentru multe lucruri. E un om inteligent. E cam dus cu….Fairuzu dar la o adica poti comunica cu el. Scrie foarte bine lucru care imi da o reala satisfactie ca fost profesor si ca membru al unei bresle unde avem in primul rind nevoie de inteligente, de oameni care sa poata articula corect si elegant, etc.
In concluzie, din nou,cred ca proiectul tau, draga Vlad, se va putea face dar, deocamdata, la mai multe mese. Pax vobiscum! (Cititorii ocazionali, scoliti dupa revolutia continua din educatia romaneasca, sa stea linistiti, nu este o injuratura).
P.S. Nastere usoara draga Vava si concentreaza-te sa nu-i transmiti bebe-ului blestemul dansatorilor romani.
April 1 at 10:39pm · Like

Sergiu Anghel Vad ca a intrat. Ma duc sa maninc ceva….
April 1 at 10:47pm · Like

Deci, eu mă ocup acum cu decesul de invidie. Vreau şi eeeeu.

29 de gânduri despre „Trolajul ca artă

  1. nici io n-am citit (ca-i luuuuung…). daca-mi mai functioneaza intuitia: postarea e o chestie hegeliana tip teza-antiteza, noi, trolii tai vs. trolii altora ? din care se desprinde concluzia, falsa!, ca noi suntem pielea pulii ?

  2. goodman:

    Ai mai auzit ceva de DUDU STEEL, baiatul ala care se lansase atunci cu Baba Porno , Eleva Porno si Piticu Porno ? :))) S-a dat la fund, nu se mai aude nimic. :))

  3. Mişto clipul.

    Am avut până acum o viaţă interesantă, însă pe măsură ce înaintez în vârstă se conturează regretul că nu am ales altă carieră, acum, de exemplu, mi-ar fi plăcut să fi fost chitarist într-o trupă rock. În fine, poate este o iluzie, însă întotdeauna am avut impresia că dansatorii aceştia sunt fiinţe deosebite care au vieţi deosebite.

    Îi cunosc familia lui Manuel Pelmuș, sunt vecin cu părinții lui, el a fost un puști simpatic, a plecat devreme din țară, a dansat mult timp în Occident. Acum este un coreograf foarte talentat.

    Tipii ăia de mai sus nu se înjură între ei, ceea ce e mare lucru.

    • Of sfinta Parascheva care tu chear vrei sa ma anbolnavesti Bogdane. Abea am scapat de amintirea ceo aveam care ereai tu anbracat cu iegari strampti pe picior si ai bagat doo sosete in fatza ma scuzati la cocosel care sa pari barbat si zice-ai ca te faci rocher care teo batut tatatau de tea rupt. Abea team scapat din manile lui care zicea ca iel nu vrea baieat satanist al face de ras care senbraca ca femeea si pune sosete la ma scuzati cocosel care eu ieam zis lasa barbate ca nu e iel vinovat care are cocoselu mic care pe tine tea mostenit zau asea. Care ma batut si pe mine porma abiea am scapat noroc cu vecinele a chemat politiea.

  4. Bai Bogdane si cu inca unu de mai sus, nu va mai dati asa mari, ca si noi stim sa dansam . Stiu sa dansez pe masa, de la rumba si cea-cea-cea, la tango, vals ce vrea pula ta. Ia sa vina dansatorii astia despre care e vorba sa faca o nuneasca cu mine, sa vedem care e mai tare, de nu-i fac praf, sa moara mama !

    Fii atent cum vine:

  5. „mă bucur că trolii cotidieni n-au avut de comentat. vreau să mai schimb atmosfera” – L.L.
    ok, atunci eu ma relaxez. sa ma anunti cand apare postacul cu ozon

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

