DISCOPOLIS SUNT NIȘTE PUȘTANI NESIGURI CARE PUN FETELE SĂ LE PLĂTEASCĂ BEREA Read the rest at Vice Magazine: DISCOPOLIS SUNT NIȘTE PUȘTANI NESIGURI CARE PUN FETELE SĂ LE PLĂTEASCĂ BEREA

INTERVIU: LORENA LUPU
FOTO: ALEXANDRU CONSTANTIN

Discopolis e o trupă electro indie aflată la primul album – iar concertul de sâmbăta asta (15 octombrie 2011), din Control Club, a fost primul lor show din străinătate. Pentru că mi-a plăcut mult piesa lor „Lofty Ambitions” şi YouTube-urile hipnotice cu care se promovează, am profitat de ocazie pentru a deveni primul reporter străin care-i întreabă despre iarbă, sărutări gay, bancuri cu scoţieni şi metode de a face curat în casă.

VICE: Hei! Știţi că o să vă întreb orice în afară de muzică, nu?

VOCE NEIDENTIFICATĂ DE PE REPORTOFONUL MEU: Păi, pe voi nu vă citim, că nu ştim română, dar pe ăia din UK, da. Ne întrebi tot soiul de tâmpenii, nu?

Cam așa ceva. Dar hai să facem aşa: ziceţi-vă numele ori de câte ori ziceţi ceva, măcar în primele zece minute, să vă recunosc vocile, OK?

DAVE: Da, eu sunt Dave, ăsta e Fergus şi ăsta e Laurie. Avem 19 ani şi am terminat liceul.

Ce nerdish din partea voastră. Ştiaţi că pe vremea părinţilor voştri, vedetele abandonau şcoala?

LAURIE: Ştiam, dar uite, noi venim din familii serioase care ne-au pus cu burta pe carte. Dacă am fi încercat să ne lăsăm de şcoală, ne-ar fi încuiat părinţii în pod, mai mult ca sigur. Dar uite, ne exersăm rebeliunea asta la facultate, să nu rămânem mai prejos. Tata e doctor şi ar fi vrut să devin şi eu asistent, s-a cam supărat că am ales muzica. Dar, dacă e să fiu sincer, muzica e un job mai masculin decât ăla de asistent.

FERGUS: Nu ţi se pare că Laurie e numai bun de asistentă? Are o feminitate accentuată. El are grijă de mine şi de Dave când călătorim.

Read the rest at Vice Magazine: DISCOPOLIS SUNT NIȘTE PUȘTANI NESIGURI CARE PUN FETELE SĂ LE PLĂTEASCĂ BEREA – Vice la zi

4 gânduri despre „DISCOPOLIS SUNT NIȘTE PUȘTANI NESIGURI CARE PUN FETELE SĂ LE PLĂTEASCĂ BEREA Read the rest at Vice Magazine: DISCOPOLIS SUNT NIȘTE PUȘTANI NESIGURI CARE PUN FETELE SĂ LE PLĂTEASCĂ BEREA

  1. Da baga domne interviuri cu Ozone cas dea nostri din tara nu tot timpu trebuie sa ne luam dupa straini care nu stie ce vorbeste si romancele sunt cele mai frumoase femei din lume dupa Angelina Jolie. Si sa se mareasca domne pensia dece nu se da pe bloguri si despre asta.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

