Să le fut mama apăsat şi greu ăstora

http://hydepark.ro/

De ce?

pentru că, de cum un român ciorditor fură cu coada ochiului o metaforă folosită de altcineva, hop şi el cu neruşinare s-o folosească. Dacă remarcaţi, primele articole pe acest site de hoţi s-au postat pe 19 octombrie. La cinci zile după 14 octombrie, când am făcut eu pagina cărţii pe facebook. Înainte, nici dracu’ nu se gândise la referinţa asta culturală. Dar na, ca la metrou, de Crăciun, când toţi cerşetorii cântă Deschide uşa, cretine, spiritul românesc de hoţie triumfă şi aici.

da, ştiu, nu deţin brevet pe titlul ăsta, tocmai de aceea nu-i pot da în judecată şi să le iau pâinea de la gură pe tot restul vieţii, deşi jur că aş face-o fără regrete. nu pot decât să le urez să moară în spasme, într-un mod greu de reconstituit de anchetatori.

 

 

 

 

 

 

53 de gânduri despre „Să le fut mama apăsat şi greu ăstora

  1. mey, adevărul e că titlul e super-tare pentru un site. dar cu un titlu nu se face primăvară, deşi sigur că asta nu compensează ce au făcut ei.

    o idee ar fi să-ţi înregistrezi pe ro domeniile astea care derivă din metaforele tale, poate le vei folosi pe viitor… 😀 măcar nu ar fi putut face pe .ro site-ul.

  2. Io zic sa te folosesti si tu de site-ul lor ca sa iti faci cartea…. si mai publica. Gen „Uite ce de succes e cartea mea, ca astia i-au copiat titlul… haha, ma-ta!”.

    • cartea e scoasă deja şi-n plus tocmai ideea ei, fiind valoroasă, a fost folosită de ăştia, cum adică să se folosească ea de ei? asta-i ca şi cum i-ai zice unei fete care-a fost violată să considere că de fapt ea a fost cea care i-a violat pe agresori.

  3. Nu sinteti nici prima si nici ultima . Se copiaza de unde se poate ca foamea e mare . 🙂
    PS . Fiecare avem o mama . Cinstita sau mai putin , e mereu o mama .
    PS.2 Ma distrez la nebunie citind blogul asta . Sinteti ruda cu @ Turambar ?

  4. ete penisu’. pai daca io m-am futut pe 14 octombrie, atunci aia care s-au futut pe 19 octombrie sunt plagiatori ?
    sau: daca scriu o trilogie Masa Tacerii – Poarta Sarutului – Coloana Infinitului, e musai ca Brancusi s-o futa pe mamica mea ?
    sau: scriu o carte cu titlul Hotel California….
    sau: scriu alta carte cu titlul Central Park…
    sau: dupa ce-i moare matusi-sa tip Tamara lu’ Bogdan si ne lasa bistarii de la saltea si mergem noi in Caraibe si futem titoase si Bogdan o sa fie mancat de rechini, io o sa ma simt obligat sa scriu ceva gen Jurnalul lui Bogdan unde o sa ma axez pe fenomenala darnicie si einsteiniana inteligenta (de morti, decat de bine) a comunistului imputit. Ei, dupa teoria ta, io trebuie sa-i fut mama apasat si greu proprietarului bogdanjournal wordpress . com. Nu sunt de acord cu chestia asta.

    • Nup. E ca si cum te-ai fute pe bani. Si dup’aia ai naste un site pe care sa scrii: „bai, e genial sa te futi!”, de pe urma caruia ai scoate si neste bistari. Despre asta vorbeste Lorena in propozitie.

    • deci să ne înţelegem.

      eu vorbesc despre o carte scrisă în 2009 în România. Tu îmi dai parcuri – copie din STRĂINĂTATE, o asociaţie MOLDOVENEASCĂ din 2003 (sau .md nu-ţi spune nimic, proasta pulii bătută-n cap?) şi un munte de linkuri din 2011 în România.

      fapt pentru care te bag şi pe tine în pizda mă-tii de ţaţă nesimţită, grasă şi hidoasă, chitită mereu pe futerea mea la icre şi te avertizez: ăsta e genul de postare unde eu am răbdare redusă la trolaj.

  5. Adica tu-ti faci un cont fuckbook „Hyde Park”, pe 14 octombrie. Pe 19 octombrie niste mazameti iti fura ideea.

    Daca e vorba de rapire/siluire/scos la produs de metafora, TU esti in culpa. Domeniul „hydepark.ro” a fost inregistrat la rotld pe data de 19 SEPTEMBRIE.

    De unde rezulta ca, chiar daca scrii mult si apasat, ar trebui sa mai citesti, prin unele domenii. Recomand „Inteligenta strategului: arta afacerilor in Japonia”; Kenichi, Ohmae; Ed. Teora, 1998.

      • Nu, Lorena.
        Ai scris o carte. I-ai pus titlul care ti s-a parut potrivit. C-asa-i in literatura de cind haul si birgaul. Faptul ca titlul e nume propriu, denumire geografica, etc. nu e relevant.

        Total intimplator, domeniul respectiv de internet era neinregistrat atunci si a ramas asa inca DOI ani. Nu te-ai gindit ca ar fi util sa-l inregistrezi si sa incerci sa-l MONETIZEZI. Sau sa-l tii de amorul artei.

        Cineva gaseste ca-i e util, intr-un final, si-l inregistreaza. Ce mirlan sinistru! „Ba! Mie nu-mi trebe, ca daca-mi trebuia il inregistram in 2009. Da’ nu puneti laba, ca e al meu, si va fut mamele!”

        „Evident că am scris alte romane, apoi alte reportaje si interviuri si chestii, şi nu am depins niciodată de acel domeniu de internet. Dar aş fi putut depinde.”

        Cum ramine cu simtul strategic?

        a

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

