Trofee de război (scalpuri, etc.)

hutz

😀

Iar aceasta poate genera interpretări greşite.

_6183010

Nu e ceea ce pare! Mă credeţi sau nu, aceasta este o conferinţă de presă. Eugene, prins strategic între MAXIM şi EVENIMENTUL ZILEI. Singurele publicaţii care au avut răbdare să aştepte de la 5.00 după amiaza la 11.00 noaptea, pentru a prinde câteva vorbe de la excentrica vedetă cu mustaţă de husar.

De fapt, uneori viaţa în presă poate fi foarte grea. 😀

34 de gânduri despre „Trofee de război (scalpuri, etc.)

  1. Bine, dacă nu eram fan Gogol Bordello, îmi băgam picioarele şi mă căram acasă.
    Ne-a amânat 8 ore (!) sub pretextul că nu îi place să dea interviuri. Doar ca să descopere la final că presa din România nu muşcă.

    „Decât” dacă o provoci, desigur. 😉

  2. păi chiar asta e poanta, trexel. că arată ca şi cum, dar de fapt e vorba de o chestie complet nevinovată. 🙂

    mai haios ar fi fost să îi pun explicaţie foto: „eu, la job.”

  3. Daaa, subiectul interviului este foarte clar. Ca raspuns la intrebarea ta el iti arata venele, pentru ca in final sa ciocniti pentru tranzactia stabilita 😀

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

