Asi se baila el tango

Şi nu, nu-s în gaşca Decât O Revistă. Nu am băut beri cu ei, nu le-am scris texte, nu ne-am tras de şireturi, nu ne-am făcut sex oral reciproc, nu avem în vedere o relaţie de colaborare sau chestii. Deci, s-a dat pe bune.

LATER EDIT:

Şi poze:


Ilustrarea grafică a expresiei „rânjet cu gura până la urechi

Foto de Elena Auguria Iluţă.

82 de gânduri despre „Asi se baila el tango

  1. felicitări.

    referitor la ce spunea mesterul: mie mi se pare că un premiu de 500 de euro pentru un text e mai mult decât satisfăcător. cu atât mai mult cu cât nici măcar nu fusese scris special pentru concursul ăsta. deci chiar e ok.

    • dan, i don’t mean to offend you, dar viziunea asupra mărimii unei sume e uşor diferită de la salonta la bucureşti. asta nu înseamnă că nu-s încântată, dar, da, ştie meşterul ce spune.

      sau cumva pulitzerul premiază texte scrise special?

      • u’re not offending me, stai liniştită. n-am o problemă financiară nici măcar în evaluarea pe criterii geografice a unor sume de bani. 🙂 dar dacă mă gândesc, de pildă, că premiul pentru cartea anului, dat de românia literară împreună cu fundaţia anonimul, este de vreo 2.000 de euro, atunci chiar că premiul ăsta e ok. aşa-s tarifele, ce-om şti face?

        • asta-i mentalitatea „gândeşte-te la copiii săraci din africa”. nu mă interesează comparaţiile de genul ăsta.

          „şi pulea scrie gratis pentru noi”, mă mai fut la cap unii posesori de site-uri care vor să le scriu gratis. Aşa, şi? E problema lui pulea, nu a mea.

        • îmi mistifici vorbele. n-am insinuat să te gândeşti la copiii săraci din africa, ci spuneam că un premiu de 500 de euro pentru un text e pretty cool. era un compliment la adresa ta, nicidecum o sugestie din gama „mulţumeşte-te şi cu puţin, maică”.

          acuma, pe bune, fără niciun pic de ironie: cam ce sumă ar trebui instituită ca premiu I la un astfel de concurs, ca să zici „aşa da, dom’le”? chiar sunt curios. şi cum ajungi la o asemenea evaluare? based on what?

        • ar trebui sa fie cam cit un salariu pe o luna al unui director de multinationala, pentru ca locul intii presupune ca e cel mai bun text din tara (cine nu s-a obosit sa participe sa taca din gura)

        • meşterul a răspuns în locul meu.

          bun, menţionez încă o dată: pentru a se oferi un astfel de premiu, trebuie să existe sponsori. sponsorii nu au existat. nu e vina organizatorului (dimpotrivă, e lăudabil că a făcut acest efort), e vina companiilor care cred că fotbalul e mai valoros decât cuvintele.

  2. Felicitari si pe parte asta Lore! Sunt din ce in ce mai mandra ca te cunosc! 🙂 Si nu, nu vreau sa faci cinste cu bere din banii aia! Sunt mandra dezinteresat! 🙂

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

