Şi abia-şi făcu blog…

Că uite poznă! (Urmăriţi succesiunea titlurilor)

 

 

Prevăd un desfăşurător pe juma’ de septembrie

Sept 12 Ştiaţi că…

Sept. 11 Îmi place să mă uit

Sept. 10 Dar nu la ce credeţi voi

Sept. 9 La scăldat (recenzie)

Sept. 8 Şi totuşi, de ce-s prea timid?

Sept. 7 Uite nişte ţâţe mişto

Sept. 6 Hop şi eu din tufiş.

Sept. 5 Fata plecase.

29 de gânduri despre „Şi abia-şi făcu blog…

  1. Sept. 16 Pula lui Goodman – mit sau realitate ?

    Sept. 15 „Baiet” fiind, paduri cutreieram si ma futea in cur padurarul…ades langa izvor

    Sept. 14 Pula, aliment sau medicament ?

    Sept. 13 Prima noapte de dragoste, primul manunchi de puli in cur.

    • – se coace perele in plop…o pula! realitatea este ca au inflorit toti trandafirii sa cante numele iubirii pentru cei ce se iubesc si viata si-o chinuiesc.
      – viata e frumosa…alta pula! concret, viata e ca parul din cur – scurta si plina de cacat.
      long liv blogu’ lu’ Nedormitul!…mi-e perfect (90°) perpendicular cu orice univers cunoscut (de voi) ptr. ca eu frecventez decat bloguri la care rezonez, unde-s apreciat si inteles, unde parerea mea conteaza. unde sunt sanse reale sa fut vreo colega de postari cu tite mici si curu’ mare, unde colegii postaci au pulile si IQ-ul mult mai mici decat ale mele, unde stralucesc, unde sunt idolul pizdelor – deci n-o sa frecventez blogu’ lu’ nedormitu’.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

