Superba mea superbie

Cum alungi un cocalar de pe facebook care îţi dă add doar pentru că i se pare că te-ar fute:

  •  

    August 22

    El

    • sal

  •  

    August 28

    El

    • ceao

  •  

    7 minutes ago

    El

    • sal

  • Lorena Lupu

    6 minutes ago

    Lorena Lupu

    • bună. eşti angajat?

  •  

    6 minutes ago

    El

    • da

    • de ce?

  • Lorena Lupu

    5 minutes ago

    Lorena Lupu

    • ok. eu scriu acum un material despre oameni care ************ la servici

    • şi dacă tot ai intrat în vorbă. zi ce ****************

  •  

    4 minutes ago

    El

    • Da de unde esti?

  • Lorena Lupu

    4 minutes ago

    Lorena Lupu

    • păi dacă tot ai intrat în vorbă, presupun că a studiat persoana înainte

    • sau n-ai obiceiul să te informezi despre interlocutor?

    • deci? ce *************!? mă mai ţii mult din treabă sau te faci util, dacă tot m-ai disturbat?

  •  

    3 minutes ago

    El

    • nu prefer sa aflu direct de la persoana

  • Lorena Lupu

    2 minutes ago

    Lorena Lupu

    • ok, îţi las pauză de informare şi gugălire şi comunicăm după, între timp îmi văd şi eu de ale mele.

       

      God, I love to be bitchy! 😈 😈 😈

14 gânduri despre „Superba mea superbie

  1. pe tine te (dis)turbă ieii, pe mine ielele…:P
    cred că aştepta un ghiont, prea l-ai luat dur! :))
    da’ e bună asta cu „eşti angajat”…o s-o-mprumut! pare că funcţionează…

  2. da, cocalareala, sunt de acord.
    numai ca:
    -daca esti prost platit ii tratezi si tu cum merita, deci stai pe feisbuc, eu mai stau si pe redtube( de la tine am aflat, deci sa nu faci mutre); in plus feisbuc aproape ca se transforma in faceboobs ceea ce, desigur, ne place.
    daca nu-ti dau de munca, inseamna ca poti sa stai si pe feisbuc, pentru ca esti un angajat de cacat, daca erai un shaff nu o „acostai” pe Lorena Lupu pe feisbuc, ii aflai numarul de telefon, adresa, ii trimiteai o sticla de vin, un soricel pentru pulica, o minteai ca ai citit hyde park, kant, george cosbuc…d’astea.

  3. Deci eu nici o data nam inteles din titlu ca mai mult nu citesc ca nam vreme cu bacu si alte tampeni din astea cu batausu ala pe campi ce avea domne cu campi ca ce ia facut la batausu. Se afla in carte pana la sfarsit sau e lasatan coada de peste.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

