Tot aud termenul ăsta şi de fiecare dată mă frec peste urechi, crezând că n-am auzit bine. “Comunitate gay”? Hai să fim realişti.
Comunitatea, zice dicţionarul, este un grup de oameni cu interese, norme de viaţă sau credinţe comune. Ce anume defineşte o comunitate? Sentimentul de apartenenţă la grup.
Eu nu văd sentiment de comuniune printre gheii pe care îi cunosc. Şi cunosc destui, vă asigur. Văd şoareci speriaţi, care nu ştiu ce dracu’ să mai facă, să se ascundă mai abitir de capul pătrat şi clevetirile majorităţii obtuze. Şi mai văd câţiva temerari, majoritatea lor covârşitoare străini sau hetero, luptând de zor pentru această fată morgană pe care noi o numim comunitatea gay din România. OK, să zicem că ăştia-s comunitatea gay. Cu Mircea Toma în frunte, pe post de gayistă şefă.
“Mi-e silă să fiu văzut cu alţi gay”, zice gheul român mediocru. Şi nu minte. Barurile gay sunt mai trecătoare decât florile de cactus, personalităţile gay se dau mari fustangii (nu de parcă ar păcăli pe cineva), poveştile gay sunt ţinute sub preş. Când am publicat “Rondo Capriccioso”, cea mai mare muie mi-am luat-o de la un cronicar gay, care mă acuza că nu merg destul de departe sau aşa ceva. Dar nu orgoliul meu rănit contează (uite, azi am recitit “Rondo Capriccioso” şi mi s-a părut infantil şi penibil), ci faptul că singurul care m-a atacat public atunci a fost taman un gay.
Idealuri comune? Are you kidding me, man? Idealul gay-ului random român e să fută cât mai neobservat-neştiut-necunoscut şi să dispară în noapte. Ăsta nu va fi ever un simptom al comunităţii, ci dimpotrivă. Un simptom al deja clasicei “fiecare cu a mă-sii”. Hai să nu ne mai îmbătăm cu apă rece, să nu-l mai pândim pe Moş Crăciun pe horn şi nici pe această creatură mitică fabuloasă, numită folcloric “Comunitatea Gay din România”, despre care ştim doar că pretind unii că au văzut-o printr-un bar, furişându-se spre buda tipilor, dar martorii nu erau foarte credibili, pentru că fumaseră câteva jointuri înainte.













februarie 1st, 2012 at 9:42 pm
ce articol fain * he he
februarie 1st, 2012 at 9:47 pm
Unde sunt chilotii mei rupti in cur? Ia uite-ma ! Sunt rupt in cur
)
februarie 1st, 2012 at 9:47 pm
E futu=i mortii mamii ei
februarie 1st, 2012 at 9:48 pm
d-aia nu intra ca scriu cu curu, cu diacritice
februarie 1st, 2012 at 9:49 pm
Sunt rupt in cur !
)
februarie 1st, 2012 at 9:51 pm
Am aruncat chilotii despre care vorbeam. S-au gaurit prea rau. Daca te uitai la mine din spate, ziceai ca sunt impuscat in cur
)))))
februarie 1st, 2012 at 9:52 pm
băi, te rog eu frumos, mai termină. comentează ontopic sau fă-ţi blog.
februarie 1st, 2012 at 10:03 pm
On topic…. Pai as fute in cur barbati
) Pe bani. Pe aur.
Imi povestea tata-mare, ca el cand a facut armata avea pe unu in armata, care avea tatuat pe pula AUR .
) Serios. Si pe scrot, pe coaie – 14 KARATE. Da tatuaje cum se facea inainte , batut cu acul, nu ca acuma cu laser si prostii.
februarie 1st, 2012 at 10:26 pm
bicuriosi de tineri…
februarie 2nd, 2012 at 6:58 am
ah, trebuie s-o zic şi pe asta. nu înţeleg ideea bicuriozităţii. dacă am o curiozitate, mi-o satisfac repede şi decid dacă e albă sau neagră.
februarie 2nd, 2012 at 6:40 am
Homofobia denotă o lacună de PR şi comunicare a gaylor.
Din partea mea, să fie 90% din popor gay, 1 gay = 2 fete fără prieten. Aş avea şi eu o şansă pe pământul României.
februarie 2nd, 2012 at 7:00 am
ămnu. crede-mă că 2 curve hărţuitoare pe capul tău sunt suficiente să te îmbolnăvească de nervi şi să te bage la secţia veselă.
februarie 2nd, 2012 at 10:19 pm
o juma’ de gay = ciung
februarie 2nd, 2012 at 7:25 am
la astia nu se aplica vorba “fiecare cu a ma-sii”, ci “fiecare cu a lu tac-suu”. ln rest: no comment. doar ca personal mi-e scarba sa ii accept (Daca la fete exista ciclu, la ashtia “pe stop” inseamna cand are unul diaree?).
februarie 2nd, 2012 at 8:19 am
Ca ortodox, pentru mine homosexualitatea este o deviație. Totuși, în discuțiile mele cu indivizi de dreapta am susținut comunitatea gay, nu am nimic împotriva acestei comunități, cu condiția păstrării de către membrii acesteia a unei decențe și discreții minime. Nu sunt însă de acord cu căsătoria între persoane de același sex și nici cu adopția de copii de către cuplurile gay, aceste drepturi nu pot fi compatibile cu statutul de homosexual. Am susținut că este posibil ca o parte a homosexualilor să se nască așa, lucru pentru care am fost combătut cu putere de cei care sunt împotriva homosexualilor, ei susțin că homosexualitatea ține de alegere și este un păcat. Bineînțeles, am fost împotriva extremismelor de genul homosexualii trebuie internați în lagăre sau făcuți săpun.
Și, oricum, nu aș putea fi împotriva homosexualilor atâta timp cât eu ascult Erasure, Bronsky Beat sau The Communards.
februarie 2nd, 2012 at 9:38 am
“Ca ortodox, pentru mine homosexualitatea este o deviație”
Doamne Dumnezeule ce prostie grait’ai mai Bogdane, mai.E ca si cum eu as spune ca, ca conlocuitor al mahalalei Berceni, pentru mine este natural si obligatoriu s-o fut pe ma-ta.
Sau, daca vreo profa de engleza mi-ar fi tradus “fuck you” prin “raule, care esti tu rau”, eu n-as fute ci m-as inrai.
Sau, daca o tampita de profa de matematica m-ar fi invatat ca 1+1=3, eu s’o tin langa cu tampenia asta.
Sau, daca mamaie mea ma vindeca de deochi cu bete de chibrit stinse intr-o cana cu apa in timp ce boscorodea “Tatal noastru” gen, io trebuie sa-i kish in freza pe doctori.
In privinta casatoriei intre gay si adoptia de copii de catre cuplurile de gay, sunt convins ca exista n cupluri de gay in care copiii lui Vadim, fie’ta, gen ar fi crescut infinit mai bine.
februarie 2nd, 2012 at 11:31 am
Dragă goodmane, nu văd ce ai tu cu copiii lui Vadim, sunt sigur că ei la vârsta ta vor fi mai buni decât tine.
Creștinismul condamnă homosexualitatea ca deviație și păcat. Chiar dacă nu aș fi fost creștin, aș fi fost ateu, tot aș fi avut aceeași concepție ca creștinismul în privința homosexualității. Bagă-ți nițel nasul în lumea gay să vezi cât e de normală. Bine, pentru tine e mai ușor să scrii aiureli pe net.
Există niște norme, care au rostul lor, nu poți vopsi albul în negru și viceversa. Hoția e hoție, o faptă reprobabilă și nu o virtute, la fel și înșelăciunea, iar relațiile homosexuale sunt o deviație și nu un lucru normal. Cu toate acestea, am toleranță față de lumea gay, nu vreau legi care să condamne homosexualitatea, ca înainte de 1989, și nu vreau să-i văd săpun pe homosexuali, așa cum vor destui homofobi. Le doresc homosexualilor tot binele din lume și recunosc că fără artiștii gay lumea ar fi mai săracă.
Cu toate acestea, când vine vorba de drepturile pe care le-am menționat în mesajul anterior, solicitate de comunitatea gay, nu pot fi decât alături de ortodocșii români care sunt împotriva acordării acestor drepturi.
februarie 2nd, 2012 at 12:14 pm
bogdane, io m-am tras de concluzie ca trebuie sa-mi calibrez postarile conf. cu conceptia despre lume&viata a postacului, in speta cazului de fata: tu.
deci inainte sa-ti mai raspund, calibreaza-ma cu urmatorul test:
Pamantul este
a. patrat
b. rotund
c. pentagonal
Cine cui da tarcoale
a. Pamantul Soarelui
b. Soarele Pamantului
Pizda este
a. ceva de futut
b. lucrul pe unde fac pipi fetele
c. nu stiu/nu raspund
februarie 2nd, 2012 at 2:32 pm
Ca de obicei, ești pe dinafară. Miștoul de un leu și doi bani nu ține loc de inteligență, goodmane.
februarie 2nd, 2012 at 11:35 am
Ia nu va mai certati bai ca prostii. Hai mai bine un cantec vesel sa cantam !
)
februarie 2nd, 2012 at 12:20 pm
dacă te încurcă ortodoxia, schimb-o.
februarie 2nd, 2012 at 12:26 pm
Cu mine vorbesti tu? Iti place curu meu? Iti place ce şarm am?
)
februarie 2nd, 2012 at 9:43 am
exista o comunitate, dar, ca toate comunitățile bazate bazate pe altceva decât alegere personala, e scindata. e ca și comunitatea romanilor din diaspora, necesara dar nu suficienta. si da, te simti mai bine cu un strain (nici nu tre’ sa fie gay) decat in mijlocul comunitatii gay mioritice.
februarie 2nd, 2012 at 10:24 pm
doamna amelie, să-ţi zic eu cum e cu comunitatea gay mioritică:
baciul cel ungurean
și cu ce-l vrâncean,
mări, se crăciră,
ei se sfătuiră
ca între picioare
să-l fută în cur
pe cel moldovan
februarie 2nd, 2012 at 9:55 am
1.”Rondo” avea umor.
2. Care-s ăia ce se dau fustangii, dar nu păcălesc pe nimeni?
februarie 2nd, 2012 at 11:17 am
Nu, totusi n-as fute barbati. Nu.Mi-e sila. Si de femei mi-e sila. Daca le tai pielea si le intorci pe dos…
)
februarie 2nd, 2012 at 11:36 am
Măi Gheară, ce este mai frumos decât să vezi trupurile de tinere femei cum se unduiesc pe afară când e de bluziță cu mânecă scurtă și minijup? Trupul de bărbat nu are grația unuia de femeie decât foarte rar.
februarie 2nd, 2012 at 12:30 pm
Ce vorbesti Franz? Trupul unui barbat , vorbim strict obiectiv, nu sexual, ci pur estetic daca vrei, este mult mai frumos decat al unei femei.
Stii ce gratie am eu? Si ce cur frumos am?
februarie 4th, 2012 at 9:32 pm
Ce-ti exhibi curuletul aicea?
(Ai fund frumos sau par pe piept?)
februarie 2nd, 2012 at 12:31 pm
sa le futzi !?
februarie 2nd, 2012 at 2:34 pm
Gheară, eu rămân la părerea mea.
O femeie este mai frumos alcătuită decît un bărbat. Are rotunjimi și nu are pilozitatea noastră.
februarie 2nd, 2012 at 10:25 pm
apăi mă-ta clar că e mai bine alcătuită decît tine. are și umor.
februarie 2nd, 2012 at 12:27 pm
Ma mut in India, gata m-am saturat! Emigrez. Imi bag pula-n iarna ma-tii, si-n gerul ma-tii, si viscolu ma-tii, si-n temparaturile ma-tii. Ca mi-a inghetat si gaoaza
februarie 2nd, 2012 at 10:26 pm
poate dă dumnezeu și îți îngheață și tastatura.
februarie 2nd, 2012 at 9:43 pm
femeie este mai frumos alcătuită decît un bărbat. ”
Tu gandesti inainte sa scoti asemenea aberatii pe gura/tastatura ?
) Nu, serios acum. E invers.
Femeia e un barbat degenerat.
)
femeile au niste trasaturi si un fizic de baieti, de adolescenti. Niste barbati nedezvoltati am putea spune. Privitile chipul tamp
)) Femeile sunt si raman niste copii toata viata. Nu depasesc acest stadiu nici la 100 ani
Rotunjimi? Poate vrei sa zici grasime. Ba, deci vorbim estetic, biologic, fiziologic si filosofic. Barbatul e superior. Barbatul are muschi, barbatul are par cum spui tu, barba. Femeile sunt niste cacacioase imberbe. De ce noi nu NE MACHIEM? Femeile se suleimenesc, fac tot ce pot pt a ascunde ce sunt ele de fapt. Niste copii imberbi, Si 90% dintre ele ajung niste basculante cu cacat si grasime. Restul ajung stafii.
februarie 2nd, 2012 at 10:30 pm
eu mă mai machesc
februarie 3rd, 2012 at 11:10 pm
Numa cun Mircea Popescu nu se face comunitate
februarie 4th, 2012 at 12:34 am
Unde dai si unde crapa ! Acum ti-ai pus toti gay-ii in cap.Titlul este o intrebare la care raspunzi si aduci si argumente in favoarea a ceea ce crezi si ceea ce vezi.Concluzia si argumentele tale sunt pertinente,dar de unde au ajuns astia la astfel de polemici cu comentariile lor? Cit despre homosexuali nu ma intereseaza ce fac ei prin toalete ,in intimitatea caminului lor, ma deranjeaza exchibitionismul lor,de fapt ma deranjeaza exchibitionismul in general,fie ca este vorba de un gay sau un heterosexual.Si a nu se confunda asociatia gaylor cu comunitatea gaylor (atat de dispersata pe intreg teritoriul romaniei.ma intreb daca ei de fapt nu sunt nomazi singuratici)
februarie 4th, 2012 at 8:23 am
ce-i ăla “exchibiţionism”?
februarie 4th, 2012 at 9:30 am
can se fute-n chec la mac.
februarie 4th, 2012 at 11:13 am
nu-l mai exchibiţa, mă.
februarie 4th, 2012 at 2:48 pm
nota
corectez :”exhibitionism” multumesc pentru atentionare
februarie 4th, 2012 at 3:32 pm
nţ, eCShibitionism.
(te fuţi ?)
februarie 4th, 2012 at 4:11 pm
modifică şi gaylor.
februarie 4th, 2012 at 4:19 pm
gaylor era fratele gay al lui liz taylor?
februarie 4th, 2012 at 4:46 pm
februarie 4th, 2012 at 5:46 pm
care-i @nea ?
februarie 4th, 2012 at 7:12 pm
da era fratele lui Liv, asa cum “gheii ” sunt probabil copiii gheiselor
februarie 4th, 2012 at 7:21 pm
cine-i liv?
februarie 4th, 2012 at 9:12 pm
cine’s io ?
de unde vin ?
unde ma duc ?
februarie 5th, 2012 at 2:37 pm
aoliu, dar de ce e asa cu suparare ce a zis domnu’ bogdan?
are tot dreptul sa sustina asta, ca sa nu mai vorbesc ca are dreptate si pe chestiuni de fond.
goodmane, e chestie culturala, daca vrei, caca-m-as pe nasu’ tau de intolerant.
februarie 5th, 2012 at 3:20 pm
singura problemă era că domnu’ de care spui a postat un mesaj care n-avea nicio legătură cu postarea lorenei.
februarie 5th, 2012 at 3:31 pm
unde era intoleranţa?
februarie 5th, 2012 at 4:01 pm
a cui?
februarie 5th, 2012 at 4:55 pm
a lui goodman. cred că lui geany îi e uşor cam greu să distingă idei principale din texte.
februarie 5th, 2012 at 6:36 pm
mai cunoaştem cazuri. era normal ca geany să apere unu’ tăt din tagma lui.
februarie 5th, 2012 at 6:43 pm
deci John Kennedy Toole n-a luat Premiul Pulitzer degeaba.
februarie 5th, 2012 at 6:45 pm
februarie 5th, 2012 at 5:47 pm
ce mai jonglezi cu antonimele, loreno.
lasa-ma-n pace, ca ideile principale din texte, mai ales pe bloguri, sunt pretexte.
pai, intoleranta e cand il ia la bestelit pe bogdan, ca de ce nu se fute-n cur din solidaritate cu poponarii, pe motiv de interdictie religioasa.
iar bogdan nici nu e extremist de-ala dus cu pluta.
s-a exprimat decent, goodman a batut campii cu niste comparatii de golan, si prost alese tehnic, pe deasupra.
mi-e sila de atata propoponareala trendy, in general.
februarie 5th, 2012 at 6:23 pm
asta ai înţeles tu? că-l ia la beştelit pentru că nu se fute în cur din solidaritate cu poponarii?
februarie 5th, 2012 at 6:43 pm
adica de ce o tot tine cu chestia religioasa in detrimentul poponarelii.
da-te-n fasole, astea sunt convingerile religioase, culturale etc ale unui om.
cand mai sunt si exprimate moderat, decent, nu e cazul sa sari de cur in sus.
februarie 5th, 2012 at 6:47 pm
băi, omule. dacă un mesaj politicos, moderat şi decent N-ARE NICIO LEGĂTURĂ cu subiectul la care a fost postat, e cel puţin la fel de enervant ca unul care e plin de mui.
februarie 5th, 2012 at 6:51 pm
ok, dacă dan ţi-o desenează, hai să ţi-o desenez şi eu.
bogdan zicea aşa: “Ca ortodox, pentru mine homosexualitatea este o deviație”.
adică, vezi doamne, ca ortodox pentru mine pământul e plat. ca ortodox, pentru mine e normal ca popa să mă spovedească punându-şi şorţul pe capul meu. etc.
iar goodman era IRONIC. atât. Şi ironic exact într-un sens foarte mişto. ăsta a fost unul dintre comentariile lui geniale. subtil exact cât să nu se prindă proştii.
februarie 5th, 2012 at 6:55 pm
bine, dom’ stilist.
dar goodman nu-i reprosa lui bogdan divagatia, ci il muia pentru ce am explicat eu.
eu sa am inteles, sa zica gratioasa noastra gazda daca e altfel.
februarie 5th, 2012 at 7:02 pm
păi îl muia CA EFECT AL DIVAGAŢIEI. era normal să ironizeze un mesaj care introduce un cu totul alt subiect decât ăla care e supus discuţiei. jesus! şi stilist e tac-tu.
februarie 5th, 2012 at 7:27 pm
pai, tocmai ironia asta golaneasca, cu futut de mame in substrat, indreptata impotriva unei posturi asumate religios, cultural, decent, este intoleranta de care vorbeam.
extrapolarile alea nepotrivite etc.
eu asta tot spun(nu ca as fi eu ala tolerant).
insa, sa nu te prinzi de o ironie (dar nu e cazul aici) e cum e, dar sa nu intelegi un mesaj destul de limpede, scris si rescris, cum e, maimutico?
bai, si daca asta-i ironie geniala, inseamna, sa ma scuzi, ca tu n-ai vazut niciodata o pula de zmeu, cum zice bancul.
februarie 5th, 2012 at 7:31 pm
nţ. ideile tale sunt ale tale ca om, nu ale tale ca ortodox. sau nu sunt ale tale.
în continuare n-ai înţeles.
februarie 5th, 2012 at 7:41 pm
pardon, ideile vin de undeva, de la scoala, din familie, din mediu etc.
nu te nasti cu ele.
bai, dom’ boeriu, se vede pe tine ca esti poet.
mi-ai adus aminte de replica data de batrana coaja dinescu obraznicului de boureanu.
asta, boureanu, il luase la tv cu cu “auzi, poetule…”
“poet e tac’tu!!” si-a impletit dinescu buzele alea flendurite
februarie 5th, 2012 at 7:53 pm
şi eu pe dinescu l-am avut în minte când ţi-am zis aşa. şi-mi convine de minune să fie eu dinescu şi tu boureanu. lesne de priceput de ce.
februarie 5th, 2012 at 7:59 pm
bine, dom’le, daca vrei, uite, tu esti dinescu batman sandokan.
februarie 5th, 2012 at 7:59 pm
dar ca să revin la “cestiune”, că e clar că nu pricepi nimic şi mă bate gândul că lorena s-a plictisit să-ţi arate de ce baţi câmpii. io-s mai răbdător azi, de-aia îţi explic.
asta cu “ideile vin de undeva” are adâncimea vechii zicale “o viaţă avem şi-o gaură-n cur”. dar nici măcar nu ăsta-i baiul, ci că, atunci când cineva spune “eu, ca ortodox, prefer culoarea verde”, automat se dă de gol. adică, mai pe înţelesul tău, dacă spui “eu, ca ortodox” înseamnă că îţi acoperi măgăria folosindu-te de setul de valori al unei măşti pe care o adopţi. putea foarte bine să spună “cred că homosexualii sunt nişte deviaţi” şi era ok (mă rog, ok din punctul de vedere al corespondenţei între ceea ce gândeşte şi ceea ce rosteşte). dar dacă zice “eu, CA ORTODOX, cred lucrurile ăstea” înseamnă că, neavând idei proprii (adică neputând gândi cu mintea din dotare), adoptă concepte ale altora, pentru că e mai lesne să spui că te tragi de la Râm decât să faci dovada că ştii latină.
februarie 5th, 2012 at 8:14 pm
maestre, mersi de incercare, dar cred ca problema aici nu este una de logica, de sens, ci aia care transpare din modul in care iti incepi argumentatia – anume, viata si gaura din cur.
uite de ce este perfect acceptabila formularea saracului bogdan: din aceleasi motive din care este perfect acceptabila formularea “eu, ca liberal, nu pot sa iubesc PSD.”
asumarea posturii de liberal, respectiv de ortodox, cuprinde si setul asociat de valori, care, la o adica, poate fi dezvoltat, explicat.
insa vezi ca iti tradezi crezul: pana acum doua replici, o tineai langa cu divagatia, divagatia!!
cand, deodata, te trezesti ca, de fapt, e despre cum vede fiecare viata prin gaura curului si cum apara, sau ataca ideile astea.
nu?
februarie 5th, 2012 at 8:20 pm
of, văd că n-are rost.
da, dom’le, goodman s-a legat DE DIVAGAŢIA lui bogdan şi A FĂCUT MIŞTO DE EA, pentru că clientul matale spunea tâmpenii şi enormităţi de genul “eu, ca ortodox etc” (care, da, N-AVEAU LEGĂTURĂ CU SUBIECTUL!). tu chiar nu pricepi sau doar te joci pentru că n-ai ce face?
şi e oribil să spui că “asumarea posturii de… ortodox, cuprinde si setul asociat de valori”. e sinistru chiar. pentru că 1) cine pizda mă-sii îl pune pe cineva să-şi asume nu-ştiu-ce? şi 2) poţi fi ortodox moderat, nealiniat orbeşte unor dogme idioate. sau la tine e “totul sau nimic”?
februarie 5th, 2012 at 8:17 pm
greşit. ideile vin din şcoală, familie, etc. APOI TU, DE LA O VÂRSTĂ, PUI CREIERUL ÎN FUNCŢIUNE ŞI DECIZI CE UTILIZEZI ŞI CE NU. CE CUMPERI ŞI CE NU.
Ba eu, ca liberal, pot face tot ce vreau să fac eu ca om.
februarie 5th, 2012 at 8:25 pm
EXACT ! pai ori evoluam, ori nu mai evoluam.
februarie 5th, 2012 at 8:25 pm
atunci, daca zici asa, vorbim despre cat de corecte, cat de juste, cat de mult ne plac noua ideile lui bogdan, cum reactionam la pozitionarea sa de om cu convingeri religioase, care se intampla sa vina in contradictie cu ideile noastre (ma rog, ale voastre).
in cazul asta, luandu-l la perpulis.
februarie 5th, 2012 at 10:02 pm
nu e vorba de cât de mult ne plac, este vorba despre dorkismul unei judecăţi de genul: “eu ca ortodox cred că gay-ii sunt dezaxaţi”.
“eu, ca locuitoare în Titan, fur portofele”. nu, nu le fur ca locuitoare în Titan, le fur ca hoţ pă persoană fizică. pricepi?
februarie 5th, 2012 at 8:22 pm
“e chestie culturala” (2:37)
sa arzi pizde pe rug ptr. ca tie nu ti se mai scoala si/sau o ai mica a fost o chestie culturala, vezi inchizitia. sa scoti inimi din oameni, pe viu, pentru diverse, a fost tot chestie culturala, vezi Apocalypto cu&de Mel Gibson.
sa consideri femeia ca un obiect de bagat pula este o chestie culturala, vezi islamul.
tot chestie culturala ar putea fi s-o fut pe ma-ta in cur pentru exorcizarea
frizingrainului ce sta gramada peste sat…tara.
ps: inainte sa sari, pripit, pe mine la faza cu ma-ta fututa in cur, te rog sa tii cont de faptul ca curu’ ei poate opta dintre 2 tipuri de alifii: Nivea Q-1O plus si Nivea-Loțiune cremă delicată – Unt de Shea.
februarie 5th, 2012 at 9:05 pm
aoleu, dom’ poet, mai usor cu licentele logice.
asadar, mistoul de mare clasa al lui goodman nu viza divagatie in sine, nu se lega de indisciplina.
vezi ca tu asta tot spuneai in primele posturi, wtf, esti tampit, sau n-ai coaie sa recunosti ca ai fost pe alaturi?
in rest, unde incerci tu sa ajungi cu lectiile la zi, ca elevul mai greu de cap al clasei, reiau ideea ca formularea prepusa “ca ordotox” este perfect acceptabila.
in rest, e alta discutie daca ne plac ideile ortodoxe ale lui bogdan.
uite, goodman pe asta pedaleaza, nu-i place (si nici maestrului, pana la urma) ca lui bogdan nu-i place poponareala, pe filiera, din perspectiva religioasa, ortodoxa, ma rog.
bogdan are tot dreptul sa exprime asta, si o face moderat si civilizat.
papagalii isterici la faza asta ati fost voi.
goodmane, daca cremele tale pentru fata sunt bune pentru cururi, ce sa mai faci atata efort, nu mai bine te futi singur in gura? ca tot de cacat poti sa dai.
februarie 5th, 2012 at 9:27 pm
e clar. lorena a avut dreptate, nu eşti în stare să pricepi un text. adică eşti bou.
februarie 6th, 2012 at 10:47 pm
loreno, pricep, dar nu cred ca-i asa cum zici; aia cu 1+1=3 si aia cu fuck you stau chezasie.
nu e voie sa pretindeti ca va pricepeti la scris, dar sa cititi si sa intelegeti ca Gulita.
e ca si cand eu as face amor fenomenal doar la “du-te”, nu si la “vino”.
maestre, asa vezi si tu ce cacat pateste lumea cand se pune problema “ce a vrut sa zica poetul?”.
februarie 7th, 2012 at 5:36 am
chezăşie la ce?
geany, tu eşti unul dintre triştii care citesc literal. Care pricep enunţuri de genul: Ana are mere, dar dacă fraza are două subordonate, i-ai ucis. Lasă-te şi lasă-ne.
februarie 7th, 2012 at 9:51 am
Salut Lorena,sunt una dintre tipele gay din tarisoara asta penibila.Am citit cu atentie ce ai scris si pot spune ca ai pus foarte bine problema cand ai zis ca “Vezi şoareci speriaţi, care nu ştiu ce dracu’ să mai facă, să se ascundă mai abitir de capul pătrat şi clevetirile majorităţii obtuze.”
Eu am renuntat demult sa mai particip la asa-zisele intruniri gay din baruri dezafectate sau din cele cu jumatate de program (cele normale care se elibereaza 3-4 ore pt “paduchiosii gay” care consuma 2 beri pe fuga si stau ca pe ace pe scaune de frica sa nu intre grupuri nedorite de afara si sa le sparga capetele) pt ca n-am nimic de castigat din socializarea cu ei.Am luat destule tepe de la aceste intalniri,mi-a fost furata partenera (si din nefericire pt mine asta nu s-a intamplat doar o data si nici nu mi s-a parut foarte amuzanta situatia) a trebuit sa fac fata unor minciuni propagate prin “grupul gay” de catre diverse necunoscute,etc.
Asa incat am decis sa rup orice legaturi cu astfel de persoane si sa stau linistita in banca mea.Bineinteles ca asta nu inseamna ca am incetat sa mai fiu gay,dar nu mai vreau sa ma agit deloc.Prefer sa ma uit la tv (sa vad cum baga in primul rand sperietoarele de ciori–asa-zisii transexuali,hermafroditi,etc) si sa fac haz de necaz de cat de ingusta e in intelect lumea hetero care populeaza aceasta planeta.