Când mi le ia în gură

Zilele astea mi se întâmplă o chestie foarte mişto. Scriu text pentru un spectacol. Şi de asta se leagă o senzaţie nouă pentru mine, foarte personală şi extrem de greu de descris. Dar nu imposibil.

Probabil că unii oameni scriu detaşat, la futu-i mă-sa, calculând efectele matematic, premisă, acumulare-acumulare-poantă, acumulare-acumulare-poantă, poantă finală de deznodământ. Şi atunci când le aud zise spun: „Mamă, ce bun îs, hăhă!”

Eu însă pun în texte pasiunea pe care oamenii normali o pun poate în dragoste, şi unii oameni normali n-o pun în nimic, pentru că trăiesc mecanic, job-casă-mâncare-pat-pişare de dimineaţă.

De aceea, când mi le aud rostite în gura mare mi se face pielea de găină şi îmi tremură stomacul. E de parcă cineva mi-ar citi în public gândurile. E mai intim decât sexul oral – pentru că omul poate face sex oral oricui, dar când îţi citeşte tare textele face ceva care ţine strict de tine. E una dintre cele mai tari chestii pe care le poţi face cu alte persoane – să le bagi texte în gură. Sau, îmi imaginez, poate fi una dintre cele mai cumplite – când omul foloseşte dinţii unde nu trebuie şi ratează punctele sensibile.

25 de gânduri despre „Când mi le ia în gură

  1. hai ca tu nu calculezi efectele la greu. cum ai ridicat tu, inocenta, la fileu faza cu sexu’ oral. doar-doar s-o gasi vreo ţaţă intruziva sa aduca in discutie o fosta poveste si oi pune-o de 145 de comentarii 😀 ma rog, probleme de stilistica, ce stiu eu.

  2. puiul meu cred ca a inceput sa umble pe la femei. Femei usoare. Azi dimineata cand i-am calcat camasile miroseau a parfum chiar si dupa ce le spalasem ieri. Poti sa afli tu, ca prietena a lui, daca e vreo curva sau nu?

  3. „Sau, îmi imaginez, poate fi una dintre cele mai cumplite – când omul foloseşte dinţii unde nu trebuie şi ratează punctele sensibile”

    ei si tu acum, oricarui barbat de barbat (io de ex.) i se poate intampla ca in focul/toiul pasiunii sa mai scape cate-o muscatura usor dintoasa pe sfarcuri sau clitoris. e normal, e uman, asa ne-a facut Dumnezeu pe noi astia, barbatii pasionali. ca mine, Iisus si Terente.
    conteaza decat fluierul de final cand tragem (si) o linie si adunam: x orgasme / 1001 zile&nopti.

    ps @fetelor-fetelor-fetelor: atentie! nici la munte, nici la mare…de fapt in nici-o-mprejurare – pula nu se musca!

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

