Rugăminte către popor

1. Eu sunt o fată liberă. Îmi place să încerc senzaţii interesante (şi nu mă dau în lături de la nimic pentru ele) şi cred că asta mă face mai bogată pe interior. Eşti suma experienţelor tale. Dacă vreodată mă veţi auzi predicând altceva, sau învăţându-vă cuvântul lui Dumnezeu, daţi-mi un bocanc în gură.

2. Eu sunt o fată fair. Dacă un om mă ajută, îşi sacrifică timp, energie, resurse, pentru ca eu să realizez ceva, îi arăt recunoştinţa mea într-un mod echitabil. Dacă vreodată voi începe să mă folosesc de oameni ca de nişte unelte penibile, destinate strict propăşirii mele personale, daţi-mi doi bocanci în gură.

3. Eu sunt o fată respectuoasă. (Exceptând rant-urile de pe blog, care nu se adresează cuiva anume, ci sunt ca un stand-up, şi muile pe care le dau ălora care fac ei primii o mizerie sinistră, mă comport respectuos cu lumea). Dacă vreodată voi trata cu lipsă de respect oameni care nu mi-au greşit cu nimic, daţi-mi bocancii unui regiment întreg în gură. Repet: ăia care au făcut o mizerie sinistră şi se dau oiţele lui Dumnezeu, de lepre ipocrite ce sunt, nu se pun.

4. Eu sunt o fată modestă. Nu în sensul că mă dau mai puţină decât sunt. Ci în sensul că, dacă tu nu-mi arăţi că vrei ca eu să te învăţ un lucru, nu mă bag eu în seamă să te patronizez şi să-ţi arăt pe unde se cacă găina. Pentru că, dacă o fac, o simt că, pe undeva, îţi subestimez inteligenţa. Dacă vreodată voi face pe aroganta cu oameni care nu o cer singuri, prin ţopârlănie şi prostie, daţi-mi toţi bocancii din ţară în gură.

5. Eu sunt o fată care vrea să FACĂ chestii. Urăsc oamenii care trag de timp, care amână pe mâine ce pot face azi şi care o freacă penibil. Dacă vreodată îmi voi bate joc de ceva constructiv, în mod gratuit, doar pentru că pot, vă rog să înlocuiţi bocancii de mai sus cu bordurile lui Videanu.

Cam atât pe ziua de azi.

16 gânduri despre „Rugăminte către popor

  1. Mi-a plăcut „eşti suma experienţelor tale”, sună bine dar eu unul am probleme de noimă privind ireductibilitatea întregului la suma părților sale …
    Toate cele bune!

  2. Mă voi ruga să pogoare Sfântul Duh asupra ta şi să te călugăreşti sau să te pocăieşti într-una din confesiunile creştine. Nu foarte târziu, doar atât cât să poţi răspândi cuvântul Domnului vreme de mai mulţi ani spunând: „Ascultaţi-mă, căci eu am căzut în toate păcatele şi acum mă smeresc!”

  3. Nu mai ştiu cum îi zicea la film, da o muşcat-o un vârcolac din ăla pe una din grup, şi aia era deja transpirată, încercau ei să scape, şi ea le-o zis: „Dacă cumva mă transform, nu ezitaţi, shoot me!” :))

  4. Mi-a plăcut si mie “eşti suma experienţelor tale” – imi aduce aminte de un vers „i`m only all i see sometimes” Animal collective – ce seamana cu ceea ce cred eu – comportamentul unui om/animal reprezinta reflectia distorsionata a preceptiei (distorsiunea este in functie de alcatuirea sistemului complex – fiintei).
    Adica va dati seama, ipotetic vorbind, un creier care nu ar percepe nimic, n-ar avea nici o reactie, ar fi zero. Modul in care gandim se bazeaza strict pe asocieri. D-aia niciodata n-o sa putem afla de ce existam. Sau daca exista Dumnezeu. Pur si simplu nu avem cum face legatura.
    Sa ai pretentia ca lucrurile sa functioneze dupa gandirea noastra este absurd. D-aia este absurd sa crezi ca omul este „dupa Chipul si asemanarea lui Dumnezeu.”

    Scuzat` „aberatia.” :)) Sanatate numa` bine!

    • nu, jegule, nu-ţi modific comentariile pentru că „nu-mi pupi ghetele”.

      dar atâta vreme cât ai impresia că-ţi poţi permite să mănânci căcat aiurea despre un om, te voi pune în ipostaza să mănânci căcat aiurea autoreferenţial, că de fapt asta şi faci.

      orice om care vine să borască excremente gratuit e el însuşi plin de excremente şi atât. nu fac decât să le întorc la sursă, aşa cum meriţi.

      ai 3 opţiuni:

      a) începi să comentezi cu rost
      b) continui să borăşti căcat şi să-l înghiţi la loc (până te bag în ban şi latri singur) – ceea ce se va întâmpla curând, că eu mă plictisesc repede de retarzi.
      c) te duci în pizda slinoasă şi fleşcăită a vacii proaste de mă-ta de bună voie.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

