Texte vechi ale mele care n-au luat premii

(dar la care aţi râs)

Noaptea, persoanele vag notorii nu răspund la telefon dacă-i suni de pe anonim. Iar când o fac, uite ce iese.

Asta doar aşa, că ştiu că luni vă întoarceţi la birouri şi mă citiţi, iar eu nu am nimic nou să vă scriu acum.

 

Încă sunt o puştoaică retardă, care adoră să dea telefoane în toi de noapte. În preistoria farselor nocturne a fost aia cu „Alo, cu Mircea, vă rog”, repetată de zeci de ori, până înnebunea cetăţeanul, cu poanta megaretardă din final „Alo, sunt Mircea, m-a căutat cineva?”.

Am sunat vreo doi mondeni și niște undergrounzi, că tot am numerele lor de telefon, ca să stricăm niște vise mai ”luxoase”, deci, setare număr privat, motor, acţiune!

Read the rest at Vice Magazine: NICI TELEFOANELE LA MIȘTO NU MAI SUNT CE-AU FOST – Vice la zi

27 thoughts on “Texte vechi ale mele care n-au luat premii

  1. ce tampenie…sa suni la cineva….sa te dai drept altcineva….
    oameni de kkt !!!
    asta denota grave carente in educatie, in cei 7 ani d’acasa si in bun-simt.

    dislike profund.

    • măcar nu m-am dat drept altcineva cunoscut, real, cum faci tu, şi am subliniat ulterior că a fost o glumă.

      apropo, tu ce dracu mai cauţi aici, nu ţi-a dat Marghioala accept pe Fb sau…?

      • mi-am tras cont pe fesibuk cum mi-ai zis. am cautat Marghioala cum m-ai sfatuit. gasit Marghioala. ramas blocat la boul la poarta 9. daca ma place ? daca nu ma place ? daca are tzatze mici? daca are putza ? daca vrea prea multi bani pentru sex ? daca nu fuck fata ? daca daca daca, prea multi daca m-au napadit dintr-o data.
        deocamdata mi-o mai frec p’aci pana epuizez Google-u’ cu “ce vor femeile ?”. cand o sa inteleg care-i treaba cu purtatoarele de fofo o sa-mi iau inima in dinti sa-i cer
        prietenia.
        pana atunci….

  2. Pingback: 7 Noiembrie « Pentru perfectionisti

  3. Ca tot sintem pe 7 noiembrie, n-ai gasit si tu un text vechi despre Revolutia din Octombrie?
    N-ai scris la gazeta de perete a scolii?

  4. Si ieu am primit telefuane din astea dintre care am auzit lugu lugu la celalant capat care mam gandit ca ierea Nelu adimistratoru. Mea zis sa stau linistita care vine el deseara dupe ce pleaca ficasa la servici care el inca locueste cu ea in bloc la noi. Poate i-mi arata dragostea acea noo de tip ocidental care tare sunt curioasa. Vecinele zice ca ie om periculos care eu nu le cred pa iele i-mi place privirea lui asea fructuoasa care nu stiu sa esplic. Va rog ieu sa nui spuneti lu fimiu ca iar incepe cu povesti care tatasau a fost intelectoal care ieu acuma am ajuns ma scuzati curva blocului asea mea zis sam fie rusine care ieu va intreb acuma: o femee nu mai puate iubi dintre care nu mai traeste sotu ieu nam dreptu la fericire dupe atatia ani care adimistratoru ma respecta?

  5. @porcul care semneaza “mama lui bogdan”
    @lorena lupu

    nu-i in regula ce faceti jucandu-va in mod bolnav cu simtamintele oamenilor, punandu-i in situatii ridicole. ce-ar fi urmat postarii de la 6:42 ? a ? ati fi postat cu un “@bogdan” fals si cu un comentariu din care rezulta ca e prost ingramadit !? nu !? si p’orma ziceati ca-s eu si va radeati ca prostii ce sunteti.
    ma, eu respect OMU’ indiferent de sex, orientare sexuala, religie, culoare, politica…apropo de politica: care-i treaba voastra ca bogdan real este de stanga ? cu ce va deranjeaza pe voi ?
    in privinta “mama lui bogdan” pe care o luati voi la “putza”, ma, voua chiar nu va e rusine obrazului ? v-a trecut prin cap ca mama lui bogdan reala chiar este o doamna din moment ce, vorbesc f. serios, se observa cu ochiul liber ca bogdan real o fi el cum o fi, da’ n-a jignit niciodata neprovocat pe nimeni ?
    OPRITI MIZERIA !
    bai sufletelor vandute diavolului, v-ati gandit ca poate adevarata mama a lui bogdan este cu credinta in Dumnezeu, ca in timp ce voi va bateti joc sugerand c-o fute administratorul (nea nelu) de bloc in cur, dansa era in pelerinaj la Moastele Prea Sfintei Cuvioase Parascheva ?

    • Va multumesc domnu Gudmen care sa stiti ca nimenea nu sa comportat cu mine asea ca cavaleru care sinte-ti. Poate veni-ti intro zi care va promit ca va fac sarmale aduce-ti si sotiea care poate vine si fimiu ne distram can familie. Va multumesc incao data domnu Gudmen.

      • astazi, noi ortodocsii ii praznuim pe sfintii arhangheli Mihail si Gavril. o rugaminte daca se poate sa indraznesc a cuteza: macar cu aceasta ocazie trecuta cu rosu in calendar sa ne abtinem de la necurate gen: eu te bag in pizda ma-tii, tu o determini pe Lorena sa pacatuiasca luandu-ti apararea, facandu-mi mama curva si banandu-ma in focurile spam-ului, tu sa postezi cu Crista Balcic, Bogdan si Marian Ianus, Lorena sa zica ca-s psihopat bolnav dus cu capu…

        idiotule !

        • Domnu Gudmen ieu vorbeam serios care vam invitat sa veni-ti. Dupe ce termina-ti de discutat cu uameni de la donsoara Lorena de pe bloc pute-ti veni va astept. Pupicii domnu Gudmen.

  6. mie chiar mi s-a făcut poanta aia cu sunatul, acum vreo 10 ani, de către unii care se plictiseau la o băută.
    când m-a sunat şi ăla să mă întrebe dacă l-a căutat cineva i-am zis că l-au căutat vreo 3, să întrebe dacă maică-sa mai iese la produs şi unde poate fi găsită :)

  7. @porcul care semneaza “mama lui bogdan”
    @lorena lupu

    va sfatuiesc sa-l cautati pe parintele/preotul/popa cu har Stefan Argatu ce slujeste la Biserica “Adormirii Maicii Domnului” din Slobozia Ciorasti, jud Focsani. Dansul este meserias in alungarea demonilor ce au pus stapanire pe sufletele pacatoase, cu o rata de succes de ~87,39%.

    • inteleg ca doresti continuarea acestui joc murdar lipsit de fair-play unde io trebuie sa cad de clonator scarbos si nenorocit in ochii celorlalti postaci.

      ok, e randul meu sa mut: cel care semneaza cu “mama lui bogdan” este un bou sinistru cretin handicapat a carui mama este o curva ordinara fututa de tot continentul asiatic..si african…si sud american
      …si nord american…. si de toate continentele. deci. daca eu, goodman, am semnat “mama lui bogdan”, sa-mi moara putza, sa mi se usuce ochii, sa-mi moara ce-am pa casa, sa dea sida si canceru peste mine, sa infund puscaria, gen.

        • Ancep sa ma tem de dumevoastra domnu Gudmen care vam chemat la mine deseara cu sotiea carel chem si pe Nelu adimistratoru ma tem de dumevoastra semanati cu fimiu cand a auzit de tinutul decuesc care vor sa rupa tara in doo. Ieu anca v-a astept care va rog sa fiti bland cu mine pensionara sotu intelectoal care ma respect domnu draga.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

