Trenduri şi tendinţe în cimitirele moderne

Dacă tot am fost, am făcut poze şi de o postare pe blog.

Trend 1: Fă-ţi mormânt din timp. Nu se ştie niciodată când mori. De aceea e plin cimitirul cu morminte goale.

Trend 2: Asortează marmura cu plastic. Kitschul nu îşi pierde niciodată din impact.

Trend 3: Ai fost un swinger pasional? Şi ce dacă ai murit? The show must go on!

Trend 4: Mormântul is the new black limo.

.

Trend 5. Mormântul ca bloc de apartamente (dar în adâncime).

Trend 6. Aliniază-te la meandrele concretului. Oamenii de azi nu mai gândesc în concepte abstracte. Când zici „ochiul lui Dumnezeu”, ilustrează-l!

Trend 7: Dacă tot pleci din cimitir viu, ia şi nişte flori cu tine. Pe morţi îi doare la bască, de fapt.

23 de gânduri despre „Trenduri şi tendinţe în cimitirele moderne

  1. Da, interesdant si ciudat cum isi decoreaza unii mormintele, vorba ta, ca pe o limuzina 🙂 Dar referitor la mormintele gata facute, asta o inteleg, a ajuns sa coste enorm un loc de veci, iar oamenii se asigura din timp, ca atunci cand dau coltu’ sa nu le fie povara celor ramasi in urma lor. E un subiect foarte delicat, insa e cumplit de greu sa iti moara cineva si peste cheltuielile obisnuite facute cu inmormantarea sa fie nevoie sa mai dai si din colt in colt sa cauti loc de veci la un cimitir, sa strangi adeverinte, aprobari etc, iar in tot acest timp sa stai cu mortu’n casa!!! De aceea, majoritatea isi cumpara, din timp, locurile de veci si daca tot le au cumparate isi fac si monumentele mortuare ca sa scuteasca cheltuielile respective la momentul tragic dar inerent… 😦 In rest, camerele de luat vederi ar trebui sa ii impiedice pe unii sa plece cu flori sau altele insa de cele mai multe ori se dovedesc a fi complet inutile… :(( Iar faptul ca mormintele se fac supra-etajate sau ca s-a scris pe piatra funerara ca sunt mai multi la un loc, asta inseamna o economie foarte mare a costurilor. Fiecare litera costa, suprafata costa, insa daca iti iei un loc de veci, poti ingropa mai multi in adancime… Sinistru subiect, dar adevarat si poate informativ pentru cei care au nevoie. De flori de plastic si cavouri….mai bine nu comentez ca am asa o revolta impotriva lor ca nu vreau sa o revars aici la tine. Oricum, interesant subiect ai ales!

  2. eram prin clasa a 11-a si am vazut la beraria de langa scoala unu care tocma isi parcase bicicleta cu o cruce de lemn legata de ea. data mortii era peste 3 zile.
    sa mor daca glumesc. asta era prin 1991. o fi fost aia beti cand au gravat , de fapt pirogravat.
    misto sa ajungi la mormantul lui tac-tu si sa vezi ca el de fapt moare maine.

  3. un bun loc de reculegere-cimitirul
    de renastere
    de revenit
    de viza
    de baut
    de futut kinky
    de citit
    de scris
    de finalizat afaceri
    de plans
    de bairam (ca-n filmul cu Dinica)
    de baut 2
    de TOT.

    tam, tam

  4. da, cimitirul e un loc bun si de futut kinky, bine a zis antepostacul @vega.
    mama la o pisda la care futeam io intr-o perioada a decedat de toporul lu barbat’su c-o prinsese cu vecinul in fapt de pula-n pisda. la 7 zile dupa inmormantare, pisda vie ma roaga s-o duc la cimitir sa nu-stiu-ce-ritual. extrem de secsi mi s-a parut cum se apleca ea sa deretice mormantul, sa aprinda lumanari, cum isi dezvelea pulpisoarele, cum i se vedeau titele prin decolteul lasat… d.zeu/dracu mi-a erectat-o, am futut-o pe mormantul ma-sii. nu consider c’am pacatuit blasfemitor din moment ce futeam la vie cu ochii pe poza moartei de pe cruce, imaginandu-mi ca fut de sufletul moartei.

    • si mesteru? Manole. unde era?
      aaa, da . erai pe Cibin.
      (parca de prin Sibiu esti, nu? sau stai in Nassau?)
      printre altele, cimitirul e cel mai safe loc de dormit si de ascuns/pus deoparte una…alta.

  5. Oamenii trăiau din amintiri şi din vise cu privire la viitor. Atunci cineva a zis: Memento mori, carpe diem! Aşa că oamenii au început să îşi construiască morminte în avans…

  6. Vaaai cand a murit tusa Lizica anu trecut am fots la cimitir si l-am cunoscut oe domnul care administraza acolo sincer.Si a vorbit cu sotu ca sunt niste costorari care vroiau sa isi faca niste cavouri din alea tiganesti cum n-am vazut la nimenea (ni le-a si aratat) ca vorbeste el si sa le punem noi termopanele. Si le-am pus ca am avut un deviz de 580 de milioane si n-am vazut nici azi banii ca costorarii a murit toti cand le-a luat foc casa. S-a dat si la televizor sincer. Dar macar a iesit ff frumos lucrarea.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

