Despre dragoste şi alte felaţii

(Avertisment: Aceasta va fi o postare cu temenele la şefu. Care, din când în când, e un şef foarte mişto. Dacă aveţi oroare de pupincurism, mai bine nu citiţi.)

Şefu’ (să-ţi trăiască familia, şefu’) a produs într-un articol despre relaţii serioase (pe care mi-e lene să-l caut pe net, deci nu dau link) un citat memorabil.

Zice aşa citatul: „Poţi să îţi dai seama că o relaţie devine serioasă când încetezi să o sugi şi începi să o pupi.”

(Sau aşa ceva, mi-e lene să caut textul exact.)

Memorabil as it is, citatul este complet greşit, şi iată Teorema Subalternului:

Şefu’, trăi-ţi-ar familia, varianta cu pupatul o fi valabilă în cazul ălora traumatizaţi în copilărie de taţi şi vecini pedofili şi care, din acest motiv, rămân cu o eternă nevoie de lugu-lugu, care au nevoie de „reassurance” în pat şi cărora nu li se scoală/umectează decât la fraze gen: „Buzele mele vor să-ţi exploreze floarea feminităţii şi să-ţi culeagă mierea cristalină” etc. Deci la retarzi. La oameni care au nevoie de o relaţie-minciună ca să fugă de eterna traumă a pulei care le-a deschis prea devreme sfincterele.

Dar la oamenii sănătoşi psihic, o relaţie începe acolo unde începe relaxarea. Acolo unde o tipă finuţă renunţă la rezervele de genul „Ce pula mea vrea ăsta de la viaţa mea” şi la rolul prescris de societate, şi anume acela de a băşi petale de trandafir şi de a râgâi Chanel No. 5. Relaxându-se, poate să devină ea însăşi. Şi are încredere că, dacă devine îndrăzneaţă în pat, ăla nu e un bou cretin care s-o privească cu ochi de „uite-o-şi-pe-curva-asta” ci va aprecia faptul că individa e ea însăşi. Pentru că o relaţie adevărată înseamnă afecţiune adevărată şi implicare adevărată.

De aceea, permiteţi să enunţ varianta mai puţin memorabilă, dar mai conectată la realitate a acestui citat:

„Poţi să îţi dai seama că o relaţie devine serioasă când încetezi să o sugi şi începi să o beleşti ferm şi apăsat până-n amigdale. Apoi, înghiţi până la ultima picătură.”

247 de gânduri despre „Despre dragoste şi alte felaţii

      • păi cu înghițitura. dacă are prea mulți nutrienți esențiali, nu există riscul să se îngrașe? eu am citit într-o revistă, cred că unica sau ioana, nu mai țin minte, cum e cu mîncatul disociat. poate e valabil și pentru suptul pulii, mă gîndesc.

      • adică, imaginează-ţi că eu sînt cît un bivol, cît un porc, poftim, aşa m-a făcut natura. şi îmi găsesc una subţirică, finuţă, arătoasă, nu ştiu ce, văd eu cum o prostesc, începe aia să înghită şi a doua zi dimineaţa mă trezesc lîngă mine cu o vacă/scroafă.

  1. o relatie e intotdeauna serioasa dela inceput.devine neserioasa dupa prima secunda sau dupa 50 de ani(odata cu nunta,parca,de aur,ha!) LUCIDITATEA este cel mult retroactiva si nu e totuna cu CONSTIENTIZAREA futerii in afara sinelui

  2. http://www.hotnews.ro/stiri-esential-8135261-cncd-copiii-conceputi-inaintea-modificarilor-trebuie-primeasca-indemnizatia-vechea-legislatie.htm

    DECLARAȚIE

    Subsemnatul, numeprenume, cu domiciliul în tralala, identificat cu, cunoscînd consecințele legale prevăzute de art. 292 c.p., privind falsul în declarații, declar pe proprie răspundere că am întreținut raporturi sexuale cu nevastă-mea în data de, la ora de, în vederea conceperii unui copil. dau prezenta declarație pentru a servi la…
    autentificat de notar public așa și pe dincolo, data, semnătura.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

