Boli şi belele virtuale. 2. Linkita acută

 

Speţă

Postare: Ce părere aveţi despre avort?

Mărioara: Sunt femeie liberă, vreau să decid eu ce vreau să fac cu trupul meu.

Bolnavul de linkită acută: băăă, ce-am mai mâncat aseară: http://spamcucăcat.ro

Gigel: Ba să pună pizdele mâna, să fete plozi, că de-aia au pizdă.

Bolnavul de linkită acută: Ştiaţi că aurul alb e mai valoros decât cel galben? http://auralb.ro/trenduri-si-tendinte

Mărioara: Gigel, eşti un ţăran prost de la ţară şi nu înţelegi mersul.

Bolnavul de linkită acută: Mamăăă, ce-mi place colecţia lu’ Buzata: http://alinabuzatu.ro.

Gigel: Ba tu eşti o curvă şi nu faci copii pentru că te mâncă-n pizdă să te fuţi aiurea cu toţi golanii.

Bolnavul de linkită acută: Uite o muzică faină de pe youtube, a unei trupe de heavy metal din Kuala Lumpur : http://youtube etc.

Exemplul dat de mine nu e cel mai bun, pentru că ar fi linkita acută parodică, pe care o aprob. Dar linkiştii acuţi clasici sunt mult mai siniştri. Şi ai dracu’ de convinşi că linkurile lor sunt importante.

Comentacul care nu are nimic relevant de spus despre topic sau despre ce se trolase până la el, sau care nu vrea decât să-şi lase linkul pe câte undeva, ca pe un ou de cuc, va da comentarii de genul: băăă, ce chestie. [link la căcat insignifiant care nu interesează pe nimeni].

Comentacul care face asta e vită bătută în cap care a absolvit degeaba clasa a IV-a primară, când se presupune că ştii deja să scrii o compunere, în care povesteşti ceva cu cuvintele tale. Dacă ar fi absolvit-o cu rost, comentariul ar fi fost: Băăă, ce chestie. Ştiaţi că bla bla bla bla bla bla?

Comentacul care suferă de linkită acută trăieşte cu iluzia că asta îl face să pară cult şi informat. Nimic mai greşit. Linkita acută te face să pari incapabil de idei proprii, incapabil să relatezi poveştile la care linkezi, incapabil să te raportezi la trolajul de dinaintea ta sau la grupul de comentaci de dinainte; pe scurt, prost făcut grămadă.

Linkita acută e plictisitoare, fadă şi penală. Nu contează dacă e la wikipedia sau la cracked.com. Un om haios ştie să zică singur glume, nu are nevoie să linkeze. Singurul loc în care linkita acută se justifică este: eu postez serios ceva. Tu nu eşti de acord şi vii cu argumente. Eu te întreb: De unde ştii? Tu: link sursă. Aşa da, chapeau.

În rest, invit pe toţi linkiştii acuţi să se spamuiască singuri până la sufocare.

23 de gânduri despre „Boli şi belele virtuale. 2. Linkita acută

  1. „Iubesc trolii. Mai ales pe cei inteligenţi, puşi pe şotii, plini de poante”

    scarpinandu-ma in freza a gandire meditativa: ă!…..ă!….ă!…ă!……..a’haaaaa-bingo!
    sarind din baie copy-paste la indigo dupa ala cu evrika: mai fata, tu vrei sa ma futi!

  2. Eu unu am fost convins ca aurul alb e mai valoros asa ca imi schimb tona de aur galben din seif pe aur alb, sper sa obtin maca 800 de kile

  3. Postare: Ce părere aveţi despre avort?
    – Eu am o parere foarte proasta. De-aia nu e bine sa faci copii fara pirostri.

    Mărioara: Sunt femeie liberă, vreau să decid eu ce vreau să fac cu trupul meu.
    – Marita-ta ca trupul o sa imbatraneasca si nu o sa mai faca doi bani ca toate imbatranim. Si eu am pus cateva kg. dupa ce l-am nascut pe Gabi si mai ales pe Toni dar acum fac multa miscare si am mai slabit 2 kg.

    Bolnavul de linkită acută: băăă, ce-am mai mâncat aseară: http://spamcucăcat.ro
    – DE la mancare te-ai imbolnavit? Sunt foarte multi virusi si e bine sa speli alimentele inainte.
    P.S, Am incercat si nu merge linkul.

    Gigel: Ba să pună pizdele mâna, să fete plozi, că de-aia au pizdă.
    – Tu esti un porc nenorocit sa inveti sa vorbesti frumos cu femeile. Daca vreai sa faci copii insoara-te si respecta-ti sotia cum ma respecta si pe mine sotul meu sincer.

    Bolnavul de linkită acută: Ştiaţi că aurul alb e mai valoros decât cel galben? http://auralb.ro/trenduri-si-tendinte
    – Prostuleeee! Tu esti PROST PROST PROST mai baiatule. Te-ai dus la un doctor? Crezi ca aurut te salveaza? Poate ai vrut sa zici argint ca ala sigur desinfecteaza.
    P.S. Nici linkul asta nu merge

    Mărioara: Gigel, eşti un ţăran prost de la ţară şi nu înţelegi mersul.
    – Marioaro inteleg ca te-ai suparat pe Gigel ca a vorbit urat cu tine dar nici tu nu esti usa de biserica sincer.

    Bolnavul de linkită acută: Mamăăă, ce-mi place colecţia lu’ Buzata: http://alinabuzatu.ro.
    – Te-ai saturat de linkita si vrei sa faci colectita? Ce e ala coaching?
    P.S. Linkul asta merge. Vezi ce inseamna perseveranta? Bravo!

    Gigel: Ba tu eşti o curvă şi nu faci copii pentru că te mâncă-n pizdă să te fuţi aiurea cu toţi golanii.
    – Asa sa ii spui maica-ti nenorocitule! Ca din femeie te-ai zamislit si in femeie te vei intoarce cum spunea la scriptura. Cand ai aprins ultima lumanare ultima oara?

    • Pentru Marioara Gigel si Bolnavu
      Îm pare rau canu pot sa raspund la taote intrebarile ca ma cheama sotu. Bolnavule sa te faci bine.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

