Muie Consiliului Local Bucureşti

UPDATE: Reclamaţia mea către PETA:

To whom it may concern,

I am a freelancing author and journalist in Bucharest, Romania, contributing editor for a few widely-circulated magazines.

I would like to report a completely outrageous draft law presently discussed by the Local Council in Bucharest, Romania.
You know, accomodation facilities in Bucharest are of such nature, that numerous people live in small apartments, in huge blocks. And the Council wants to deny dog owners the right to keep their own pets, unless all the inhabitants of the same block sign a written permission. Otherwise, the owner would be fined for owning his / her own pet.

If adopted, this law will lead to a massive increase in the number of stray dogs – not to mention severe violation of animal rights.

Please, try to act as soon as possible.

Best regards,
Lorena Lupu

Şi tu poţi face acelaşi lucru!!! Mergi pe pagina asta: http://www.peta.org/mc/contactmedia.asp, şi spune cu cuvintele tale ce ai pe suflet! Dacă nu ştii engleza, copiază scrisoarea de mai sus, înlocuieşte numele, profesia şi oraşul cu ale tale, şi dă-i send. Poate trezim România la normalitate!

POSTAREA INIŢIALĂ:
Ţigane, de ce-ţi baţi nevasta?

Preventiv.

Ei bine, această muie se duce preventiv la consiliul local, pentru ideea genială a unora dintre consilieri de a pune proprietarii de căţei să bată din uşă-n uşă, să ceară acord scris de la toţi vecinii – incluzând babe psihopate, moşi acriţi de andropauză, femei părăsite care se urăsc şi cocalari care incendiază pui de animale în casa scărilor – pentru a-şi păstra animalul.

Say what??? Într-un oraş deja afectat de numărul mare de câini abandonaţi, voi vreţi să trimiteţi pe străzi încă o haită de câini? Bine, ăştia crescuţi în puf o să dea colţu’ o dată cu primul ger mai drastic, veţi replica voi. Pentru că mă uit la unele maimuţe cu chip de om – maimuţele să mă scuze! – cu care am prea infima plăcere de a plăti iluminatul scării în comun, şi realizez că ăştia nu vor semna pentru vecinii lor proprietari de căţei nici traşi pe roată. De ce? Uite-aşa, să facă şi ei o răutate, care să le dea timp de cinci minute sentimentul puterii.

Şi totuşi, în loc să încurajezi adopţiile de animale, tu, Consiliu local de cretini, încurajezi abandonurile? Nu te pune pe gânduri faptul că eşti singura capitală de UE care face asta? Ai pune o băbuţă văduvă, a cărei singură bucurie e căţeluşa căreia îi brodează veste înflorate, să o arunce pe stradă doar pentru că nea Culai-cel-sărit-de-pe-fix n-o să-i dea semnătură?

Nu am câine. Dar dacă l-aş avea, aş plăti amendă. Apoi m-aş duce cu chitanţa şi te-aş reclama la toate forurile europene posibile. Ţi-aş scoate amenda aia pe nas de sute de ori. M-aş coaliza cu toţi proprietarii de câini din Bucureşti pentru asta. Pentru că noi investim în animalele noastre mai multă dragoste şi mai mult suflet decât investiţi voi în oraşul ăsta. Şi pentru că nu e normal ca trei cretini nefutuţi din bloc să decidă destinul unor făpturi pe care noi, proprietarii, le iubim mai mult chiar decât ne iubim conturile din bancă.

Împuşcaţi-vă, toţi cei care aţi căcat ideea asta. Sau luaţi laxative – vă vor stimula căcarea pe unde trebuie, şi nu veţi mai căca cu creierul. Şi muriţi pe străzi, jegurilor – dacă nu semnează toţi labagiii de la voi din bloc că meritaţi o locuinţă. Nu vor semna, vă garantez. Şansa de a spune „nu” o să le provoace orgasme.

46 de gânduri despre „Muie Consiliului Local Bucureşti

  1. Nu ma ingrijoreaza deloc situatia patrupedului meu – si nu pentru ca as avea vecini de pus in rama, din contra -, insa ma ingrozeste imaginea batranilor care risca sa ramana fara. Fix situatia de ai prezentat-o si tu. Si imaginea tuturor cainilor de apartament de ar putea ajunge caini de maidan. Eu, spre exemplu, platesc o amenda, ma bat si scuip si cu vecinii si cu mama si tata si soacra vecinilor si cu cine-o mai fi, ii si injunghii la sfarsit pe toti, ii dau cu apa si o luam de la capat, dar altii? Si problema suprema este de fapt: ce vina au, neica, bietii caini?!

  2. Lorena, m-ai uns pe suflet cu postarea ta. Eu am suferit mult dupa ce m-am mutat de la casa la bloc, pt ca m-au pacalit ca le trebe acordul TUTUROR proprietarilor, iar eu aveam semnaturile a 50+1 persoane. Cora a stat un an la iubitul meu, unde sefii de bloc au fost intelegatori.Bine, o vizitam zilnic. Apoi, dupa un an am adus-o la mine si m-am trezit cu politaii la usa. Norocul meu ca politaii erau iubitori de caini si m-au sfatuit cum sa fac sa fie bine. Am mers din nou la cei care mi-au mai semnat. Porcul de sef de bloc a incercat din nou sa ma minta si i-am zis sa invete legea, ca eu am acordul a juma plus unu locatari dintre care obligatoriu de la cel de sus, jos si lateral(el zicea ca si ala din fatza mea e lateral, ca acolo statea pretenu-so, care nu iubeste cainii). In final, am reusit, cu mari eforturi.Cora e la mine si e bucuria mea…dar ei nu inteleg.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

