Plictiseala de weekend s-a mutat pe marţi

„Plictiseala de weekend” e o nouă rubrică pe Vice, a altcuiva. Dar a trebuit să bag şi eu un episod, şi pentru că în weekend am avut treabă, am făcut-o marţi. Părerea mea e că dacă te plictiseşti în timpul tău liber, problema e la tine. Plictiseala e doar un simptom. Semnalizează lipsă de imaginaţie şi orizonturi reduse. Mai ales că nu vorbim de Jimerino, care comentează din comuna Ţucala, unde singurele distracţii sunt bătaia cu parul şi cârciuma satului, ci de tine, care stai în capitală, unde poţi face cam tot ce vrea muşchii tăi.

 

În fine, eu am făcut tot ce mi-a stat în putinţă să mă plictisesc într-o marţi, dar iată cam ce a ieşit.

 

 

8 gânduri despre „Plictiseala de weekend s-a mutat pe marţi

  1. Nasol moment…..!!! Rar nu-i bai ca si cand s-o muta plictiseala de Marti Vinerea….cred ca se lasa cu bairam la bufetul comunal…..berea…micii si propteala clientilor fideli in ciomagele satesti….vor fi incluse in pretul biletului de admisie…:)))
    Normal…painea si mustarul separat…

  2. Asta e nimic. Sub Ceaşcă am avut o bărcuţă de cauciuc. Ca să o pot pune pe un amărât de lac, a trebuit să-mi fac un fel de carnet de navigator.
    Pe prima pagină scria aşa:
    Noi, Toma Lucian, Căpitan al portului Herăstrău, acordăm prin prezenta….

    Şi, B:
    Dacă vrei, prin absurd, să cumperi de la Administraţia Lacurilor, o bărcuţă ca aia albastră, scoasă de ei la casat, deci arătând mult mai jalnic şi plină de găuri ca o strecurătoare, participi la o licitaţie. Acolo nu licitezi individual, dau atâta pentru barca aia. Ci ţi se atribuie, de către contabilul administraţiei, care are la gât un lanţ de aur bun şi pentru o ancoră, dreptul de a cumpăra barca numărul cutare, pe suma cutare. Take it or leave it. Alea bune oricum sunt date prietenilor lui.
    Şi mi-au cerut pe hârb mai mult decât am dat pe una nouă, din fabrică. Asta e de înţeles, oricum statul le-a cumpărat cu toptanul, la preţ triplu.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

