Nedormitul blog

Ca de obicei la această oră, mă fute lenea năpraznică şi n-am despre ce scrie, prin urmare bag umplutură. Umplutura de azi se referă la faptul că principalul troll al acestui blog (nu protesta, Ostape, că tu eşti coi-iscălitor şi mai eşti şi frumos!), nedormitul şi-a tras blog. În toate culorile curcubeului, ca să nu cumva să-l suspectăm de gheială. Tot ca să nu-l suspectăm de gheială şi-a înfipt fix în cur (adică jos de tot) blogrollul. Când i-am zis: Scriu de tine, a zis: Nuuuuuu, că vine Marghioala. Dar las’ să vadă şi el cum e. Marghioala e ca cele cinci pâini şi doi peşti cu care Iisus a hrănit norodul – cu cât se împarte la mai mulţi cu atât e mai bine.

Deci, Nedo, uelcam to our nightmare, cum zicea domnul Alis Cu Păr şi, în loc să-ţi valorifici umorul în mod constructiv, iroseşte-l de-a-mpulea pă bloage, ca noi toţi.

Să fie într-un ceas bun!

97 de gânduri despre „Nedormitul blog

  1. Băi, cu pedeleul ăsta este posibil să murim de foame, de boli, de ciumă, de sabie, de boli venerice etc, singura parte bună este că din cauza progresului tot românul o să moară totuși fericit pentru că are blogul lui. Trăiască PCR!

  2. nu inteleg de ce ti-e rusine cu ostap, e fiul tau, fii dom’le mandra si striga lumii ca ai baiat frumos. Nu mai atenta la copii altei femei, femeie cu moravuri usoare ce esti.

  3. Nici n’am intrat la el pe blog si nici nu o sa prea, ca daca nu’mi vine din prima, greu imi vine dup’aia, iar nedo chiar nu e genu’ cu care sa’mi vina. Nedo, fii pe pace, nu esti in pericol.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

