Pe lângă plopii fără soţ (pamflet)

Mihai Eminescu: Pe lângă plopii fără soţ

Pe lângă plopii fără soţ

Adesea am trecut

Mă cunoşteau vecinii toţi

Tu nu m-ai cunoscut

La geamul tău ce strălucea

Privii atât de des

O lume-ntreagă-nţelegea

Tu nu m-ai înţeles.

135 people like this

Titu Maiorescu: Slab, omule. Dă-o-n pula mea de limonadă, apucă-te de Scrisoarea a VI-a.

Săftica Stanaizbaşa: Vaaaai, păi şi eu am plopi în jurul casei, Mihăiţăăăăă! 😉  😉

Mihai Eminescu (se uită  lung la Săftica, se dă cu palma de frunte): Nu mă refeream strict la plopi, am folosit termenul pentru muzicalitate. Pe lângă stejarii fără soţ ar fi fost aritmic iar pe lângă fagii fără soţ ar fi sunat melteneşte.

Săftica Stanaizbaşa: Am şi fagi, şi stejari. Şi boscheţi. Am o pădurice întreagă. 😛

Mihai Eminescu: Offf, ce păcat că doctorii mi-au interzis oxigenul. 😦  😦

Săftica Stanaizbaşa: Păi clar, şi eu tot la muzicalitate mă refeream. Apropo, că tot vine crăciunul, mi-am pus luminiţe de pom în geam, ai remarcat? 😉 😉

Mihai Eminescu: Nu, de ce?

Săftica Stanaizbaşa: În sensul că şi geamul meu străluceşte.

Mihai Eminescu: Toate geamurile strălucesc. Sticla în genere reflectă lumina.

Săftica Stanaizbaşa: Aaaah, şi te-am văzut dându-ţi bună ziua cu vecinul meu, nea Mitică.

Mihai Eminescu: Femeieeeee, era un pamflet. Încercam să văd dacă se oftică Maiorescu. Şi s-a ofticat. 😈

Săftica Stanaizbaşa: Ah, ce glumeţ eşti, Mihăiţă. 😛 😛 😛

89 de gânduri despre „Pe lângă plopii fără soţ (pamflet)

  1. Glumesc. Glumesc. Semnalizez ca glumesc, ca tu esti chiar in stare sa ma crezi, ma trezesc dreacu’ cu vreun proces penal de calomnie, mai tre’sa dau si bani p’orma. Hai, lasati. Papapa.

  2. sa ne imaginam ca-i 3:30am.

    ţârrrrrrr!!!!…..ţârrrrrrr!!!!!……ţârrrrrrr!!!!! (?lambada/dansul pinguinului/gen)
    lorena: ăa
    eu: sar’na, lorena?
    lorena: îhî
    eu: te futi? (cu conotatie de faci cur?)
    lorena:

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

