Gustul intens de brânză

Fac publicitarii noştri ce fac şi mai fut limba română fără lubrifiant. Ultimul clişeu atât de penibil, încât trece direct în autoparodie, e „gustul intens de brânză” produs de impresia intensă de creier a unuia dintre copywriterii agenţiei care are contract cu Delaco. Au rezultat materiale de presă care sună aşa.

Citez: „Delaco Ceva Fin Pufos încântă simţurile cu textura sa aerată, pufoasă şi gustul intens de brânză.”

PLM, IDIOŢII PULII, EFECTUL E FIX PĂ INVERS. DESPRE ŞUNCĂ REALĂ NU TREBUIE SĂ SPUN CĂ ARE GUST INTENS DE ŞUNCĂ, PENTRU CĂ SE SUBÎNŢELEGE CĂ ÎL ARE, FIIND REALĂ. DESPRE CHUPA CHUPS FĂCUTE DIN SLOBOZ ÎNDULCIT, DA, E IMPORTANT SĂ SUBLINIEZ CĂ AU GUST INTENS DE CĂPŞUNICI, NU DE SLOBOZ ÎNDULCIT.

Prin urmare, decât să cumpăr Delaco cu gust intens de brânză, o să iau, să zicem, Tnuva, care e CHIAR brânză. Decât să îmi cumpăr chinezărie cu miros intens de Chanel, mai bine mă duc şi îmi cumpăr CHIAR Chanel. Decât să downloadez un film porno pentru impresie intensă de pulă-n pizdă, mai bine mă fut. Ceea ce le doresc şi copywriterilor acestei campanii.

41 de gânduri despre „Gustul intens de brânză

    • La asta mă gândeam şi eu acum: de ce a mea nu pute niciodată a peşte. Nici măcar vara, când plec acasă dimineaţa, alerg toată ziua şi ajung seara la duş. Şi mă pregăteam să-i spun că faza cu pizda care pute a peşte e mit urban propagat de nefutuţii cronici.

      • unele. depinde poate şi de igienă, am auzit de un caz, se spăla cred cu săpun obişnuit înăuntru, afectează flora sau ceva de genul, cred că trebuie folosite produse speciale sau deloc. dupa aia miros, spălat mai puternic…

        • asta apropo de „gust intens de brânză”, nu? 😀

          uite, dacă ar fi fost reclamă la pizda mariţii, n-aş fi obiectat. dar să lauzi brânza că are gust intens de brânză e retard.

        • 🙂

          de fapt, nici nu are. brânza nu are gust intens de brânză, are gust de brânză şi atât. intensul ăla ar trebui să fie un semn de !? pentru cumpărător. că dupa aia şi viaţa ta se va consuma într-un mod intens, ca să zic aşa…

          asta lăsând la o parte obiecţia perfect valabilă pe care o ridici în articol.

  1. Pe mine unul ma amuza, prostia aia de reclama la Dacia Duster. „Doar 10.500 de Euro? La valoarea noastra?”. Replica de cocalar si e de neinteles cui i se adreseaza reclama de fapt. La urma urmei, marea majoritate a romanilor nu fac 10.500 de euro nici intr-un an.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s