Gata, am schimbat titlul blogului

Nu e ca şi cum n-aş putea inventa şi singură expresii cocălăreşti, dacă vreau.

Aveam pe unu cu care comunicam. Şi mai şi glumeam. Scapă ăla într-o zi poanta asta, blogul tău e ca un Sad Wankers’ Corner, mie mi se pare un titlu cu potenţial, mamăă, ce tare, îl adopt.

Între timp, ăla-unu se vădeşte a fi un supercăcat de om. Hodoronc-tronc, pe motive de punere de pată, se suceşte şi se înhăitează cu un ciumete agramat, prost ca noaptea şi plin de spume pe orice om care a avut tupeul ordinar de a realiza ceva prin eforturi proprii, în loc să se complacă în mocirla călduţă a mediocrităţii. Şi pac! Ciumetele agramat înjura mai colorat decât înjur eu, deci supercăcatul fără coloană vertebrală îl simte automat ca pe un guru anonim al tuturor chintesenţelor – pasămite, se simţea mai aproape, în destinul lui de mediocru perfect înlocuibil cu confratele său supercăcat, pe principiul cine se aseamănă se adună.

Bun, acum am doi supercăcaţi care mă latră fără să ştie despre ce vorbesc. Că vezi doamne e funny. Când ai o viaţă socială, funny presupune să trăieşti, să faci chestii alături de oameni. Când eşti un supercăcat cu o viaţă searbădă şi un sentiment accentuat de inutilitate, nu poţi decât să te răzbuni verbal pe alţii. Care-şi văd de vieţile lor.

OK, nu o să pierd prea multă vreme, detaliind povestea plictisitoare a celor doi supercăcaţi hărţuitori care nu încap de viaţa mea. Cert e că ocazional supercăcatul sucit-ca-la-Ploieşti îmi mai scoate ochii că uite ce titlu mi-a dat. E în regulă, se poate renunţa la un titlu. Se poate renunţa la orice. După cum a citat cineva o concluzie din Hyde Park (care în curând apare pe ebook, apropo): decât să te complici cu proşti, mai bine fără.

12 gânduri despre „Gata, am schimbat titlul blogului

  1. Sad corner. With or without wankers. I’m with you Lorena.

    Da’ puteai sa-mi arati ţîţa lu Marghiloa lu Fleaşcă. Stiu, n-am gusturi. E atit de evident ca nici nu mai caut alte bloguri pe care sa trolez.

  2. Mno 😦 Acuma trebuie să o iau iar de la zero, să văd dacă-mi place blogul ăsta…

    PS: cititorii neavizaţi ar putea crede că eliminarea vechiului titlu s-a făcut ca o reflexie a unei schimbări din viaţa ta… 😆

  3. Cum sa facem să avem şi noi un fel de Hyde Park, o Poiană de-a lui Iocan? Nu că ne-ar fi necesară, dar mă gândesc că ne-ar cam trebui…

      • E, nici prea-prea, nici foarte-foarte 🙂
        Dar ma gandeam la ceva adevarat. Cand ziceam de poiana ma gandeam la adevarata dezbatere publica, ce nu prea exista la noi. Vocea poporului ar trebui sa existe, si sa fie si auzita. Dar fara injuraturi si vulgaritati, ceva de genul coltului microbistului din Cismigiu, dar la alt nivel.

        • Nush, dar parcă întreaga Românie e un colţ în care cineva exprimă ceva. E o hărmălaie în ţara asta de te întrebi care mai tace şi ascultă.
          Cît despre disciplina dezbaterii, mă întreb dacă nu-i un fel de floare exotică pe tărîmuri româneşti. Să nu mai spunem de eficienţă…

  4. „Se poate renunţa la orice.” Ce usor e sa spui, uite eu sunt intr-un impas financiar, si ca sa-mi rezolv problemele ar trebui sa-mi vand masina si un teren (arabil – nu va inchipuiti ca sunt cine stie ce, sunt un om mediocru). Nu pot. Pur si simplu nu pot, nu vreau, si imi continui existenta mizerabila, mai cersesc 50 de lei de la tata, tot zic ca imi caut de lucru, dar mie mi-e sila pana si sa ies din casa. Si am momente cand ma ambitionez si imi propun sa las totul sa se farame peste mine, decat sa renunt la ceva si chiar sa ma scot din amorteala. Mi-e groaza de schimbare, nu frica, groaza!

    • Te inteleg, prietene. Toti sintem la fel.
      Decit sa ne taiem o mînă, mai bine ne taiem gîţii. Altora.

      Apropo. Tata e tata. Prietenii iti mai raspund la telefon? Dar tu lor?

    • în print, e de găsit pe elefant.ro, pe price.ro şi încă nişte locuri. şi e mai mişto, e cu ilustraţii de dinu lazăr. costă 20 de lei sau gen.

      în ebook, trebuie să scoatem ilustraţia, pentru că amazondotcom tarifează pă mega, şi s-ar aduna f. mulţi megi. 😀 şi-i zicem Hyde Park Libretto sau ceva.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

