Cristinooo! (guest post involuntar de goodman)

POSTARE ŞTEARSĂ LA SOLICITAREA COMENTACULUI 

11 gânduri despre „Cristinooo! (guest post involuntar de goodman)

  1. nu știu cine este această cristina și cum se fardează ea de le vine pescărușilor și focilor să se arunce pe ochii ei ca la ultima maree neagră provocată de un petrolier scufundat, dar eu îi ofer spaţiu de emisie pe blogul meu, însă dăcît la postările mele.

  2. Goodmane, se pare că tu ai o anumită insistență cu privire la această Cristina. Ce vrei de la ea? O vrei ca amică, ca muză, ca iubită sau ca soţie şi mama viitorilor voştri copii? Că dacă te însori, cum o să poţi să-ţi mai faci de cap prin Bermude & Barbados?

        • nu e vorba de tacere pricinuita de modestie. pur si simplu nu stiu (inca/deocamdata) cum sa aduc cuvantul „onorariu” in discutie a.i. sa nu para ca-mi cer rastit drepturile de autor pentru munca prestata. fie ea si involuntara.
          momentan sunt ocupat cu strangerea de material din arhiva acestui blog cu parerile tale despre teparii care EXPLOATEAZA munca altora fara sa-i plateasca.

  3. ţeparii, ca să exploateze, pun oamenii la muncă, le comandă ce să facă (în general muncă de part- sau full-time) şi nu plătesc.

    dar m-ai convins, şterg postarea acum. departe de mine gândul de a exploata pe cineva care oricum nu-mi plăteşte onorariu pentru timpul şi atenţia pe care mi le-a consumat de-a lungul timpului. De aceea, pe viitor, îţi voi ignora toate comentariile şi nu le voi da nici un fel de răspuns, că nu-mi plăteşti onorariu pentru asta.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

