Salată de links & facts

1. Marţi a avut loc greva organizată de sindicatul taximetriştilor independenţi. Şi cum eu sunt mama tuturor grevelor, iată cam ce material a ieşit:

Când urc în maşina unui taximetrist, în calitate de client, am senzaţia că joc la loterie. Nimic nu garantează că am nimerit cursa perfectă sau, dimpotrivă, că n-o să-mi blestem următoarea jumătate de oră din viaţă. În calitate de reporter care face un material cu taximetrişti – ei, bine, pot spune acelaşi lucru.

Taximetriştii spun că s-au săturat până peste cap de tarifele „îngheţate” la 1,4 lei kilometrul şi de politicile companiilor de tradiţie din Bucureşti. În plus, cei mai mulţi dintre ei îi urăsc pe ilfoveni (a se citi „Taxi Pelicanul”) cu o pasiune care nu cunoaşte limite. De aceea au organizat marţi, 1 noiembrie, o grevă în Piaţa Constituţiei. Conform comunicatului de presă, aceasta era programată între 10 – 15. Când am ajuns eu la faţa locului, la 13.30 (cu o oră şi jumătate înainte de ora oficială de încheiere a protestului), de-abia am mai găsit câteva taxiuri.

Read the rest at Vice Magazine: TAXIMETRIŞTII SUNT OAMENI SERIOŞI (VOX POP) – Vice la zi

––

2. Cultiv prietenii cu oameni tineri şi inteligenţi pentru că au mintea mult mai liberă de idei fixe şi preconcepţii, stereotipuri şi „oamenii zic că” decât cei trecuţi peste 30 de ani. De aceea  vreau să ajut un prieten de 18 ani, elev în a 12-a care vrea să studieze în Anglia. Vreau să-şi găsească un part-time la domiciliu. Are nevoie de o mie de lire pentru început, iar ta-su şi mă-sa nu-i dau, pentru că-s genul care dau mai multă importanţă unei canapele noi în casă decât educaţiei copilului. „Şi de ce nu-i oferi tu, Lorena, o mie de lire?” Pentru că va munci şi în facultate, să se întreţină, şi ar fi mişto să înveţe să o facă de acum. Eventualele voastre oferte de part-time, pe blogul omului.

–––-

3. Apropo de băiatul cu cancer la creier, am o veste bună şi una rea. Vestea bună e că cei 9000 de euro s-au strâns. Vestea rea este că după operaţie au apărut complicaţii şi pacientul a murit.

–––

4. Începusem să vă povestesc despre banarea lui Nedo pe site-ul Kamikaze. Între timp, mi s-a transmis să-i transmit că dacă vrea să troleze acolo, o poate face dacă semnează cu prenume şi nume, sau nume şi prenume, în ce ordine preferă. Şi zice Nedo: de parcă ar conta cine eşti, nu ce spui!

Da, contează cine eşti, nu doar ce spui, în cazul ăsta aşa e. Voi dovedi asta printr-un singur exemplu. Se mai nimeresc muieri care dau sfaturi de feşăn, look, trend şi perorează înverşunate, de mă întreabă prietenele nedumerite: „Ce dumnezeu are asta cu pantofii tăi? Sunt sobri, simpli şi perfect purtabili”, în timp ce pulifricii cretini care sunt zerouri barate în materie de vestimentaţie şi nu vor să recunoască o aprobă de zor, să pară şi ei connoisseuri. Iar ele, în realitate, arată aşa:

64 de gânduri despre „Salată de links & facts

  1. Nu stiu cine este duamna din posa care seamana mult cu nevasta adimistratorului de la blocu care locuiesc domnu Nelu. Lumea o striga Marghioala si mananca mult carnati si sorici de la tara care vecini fuge din calea ei daca trece prin casa scarilor rade tuata tencuiala dupe pereti care noi trebuie dupaia sa zugravim inc-aodata. Si pensiile e mici care capitalismu salbatec i-si bate joc de noi.

      • Am cerut bani de la el care stiu ca are lucrieaza la patron. Dar mia zis mama trebuie sa suferim pentru tara care uni au murit ca capitanu antonescu ca noi sa fim liberi si neatirnati care bani nu conteaza. Si nu mia dat a zis ca cersesc si nu sint patrioata de tara. Mai cer la domnu Nelu adimistratoru dar se plange mereu ca Marghioala cumpera sunca castraveti fleica care din pensia lui nus mai permite.Mi-e imi da ca zice ca am o privire inteligenta din cauza la ochi tineri.

        • Domnisuara Lupu cred ca dupe ochi lui ieu inca sunt femeie frumuoasa care el na prins la viata lui. Si am imbresia ca are rude in Ardeal care poate e unguri. Fiumeu mia zis sa fiu virgilenta la asfel de uoameni care sa nu vorbesc prea mult cu ei vor destabilisare si rupere de patrie in doo. Care nevasta la domnu Nelu Marghioala nu are pofte care ei ii place carnea dar de la frigider nu pot spune mai mult cum se esprima domnu Nelu care sant femeie serioasa. Si apeleaza la mine pentru privire din ochi calda zice domnu Nelu care acasa nare parte de asa ceva.

      • Intai trebuie sa-l imblanzesti, foamea e un instinct primar uneori mai puternic decat sexul, nu-i da sa manance o perioada apoi intinde-i semintele in palma… incet, incet o sa vina sa le ia si o sa se ataseze de tine.
        Pune-i apoi seminte de mac in mancare, sunt bune pentru stomac dar il si drogheaza un pic, o sa vorbeasca in curand continuu. Repeta-i o fraza – doua mereu, cand pare ca e mai atent, o va retine pana la urma.
        E cam ca cu femeile…ca sa zic asa….

  2. Foarte frumos d-na Lorena ca ati facut un reportaj si despre taximetristi. Ma gandesc sa intru si eu in breasla lor, e mai bine zic eu decat sa stau pe banii lu` taica-meu. M-am lasat si de facultate. :)) Sunt un ratat profesionist.

  3. multumim ca la-i banat pe prostul ala de om bun ca nu m-ai ierea chip sa ne intelegem cu el ca nu intelegea normele de bun simt si vroia sa ne futa pe toate.

  4. Parafrazand „Nu este alt Dumnezeu in afara de Allah, iar Mahomed este profetul lui Allah”, zic:

    Nu exista frumusete mai mare decat a Marghioalei, iar Good_man este cordacul ei.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

