Mulţumesc

UPDATE: în sfârşit, nişte poze decente!!!

_B154613

_B154622

_B154666

_B154678

_B154689

_B154709

_B154713

_B154785

Mulţumesc tuturor celor care au înfruntat vremea oribilă, şi ne-au onorat munca prin prezenţa şi prin entuziasmul lor. Mulţumesc tuturor celor care au venit la mine şi mi-au strâns mâna – pentru că mi-au confirmat faptul că nu am muncit degeaba, şi că am luat decizia corectă în anumite chestiuni colaterale. Nu vreau să intru în detalii, pentru că sunt prea puţin plăcute văzului şi auzului – dar, da, acest spectacol, şi această seară au meritat nişte sacrificii, care acum mi se par minore.


Mă întreba cineva de ce am ales un club gay pentru acest spectacol. Răspuns: am ales un club gay, fiindcă ei mi-au oferit prompt locaţie şi o scenă adecvată acestei reprezentaţii, plus o primire caldă, respectuoasă şi colegială. Aceşti oameni s-au comportat cu noi ca nişte adevăraţi colegi, au învăţat să pună lumini şi muzică după desfăşurător – ceea ce nu au mai făcut până acum – şi ne-au dat toată energia, şi toată Cola necesară unui show reuşit. Rezultatul? Să-l judece cei care au fost acolo.

Mă interesează prea puţin dacă cel care mă găzduieşte e gay, negru, japonez sau ateu. Mă interesează un singur lucru: să fie om. Cunosc mult prea mulţi indivizi cu icoana agăţată de tăblia patului, care mint, dezinformează, trădează şi, per ansamblu, se trezesc dimineaţa întrebându-se ce răutate ar putea să mai facă în ziua respectivă.

Mai e un lucru: îmi cer scuze dacă în zăpăceala post-spectacol am trecut pe lângă oameni pe care nu i-am salutat. Eram mult prea copleşită. Îmi pare rău că nu m-aţi tras voi de mânecă. Sper să nu mă judecaţi prea aspru pentru ceea ce a fost o simplă tulburare de om mult prea fericit. Poate veniţi şi la lansarea lui Hyde Park – şi vă rog să mă abordaţi cu încredere. Promit să mă revanşez.

Vox dei:

http://racusoara.wordpress.com/2009/11/15/rocky-horror-obsession-show-it-made-my-day/

http://www.accept-romania.ro/blog/?p=59

http://girl-in-the-city.gramo.ro/rocky-horrors-obsession-show/

81 de gânduri despre „Mulţumesc

  1. Noi iti multumim, Lorena, pentru ca ne-ai oferit, pe langa un show de nota 10, o particica din tine. M-am simtit excelent in seara asta. Iar impresiile mele despre spectacol le gasesti pe blogul meu(nu stiu cum se pune link d-ala *blushes*)si te rog sa ma crezi ca sunt sincere.

  2. Felicitari inca o data! Comunitatea stalkerilor psihopati cu siguranta iti e recunoscatoare pentru cum ai stiut sa arati cu umor si sarm ca si ei e oameni 😀
    Iar Cristina e intr-adevar something worth obsessing about 😳 🙂

  3. coramica: mergi pe linkuri la articolele oamenilor, şi vei vedea. nu mă pricep să îmi povestesc cărţile, şi nici piesele.

    raluca: mulţumesc mult pt. că ai venit.

    trexel: adevărul e că spectacolul nu a dus lipsă de aplauze.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

