„Imigranţii” – recenzia

După ce ne-am convertit în revoluţionari pe durata săptămânii în curs, azi ne vom întoarce în braţele tandre ale literaturii. Iat-o pe Ioana Baetica – the complete works – note pe marginea celor două volume ale ei, plus un mic interviu.

 

CARTE: IMIGRANȚII – IOANA BAETICA

TEXT: LORENA LUPU

 


 

Am citit primul roman, „Fişă de înregistrare” (2004) al Ioanei Baetica acum cinci ani. Mi-l aminteam ca pe o labă estetizantă, fără cap, coadă, miză sau rost. L-am recitit acum, împreună cu noul ei roman, „Imigranţii” (2011). Nu știu dacă autoarea a avut parte de vreo întâlnire signifiantă de gradul patru în toți acești ani, însă cert e că diferenţa între cele două volume e ca de la cer la pământ.

Read the rest at Vice Magazine: CARTE: IMIGRANȚII – IOANA BAETICA – Vice la zi

26 de gânduri despre „„Imigranţii” – recenzia

      • bă, ideea pe care am prins-o io îi că a fost marcată de un scriitor egiptean cu nume complicat care i-a schimbat viziunea despre literatură sau gen.și fix după asta s-a apucat de scris bine.
        în rest, multe neologisme găsite cu greu și folosite fara rost printre îîîî-uri și ăăă-uri.

        • între a fi marcată de cineva şi a plagia pe cineva e cale luuuungă. îţi pot da o listă cu unii care m-au marcat (şi încă bine de tot), dar pe care nu i-am plagiat. 😛

        • pai nu te apuca sa faci lista cu tot ce ai citit ca dureaza, probabil. 😀
          nu cred ca dupa o singura carte a unui autor ti se modifica radical stilul și începi sa scrii bine.
          sincer, io unu m-am saturat de pițipoance cu soți bogați care le cumpără loc la edituri.
          hai sa lăudăm si carțile loredanei groza, ale mihaelei rădulescu si ale mihaelei borcea sau cum pula mea o cheamă.

        • stai aşa, fata asta era publicată de polirom de când era necăsătorită.

          iar imigranţii e o carte pe care orice editură ar publica-o. cu sau fără soţ bogat.

  1. polirom/Ioana Baetica Morpurgo/Imigranţii/29.95ron

    bou’ baltii e ala care cheltuieste mai mult de 24.999999ron pe-o carte pizdeasca fara garantii ferme certe sigure si hotarate de futai !

    am zis.

    • „depinde. lingi?”
      depinde

      „mananci cacat gen one boy one cup?”
      nu, esti vulgara gratuit, deci esti urata si proasta.

      „de fapt, da, dar nu pe mine si nu al meu”
      vezi raspunsul ^ + 1 intrebare: exista vreun bou pe lumea asta care sa te futa de bunavoie si nesilit de nimeni ?

  2. Deci. Dacă tot e discuţia cu literatură şi plagiate vreau să-l dau în gât aici pe Mantzy că l-a plagiat pe Futezătorul.
    Na, pe 28 ianuarie 2011 Futezătorul scria aşa:
    http://futezatorii.ro/discursuri/cazul-dragos-bucurenci-179
    Pe 10 noiembrie 2011 Mantzy scria aşa:
    http://mantzy.ro/2011/11/10/senzationalul-caz-medical-al-lui-mihai-morar/

    Io zic că Mantzy l-a plagiat într-un mod murdar pe Futezătorul. A, şi din când în când îmi vine să mă masturbez când îţi citesc blogul, dar mă abţin, că nu-i mai zice sad wanker’s corner…

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

