Cum să belim inteligent bursucul

Nu mă întrebaţi ce-am căutat, de am ajuns aici. Luaţi de râdeţi:

http://blog.barbieritdelux.ro/sfaturi/cele-4-categorii-de-pamatufuri-din-par-natural-de-bursuc/

PS: Cred că nu mă mai duc la cosmeticiană să mă epileze, de mâine devin şi eu adepta unui bărbierit de lux. Iar dacă faceţi calculele cu procentele de corp al bursucului, o să remarcaţi că autorul a uitat să menţioneze ce se găseşte pe 2% din corpul bursucului. Noi zicem că alea-s zonele chele. Voi?

31 de gânduri despre „Cum să belim inteligent bursucul

  1. acum expresia „hai sa-mi scuturi bursucul” capata in sfarsit sens. io credeam ca femeile ma invita sa le fut, dar de fapt aveau nevoie sa scutur respectivele animale ca sa vanda parul ce cade, respectivului barbier. ntz ntz ntz !

  2. Pingback: Tweets that mention Cum să belim inteligent bursucul | Sad Wankers' Corner -- Topsy.com

  3. :)) Draga Lorena, in primul rand mersi pentru reclama.
    In al doilea rand, uite un articol care poate o sa te intereseze mai mult decat unul despre niste chestii pe care oricum nu le folosesti: Best makeup brushes
    Sau poate o sa-l gasesti mai amuzant avand in vedere ca e cu bursuci, capre, ponei, nevastuici si veverite. 🙂
    Te pup si bafta.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

