Ecuaţie cu fotografi

Eu nu sunt frumoasă. Nu mă mint singură, îmi cunosc plusurile şi minusurile. N-aş câştiga la un concurs de Miss decât cel mult Premiul Special pentru Originalitate. Niciodată nu m-am gândit la mine ca la o persoană frumoasă, deci e ok.

În schimb, am trăsături interesante şi cameleonice. Asta înseamnă că pot avea ba mutră de nebună angoasată, ba mutră de aristocrată sobră, ba mutră de copil inocent, ba mutră de sclavă a sexului. De aceea, chiar urâtă fiind, am mereu pe cap o gaşcă de fotografi care vor să facă studii cu mine.

Cei mai mulţi iau ca pe o chestie de la sine înţeleasă faptul că nu-şi plătesc modelele. (Ştim, excesul de pizde disperate după atenţie a distrus total meseria de model; dacă modelul unui pictor trăia regeşte, în trecut, azi, modelul unui fotograf e gata să sugă şi pula, la cerere. Eu nu-s model decât la rugămintea altuia, deci nu e cazul meu.)

Problema mea apare abia când îl chem pe unul să facă foto pentru un material pentru revistă, şi mi se pare de la sine înţeles că, dacă eu mi-am oferit gratuit o nămiază, să facă şi el / ea la fel.

Nu sunt disperată să am tone de poze bizare. Pe bune. Am deja sute de poze cu mine. E strict un serviciu pe care ţi-l fac. Iar în schimb mă aştept să mă serveşti şi tu, aşa cum te-am servit eu. Sau dacă vrei remuneraţie pentru timpul tău, oferă şi tu remuneraţie pentru timpul altuia.

23 de gânduri despre „Ecuaţie cu fotografi

  1. daca tot suntem la topicul confidente:

    Eu nu am putza chiar asa de mare. Nu mă mint singur, îmi cunosc plusurile şi minusurile. Nu cred c-as câştiga un eventual concurs de Miss Puzta, dar sigur prind podiumul. Intotdeauna m-am gandit la mine ca la o persoana frumoasa, inalta, inteligenta, culta si cu putza ok.

    În schimb, sunt idolul femeilor. Asta înseamnă că pot avea ba o nebună angoasată, ba o aristocrată sobră, ba o fata inocentă, pe Marghioala, pe tine, pe nedormitul. De aceea am mereu pe cap o gaşcă de pizde care vor să se futa cu mine.

    Cele mai multe iau ca pe o chestie de la sine înţeleasă faptul că eu trebuie sa platesc 25 de lei. (Ştim, excesul de pizde disperate după futaiul pe bani a distrus total meseria de futut din dragoste; dacă Terente trăia regeşte, în trecut, azi, unu ca mine e gata sa dea limbi, la cerere. Eu nu ma fut decât la rugămintea alteia, deci nu e cazul meu.)

    Problema mea apare abia când vine una sa se futa cu mine, şi mi se pare de la sine înţeles că, dacă eu i-am dat limbi, să facă si EA intr-un fel la fel, să o sugă.

    Nu sunt disperat să fut. Pe bune. Dac-ar fi sa am un banutz pentru fiecare futai…. E strict un serviciu pe care ţi-l fac. Iar în schimb mă aştept să mă serveşti şi tu, aşa cum te-am servit eu. Sau dacă vrei 25 de lei pentru cartea ta, oferă şi tu corectitudine in concursuri de bere.

  2. @goodman
    Ce-nseamna „unu ca nedormitul”? Ori e fix nedormitul, ori „unu ca” poti fi fix tu. Ca mai degraba esti tu unu ca nedormitul decat nedormitul unul ca tine. 😉

  3. si saț mai zic ceva: la postarea „Sunt internaţională. Din nou. Şi tot pă reportaj”, aia cu slumdogi nemillionare, tu stii ca io ma simpt ca un tziganus d’ala din reportaj (nespalat, nemancat, nefutut se subintelege, neimbracat, neincaltat) care, pe gerul asta cumplit, se uita prin fereastra restaurantului cum tu si nea faceti schimb de soapte de iubire peste masa imbelsugata de frip tane, cioco lati, praji turi, ba nane, porto cale, bom boane, su curi, be re, ge n.
    si ma mai si aratati cu dej’tu, si va mai si radeti de mine…

    • cine-ar fi crezut că eşti o vită proastă care nu pricepe ecuaţia simplă: dacă unu’ i-a făcut servicii neplătite altuia, e normal ca ăla altu’ să presteze la fel? sugi o basculantă de pule şi mori în spasme.

  4. atat doar daca iti face cu un pentax 645d , care este scump, 45000 lei noi, ramai cu poze super 🙂

    pretul camerei se reflecta si in calitatea pozei…

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

