„Be Stupid”

Stăteam eu cu Dumi de vorbă pe messenger (eu cică traduceam, Dumi habar nu am ce făcea) despre cea mai mişto campanie de publicitate. Şi anume „Be Stupid” a celor de la Diesel.

Singurele momente în care am avut cu adevărat satisfacţie au fost cele în care am dat peste bot unui „inteligent” – şi în care ideea mea prostească s-a dovedit a fi până la urmă ceva nou şi neaşteptat. Eu una datorez prostiei mele cam tot ce am făcut bun până acum. Toţi ne datorăm toate frustrările constrângerilor celor „deştepţi”. Iar Diesel a atins exact filonul ăsta subtil de geniu, care există în fiecare om, dacă ştie unde să se pipăie.

În măsura în care o campanie presupune, dincolo de vânzarea produsului alfa, imprimarea unei imagini de sine stătătoare a firmei pe retina consumatorului îndobitocit de voci suave care îi spun de ce trebuie musai-zor-nevoie să aibă A, B, C şi D pentru a fi cool, „proştii” de la Diesel au ridicat forţa persuasivă a advertisingului la un nou nivel.

Aşteptăm cu nerăbdare copy-cats. Şi spoofs, desigur.

23 de gânduri despre „„Be Stupid”

  1. Exista impact de marketing in slogan, dar daca sapi mesajul constati ca nu-i vorba de stupiditate, in nici un caz genul de stupiditate care-ti asigura un premiu Darwin.

  2. Stupid and smart are but labels, which people associate with the presence of this or that action, feature, achievement, knowledge, etc or lack of that or this action, feature, achievement, knowledge. Stepping beyond any labels by feeling free to put on yourself anylabel or no label at all is getting closer to what one really is

  3. Campania este absolut geniala. Iar fraza ” Smart may have the brains, but stupid has the balls” e demetiala. Si este adevarat. Mie ideile bune imi vin atunci cand nu gandesc mai deloc. Si le las sa isi faca singure treaba.

  4. ei, asta cu ideile bune care vin cand esti prost e cu dublu tais: poate ca doar ti se par bune ideile pentru ca esti deja prost! 🙂

  5. Pe ,,stupizi” tot ,,desteptii” ii exploatează. Nu toţi ,,stupizii” sunt interesanţi. Ideea este să arunci cât mai mulţi ,,stupizi” pe piaţă, pentru că unul, la un moment dat, o să atragă atenţia şi o să-i recupereze investiţia ,,deşteptului”. Cum e Pandora aia a voastră.

  6. măi, Pandora nu e a mea, nu am adus-o eu de acasă. M-au chemat nişte fete cu care am băut cafele în studenţie să postez nişte texte, am făcut-o. De aici şi până la posesiune e cale lungă. 😉

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s