Dosar de presă la moartea lui Johnny

Modul în care se comportă reprezentanții presei  la astfel de evenimente triste mă face să-mi fie rușine că sunt jurnalist. Am încercat să aflu ieri, la înmormântarea maestrului Johnny Răducanu, de ce își dau ziariștii poalele peste cap și se bagă în sufletul viilor și morților și-am aflat că ei nu vor, dar îi obligă șefii.

Read the rest at Vice Magazine: DOSAR DE PRESĂ LA MOARTEA LUI JOHNNY – Vice la zi

16 gânduri despre „Dosar de presă la moartea lui Johnny

  1. Decât să taie copăcei în cimitir, popa ăla nu mai bine se ferchezuia, că poate mai veneau acolo mama şi fiica să le spovedească şi îndrume?
    bestial: personalul deservent

  2. nu vreau sa ma’n’contrez cu copiraitu’ lu’ badea. nu vreau sa ma folosesc decat de jumate din vorba lui. tehnic vorbind nu ii ating drepturile dă la osim. vreau sa zic doar ca traim in romania. regret ca bietu’ gioni a murit. ie trist ca te’ai ‘tristat la ‘nmormantarea lui. da’, pe de alta parte nici ca aveai cum sa te veselesti. e cam la juma’. plm. da’ e trist oricum. vorba lu’ Nea, da’ cu pomu’ ce’au avutara? futu’i in gat de jegosi! pomu’ ala creste de statura respectiva in ‘jde ani. si ie mai important ca si valoare la nivel planetar decat un ritual dubios a lu’ fraierii din specia noastra. moarte’n flacari lu’ ucigasii de copacei! multa muie lu’ bor! pentru cine nu cunoaste, desi nu cred ca e cazu’ de fraieri atat de dubiosi pe blogul lui Lorena, bor means biserica ortodoxa romana. muie dubla inca odata si iarasi si din nou la nesfarsit forever.

      • da, asa e. io personel am citit tot. n’are rost sa ma apuc sa’ti explic cat sunt de istet si de tehnic. nu te nervoza. io am citit cu mare atentie toate paginile, pentru ca te respect ca si jurnalist (nu, nu te ling). am comentat functie de ce ma doare pe mine. fiecare rezoneaza pe altceva, nu suntem „trasi la xerox”. m’am intristat putin de drama lu’ uamenii care 3 sa faca stiri pentru ca sa poa’ sa haleste si ei un senvis. da’ asta te doare pe tine mai tare decat ma doare pe mine. io am zis de ritualuri pagane, sau, ma rog, de tip pagan. savvy?

  3. Bună seara. Permite-ţi-mi să mă prezint. Sunt Lady Clit. Mi-aş dori să-mi exprim întristarea mea regretabilă vis-a-vis de decesul domnului Johnny Răducanu. Sper că a ajuns într-o lume mai bună. Da, Gooodman, sunt o pizdă nouă. Nu, nu mă fut. Nu cu tine. Revin, resimt niscai sincere întristări pentru că furăm văduviţi de talentul lăutăresc al domnului Johnny Răducanu, care s-a dus pulii de suflet într-un moment în care noi aveam atât de mare nevoie de talentele Domniei sale de cântător meseriaş. De fapt, nu ştiu ce vreau să spun. Sunt o vacă proastă. Sper să nu îmi aprobe Lorena acest comentariu. Fericire maximă urez tuturor oamenilor de bine care votează cu nu contează care partid!

    • băi, să fi fost eu managerul corporaţiei, aş fi scos urgent de pe post reclamele cu ea şi aş fi concediat-o. vedeţi voi vreo vedetă străină care e imaginea unui brand să dea cu drujba-n cap brandului respectiv? e o ţărăneală maximă să faci asta.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

