De pe un perete de facebook:
Ariel Constantinof
New Rule: Dacă mă comport naşpa cu tine înseamnă că îmi permit şi deci înseamnă că suntem prieteni deja… Altfel nu mi-aş permite, ok?
Părerea mea: Nu. Oricât de prieteni ar fi X şi Y, nu. Poate că ţine de modul fiecăruia de a-şi trata prietenii.
Prietenul, prin definiţie, e omul cu care ai idei, gânduri, sentimente comune. Omul de care îţi pasă, omul pentru care te-ai duce la 3 noaptea să-i faci ceai de mentă dacă se cacă împrăştiat, omul la care ţii. Cel puţin în mintea mea. Dacă nu e aşa, nu e prieten, e doar cunoştinţă.
Bun. În clipa în care X e atât de deschis, dacă Y alege să trateze această deschidere cu flit, bă, muie mă-tii, X va fi lezat. Oricât de elastică ar fi o prietenie, ea presupune şi respect reciproc, pentru a funcţiona. Dacă X cel lezat e omul care zice ce are pe suflet, îi va da deepthroat mă-sii lui Y, să se asigure că a dat mai adânc, şi se va retrage din prietenie. Dacă X cel lezat e mai introvertit, nu va spune nimic, DAR SE VA RETRAGE DIN PRIETENIE.
Prietenii noştri adevăraţi nu-s zdrenţele noastre. Sunt rari, preţioşi, trebuie iubiţi şi menajaţi.
Sau, cel puţin, aşa văd eu lucrurile. Voi cum le vedeţi?













martie 30th, 2011 at 12:31 pm
prietenii mei sînt niște îngeri, mi-e jenă să mă port nașpa cu ei.
martie 30th, 2011 at 1:17 pm
Dacă întind mîna, te apuc de barbă şi dau cu tine de pămînt, mincinos ordinar plin de testosteron ce eşti Tu!
martie 30th, 2011 at 1:18 pm
ce-i drept, dumnezeu n-a fost prea generos cu tine.
martie 30th, 2011 at 12:32 pm
cred că e primul tău post de pe blog la al cărui conţinut subscriu într-o uluitoare proporţie de 100%.
martie 30th, 2011 at 12:45 pm
pentru că e scurt, de-aia.
martie 30th, 2011 at 12:53 pm
se poate. că tu, dac-o lungeşti, deja bagi relativisme din alea ciudate.
martie 30th, 2011 at 12:55 pm
nu, nu relativisme. chestii care-s valabile pentru mine.
martie 30th, 2011 at 12:57 pm
tăt un drac.
martie 30th, 2011 at 12:48 pm
încearcă și ceva onomatopeic, ca să fiu și eu 100% de acord cu tine.
martie 30th, 2011 at 1:03 pm
bau.
martie 30th, 2011 at 1:06 pm
fîs
martie 30th, 2011 at 12:58 pm
Algoritmul descris de tine ar fi cel mai sanatos si rational, insa de multe ori e greu aplicabil, mai ales daca X nu are maturitate emotionala suficienta incat sa se retraga din relatie, iar ratiunea nu ii poate subjuga planul afectiv. Sunt foarte multi oameni toxici pe lume, si intra in specializarea lor sa-i seduca pe altii spre a castiga “prieteni” (ei prin prieteni intelegand doar “persoane care le confera anumite avantaje si beneficii”), sa faciliteze infaptuirea unui atasament emotional din partea “victimei”, sa incurajeze codependente, s.a.. X va ajunge sa orbiteze in jurul lui Y, sa uite de propriile doleante si prioritati, caci ale lui Y sunt mai importante, sa-si piarda identitatea si sa devina doar o sursa de energie pt Y (cam ca in miturile cu vampiri, doar ca in loc de pierderea de sange, e pierdere de energie, care tot in forta vitala se traduce). In ceea ce priveste abuzurile care pot avea loc intr-o astfel de relatie, ele nu sunt decat in cel mai inofensiv caz verbale, caci de regula sunt mai subtile si mai nocive de-atat. Foarte bogat subiectul.
martie 30th, 2011 at 1:06 pm
reiterez ceea ce explicam mai sus: fîs!
martie 30th, 2011 at 1:10 pm
horia, în limba lui, “fâs” înseamnă “după o meditaţie profundă, analizând toate laturile problemei, chiar şi pe acelea subtile care scapă empirismului, am conchis cu oarecare obiectivitate că observaţia ta îndeplineşte condiţiile verosimilului şi pe ale necesarului”.
martie 30th, 2011 at 1:48 pm
Asta e de tinut minte, de bagat in drafts, in templates.
martie 30th, 2011 at 1:11 pm
sant incantat ca definiti totusui afopatic realul
martie 30th, 2011 at 1:20 pm
la fel, prieteno.
martie 30th, 2011 at 1:25 pm
nu, n-ai înţeles. încă n-ai înţeles. tu nu intri în categoria “prieteni” ci în cea de “paraziţi externi rezistenţi la tratament”.
martie 30th, 2011 at 1:30 pm
INCETEAZA ODATA CU AVANSURILE SEXUALE. TI-AM SPUS CA NU MA FUT DIN PRIMA.
martie 30th, 2011 at 1:34 pm
am înţeles, tu n-ai avut prieteni niciodată. De aceea, Raid, Killtox, etc. ţi se par avansuri sexuale.
Da, unii au vieţi foarte triste.
martie 30th, 2011 at 1:27 pm
Prietenii adevarati sunt atat de rari si trebuie pretuiti in asemenea hal, incat io nu mi-as permite sa-i dau cu flit nici in gluma prietenei mele. Traiesti, pana la o anumita varsta, daca esti naiva asa cum am fost eu (sau idealista ca sa nu ma dau chiar naiva) cu senzatia ca toti cei cu care intri in contact iti sunt pieteni. Ca toti cei cu care ai impartit painea de mic dejun si cutitul de uns painea aia, sunt prietenii tai, implicit.
Si cand vine un hop in viata ta…. necaz sau bucurie….. atunci ramai cu 1 maxim 2 persoane care sa rada sau sa planga impreuna cu tine. Aia sunt prietenii. Ceilalti au fost sau sunt doar pasageri in acelasi metrou cu care circuli si tu de la statia Crangasi la Victoriei.
Si aceste 1 maxim 2 persoane consider ca trebuie pretuite asa cum te pretuiesti pe tine. Pentru ca e foarte posibil sa fie langa tine si cand o sa te paraseasca iubita/ul, o sa-ti moara pisica sau alte evenimente de gen. Si-o sa stea cu tine in telefon sa-i spui ultimul banc auzit, sa-ti rupi bojocii plangand ca te-ai certat cu el sau sa-i povestesti ce muie ti-ai luat azi la munca. Si o sa rada cu tine sau, daca esti trista, o sa te incurajeze si-o sa te faca in final sa razi sau cel putin sa vezi viata mai roz.
Cre’ ca am vorbit/scris prea mult!
Da’ eu am o astfel de prietena si…. nu contenesc sa-i spun cat de mult pretuieste pentru mine, in toate felurile posibile. Si ea imi raspunde la fel. Si nu, nu suntem lesbiene
!
Asta mi-a placut tare mult, Lorena!
martie 30th, 2011 at 1:28 pm
exact.
martie 30th, 2011 at 1:40 pm
Saru mina
Imi place cum ginditi. Am vrea sa fim prieteni.
martie 30th, 2011 at 1:41 pm
Scuze. Am vrut sa spun “as vrea”. Deh, graba…
martie 30th, 2011 at 1:47 pm
si nici nu vreau sa invatz asa ceva
daca o declar e pe bune e “zi ce vrei mai prietene,
ce-ti trebuie de fapt si de drept, ca de la mine ai tot pe incredere ” implicit
si nu-mi ofer prietenia/loialitatea prea usor, dar cand o fac e cu dau tot ce am,
respectand, principiile actiunii si reactiunii dupa care functionez, asa cum am mai explicat, e cel mai mare grad de libertate aici.
martie 30th, 2011 at 2:13 pm
mda, de fapt din viatza nu prea ai cum sa te retragi ori sa scapi, nici macar prin sinucidere, acolo e o mare pacaleala de fapt, viatza poti doar sa ti-o sacrifici pentru cineva , pentru mai multe fiintze
, ok asa are valoare, altfel e ….
martie 30th, 2011 at 2:22 pm
ceva gen ok, hai ca-mi iau si glontzul pentru tine ( de fapt asta e premisa de prietenie
), da dupa aia, mon ami asteapta-te un pic la o sapuneala din aia zdravana cu biciul facut din sarma ghimpata, sa te invetzi minte sa nu mai faci prostii si sa nu te vinzi pe tine in primul rand, pentru ca tu Lorena asta mi-ai zis la un moment dat.
martie 30th, 2011 at 2:32 pm
premisa de prietenie de gradul O, la care subscriu si pe care o aplic la diverse alte grade , dar de acolo pornesc eu cu prietenia si loialitatea.
martie 30th, 2011 at 2:38 pm
vine sapuneala, trece si apoi prietene ramai cu cicatrici de frumusetze pe care atunci cand le pipai itzi amintesti cum nu esti si cum sa fii tu, ca pe mine asa m-ai invatzat
cam asta e tot
martie 30th, 2011 at 2:41 pm
si eu o sa fiu tot acolo pentru tine bineintzeles, pentru TINE, nu pentru ce vor sa faca ori chiar reusesc sa faca altzii din tine, mai prietene.
martie 30th, 2011 at 2:46 pm
si eu mai zic ca nu au reusit cu totul deci nu au reusit de fapt. asa ceva nu are cum sa reuseasca, ok deci eu sunt acolo nu-i problema
martie 30th, 2011 at 3:02 pm
deci prietene sper ca nu te-am speriat cu totul si cu totul, ti-am spus asta doar ca sa intzelegi atat comportamentul meu in general, cat si intentia mea, punctul de pornire,
deci chiar nu vreau sa sperii pe nimeni si sa bag pe gat ceva cuiva, prietenia mea cu atat mai putin pentru ca prin bagat as nega-o, nu-i asa
deci e acolo si daca itizi trebuie ceva de la cineva , eu in cazul asta, spui pur si simplu, asta e tot, de acolo ne tzesem mai prietene pe ce e de fapt si de drept de tzesut.
martie 30th, 2011 at 3:09 pm
voi sunteţi ca dadatroll, mai mulţi ?
))
martie 30th, 2011 at 3:15 pm
chiar nu stiu Lotus ce si cum sunt, incerc sa aflu, asta e tot.
martie 30th, 2011 at 3:16 pm
Nu, sîntem una și-aceiași
martie 30th, 2011 at 3:18 pm
cate ceva am mai aflat despre mine, multe inca sunt acolo de aflat, cam asta e .
stii ca in filosofia apofatica tot afli ce nu esti, ce esti pai esti pur si simplu si asta e.
martie 30th, 2011 at 3:19 pm
scuze nu prea sunt coerent acum, dar incerc sa fiu.
martie 30th, 2011 at 3:27 pm
incerc de fapt sa aflu cine sunt, de unde vin si ce vreau si or mai fi
. cam astea sunt intrebarile mele
martie 30th, 2011 at 3:35 pm
si or mai fi hmm ok hai ca ma intorc pe lla ale mele Lotus, vorbim si poate le aflam impreuna sau macar ne apropiem un pic
.
martie 30th, 2011 at 3:28 pm
intrebari foarte simple.
martie 30th, 2011 at 1:58 pm
martie 30th, 2011 at 2:11 pm
io zic ca nu trebuie menajati, ca e datoria ta ca prieten sa-i zici verde-n fata, indiferent cat de crud e adevarul.
adica daca e prost si o ia pe aratura ii zic exact asa, si ii mai si zic destul de dur ca sa-l opresc din mersul lui off-road.
parerea mea e ca trebuie sa il ajut pe om, adica sa-l opresc din a o lua pe aratura, sa-i zic ca greseste fiind cat pot io de concis.
ca de obicei oamenii se plang de cele mai neansemnate chestii si fac mari tragedii din ele. si ajung de isi pun singuri cenusa-n cap, in pragul depresiei.
si atunci e bine sa ai unul de asta sa te zgaltaie un pic, sa-ti arate ca dracu nu-i de fapt asa de negru, si ca e numai in capul tau situatia asa de naspa.
pe principiul un sut un fund, un pas inainte. ca daca stam amanoi sa ne pangem unul pe umarul altuia, unde mai ajungem?
asta la psihic.
ca in rest il ajut sa dea cu var, ii dau bani pana are el, ii dau de mancare cand n-are, ii car mobila pana la etajul 4.
martie 30th, 2011 at 2:15 pm
tu vorbeşti despre altceva.
logic că, dacă un prieten o ia pe arătură într-o chestiune personală / profesională, e de datoria ta să-i atragi atenţia ÎNTRE 4 OCHI. că pe ăia care o fac public şi dau material de mâncătorie altora nu-i consider prieteni.
eu vorbeam de comportament reciproc casual.
martie 30th, 2011 at 2:27 pm
pai si aici e cu dus si intors. ca poate io is asa mai dur, dar chiar vreau sa ajut omul, si o fac cum pot io, si el considera ca ii dau flit. acuma fiecare cu limitarile lui, si cu propriile asteptari din partea celuilalt.
adica poate ala ma crede destept si vine la mine cu o problema deep shit, si io n-am nici o treaba, si ii dau un raspuns de ala zice ca il iau la misto, si se supara.
acuma ce vina am io ca is prost, sau ca nu ma ridic la inaltimea asteptarilor lui? problema lui ce credea el despre mine, ce imagine si-a creat el la adresa mea.
io atata pot, atata spun si fac.
bineanteles, sunt si cazuri in care flitul e intentionat, si indelung asteptat pt momentul in care victima e cea mai vulnerabila.
martie 30th, 2011 at 2:39 pm
da dar asta nu-i chiar o relaţie de prietenie, după mine. dacă ăla ţi-e prieten va simţi, în virtutea acestei punţi sufleteşti dintre voi care se cheamă prietenie, că îi vrei binele şi că e ok. asta indiferent de vârstă sau de altceva. de exemplu un bunic îşi poate mustra nepotul iar acesta va înţelege fără ca asta să distrugă prietenia dintre ei. deşi sunt de vârste diferite şi deşi au alt nivel de înţelegere a lucrurilor. pentru că există această punte afectivă între ei, care e şi baza prieteniei. fără ea nu poţi, la fel ca în cazul iubirii: trebuie să fie reciprocă.
martie 30th, 2011 at 3:40 pm
da, e cu dus și întors, cum ai trage mucii în teacă și pe urmă i-ai sufla. și vițăvercea.
martie 30th, 2011 at 2:31 pm
Dacă ai un prieten, îţi permiţi mai multe cu el decât cu un oarecare ? Da. Evident. Îţi permiţi să fii mai personal, mai intim cu el. Pe un om de pe stradă nu îţi permiţi să îl întrebi cât a durat aseară cu iubita. Că te cam bagi unde nu-ţi fierbe oala. Pe un prieten da. Şi prietenul nu se supără, pentru că şi el îşi permite să fie intim cu tine. Prietenul e cel care te înţelege dincolo de cuvinte, sufleteşte.
Dar să te comporţi naşpa cu un prietn? De ce, pentru că cu el îţi permiţi? În timp ce cu altcineva nu?
Există oameni se comportă frumos cu toată lumea. Mulţi însă se comportă frumos doar cu apropiaţii şi familia în timp ce cu ceilalţi urmăresc doar să facă mişto de ei sau să profite de pe urma lor. Ciudată însă tipologia asta a treia – să te comporţi ok cu necunoscuţii dar naşpa cu prietenii, deoarece cu ei îţi permiţi. Dar na. Ce să zici. Or creşte şi ei cu timpul…
martie 30th, 2011 at 2:40 pm
pai si-aici e cu cantec, ca nu exista calau burlac.
sunt numai cupluri calau – victima, si fiecare are acceptul tacit al celuilalt, si chiar nevoie de celalat.
cam greu de judecat, si revenim iar la faptul ca totul depinde de om.
esti sanatos la cap, normal ca pleci si-l bagi pe ala-n ma-sa, dar cine mai e sanatos in ziua de azi?
martie 30th, 2011 at 2:46 pm
Nu prea înţeleg la ce te referi. Există cupluri şu cupluri, relaţii şi relaţii. Tipologiile călău-victimă, profitor – masochist etc, în timp ce ele sunt prezente la unele cupluri, nu denotă o relaţie de prietenie în acel cuplu. Relaţia aia îi bazază pe alte nevoi, nu pe prietenie.
martie 30th, 2011 at 2:56 pm
adica zic ca totul e relativ.
de unde stim noi ce nevoi au ceilalti?
tu judeci dupa tine o situatie, ala dupa el. sunteti doua persoane diferite care poate nu au nimic in comun.
poate chiar ideea de prietenie difera. asta e definitia ta si numai a ta despre prietenie.
martie 30th, 2011 at 2:58 pm
păi da. iar eu eram curioasă să le aflu pe ale voastre.
martie 30th, 2011 at 3:06 pm
Ah, te înşeli, căpitane. Poate de aia se zice că cucul e singura pasăre solitară. Spre exemplu, iubirea este definită diferit de fiecare om? Sentimentul este acelaşi la toată lumea, chiar dacă diferit nuanţat. Că este diferit nuanţat chiar şi pentru noi, în sensul că nici o iubire nu este la fel, starea e diferită de fiecare dată. Dar fundamental la fel. De unde rezultă că valorile sunt absolute şi nu relative. Binele este bine, a ajuta pe cineva înseamnă a ajuta pe cineva şi nu a-i face rău. Diferenţele provin din mintea noastră, de cele mai multe ori limitată şi care nu poate integra uneori la fel de bine ca alţii aceste realităţi absolute (chiar dacă de ordin subiectiv). De aia se spune că înţelepţii au o lume comună. Că la ei nu există diferenţe de interpretare de genul ăsta.
martie 30th, 2011 at 3:08 pm
PS: Şi dacă “sunteţi două persoane diferite care nu au nimic în comun” atunciu îi clar că nu sunteţi prieteni. Că prietenia se bazează tocmai pe anumite afinităţi, dintre care unele de ordin sufletesc, neapărat.
martie 30th, 2011 at 3:41 pm
da, mă, e ca mufa de la antenă
martie 30th, 2011 at 3:16 pm
nu-i adevărat, sîntem unul singur
martie 30th, 2011 at 7:44 pm
?
))), ia te uita
martie 30th, 2011 at 3:19 pm
Bravos.
Eu aş extrapola spusele tale şi la dujmani.
Ce te faci dacă îl jigneşti pe unul şi ăla, mai introvertit, se retrage din duşmănie?
martie 30th, 2011 at 3:30 pm
Nu cred că extrapolezi bine. Extrapolarea, la ce vrei tu să spui, sau mai bine zis aplicarea inversă a acestui “principiu” ar fi că el te duşmăneşte iar tu îi răspunzi cu bine şi îl ajuţi. Şi cred că da, e posibil ca în acest caz să se dezvolte apoi o altă relaţie între voi. Dar e posibil şi să te ia la mişto şi să zică că uite ce fraier eşti, el râde de tine iar tu îl ajuţi. Anyway, zi-mi unul singur care răspunde cu bine la rău.
martie 30th, 2011 at 3:38 pm
da’ pe tine ce te doare de nu-l duşmăneşti? eşti fată mare sau ce?
martie 30th, 2011 at 3:40 pm
Pe cine anume să duşmănesc ?
martie 30th, 2011 at 3:42 pm
Uite, pe mine, futu-mă-n gît să mă fut de jigodie!
martie 30th, 2011 at 3:34 pm
martie 30th, 2011 at 3:43 pm
extra pula!
martie 30th, 2011 at 3:33 pm
Dalai Lama.
martie 30th, 2011 at 3:39 pm
lua-i-ai mama
martie 30th, 2011 at 3:35 pm
Şi Patapieviciul ăla de mai sus, că ştim noi ce secţie i-a eliberat buletinul.
martie 30th, 2011 at 3:37 pm
secţia 9.
martie 30th, 2011 at 3:41 pm
martie 30th, 2011 at 3:41 pm
ok prietene, trebuie sa ma retrag un pic, vorbim .
martie 30th, 2011 at 3:45 pm
nu mai da înapoi, că nu se ştie cine e în spatele tău
martie 30th, 2011 at 3:43 pm
secţia-n ouă
martie 30th, 2011 at 3:43 pm
ups iar am gresit, mon ami , deci vorbim
martie 30th, 2011 at 3:56 pm
hai să facem împreună câteva exerciţii simple:
1. comentează on-topic. un singur comentariu. încearcă să reduci cât poţi efuziunea sentimentală şi să pui accent pe argument logic. asta e, eşti pe blogul unui blogger care are ca desert preferat logica.
2. te uiţi în jur. răspunde cineva la acel comentariu? dacă da, răspunzi răspunsului. dacă nu, asta e, e un comentariu care nu invită şi nu incită la răspuns. şi mâine e o zi. NU, nu îţi răspunzi tot tu ţie, că tot monolog este.
martie 30th, 2011 at 3:59 pm
să înceapă cu 1, că dacă trece la 2 îl uită pe 1.
martie 30th, 2011 at 6:57 pm
bine
, da stiu ca asa se face, dar mai uit. incepand de la logic, se trece la analogic, personal eu cam asa te-am intzeles pe tine, mai Lorena, prin analogie, un mod de gandire analog cu al meu si ne putem intzelege asa.
martie 30th, 2011 at 6:58 pm
Damo, le cam intuiesti matale
martie 30th, 2011 at 3:43 pm
Damo, vezi că-ţi suflec acuşi poalele şi ţi se văd coaiele şi hermeneutica
martie 30th, 2011 at 3:45 pm
înainte să te pui pe treabă, suflecă-ţi mucinecile
martie 30th, 2011 at 3:45 pm
Ce te bagi în vorbă când discut cu nen-tu Pata? Sau ai afinităţi elective cu el?
martie 30th, 2011 at 4:00 pm
pardon?
martie 30th, 2011 at 3:58 pm
E bine cand “prietenii” nu se poarta cu manusi cu tine. Astfel afli adevarul despre ei. Ceea ce e bine… pe termen lung.
martie 30th, 2011 at 3:58 pm
Aşa, spus la Lorena!
Lorena, vezi că vreau să mă retrag din prietenia cu Dama, că vorbeşte murdar
martie 30th, 2011 at 4:01 pm
mă spăl.
martie 30th, 2011 at 4:01 pm
credeam că-ţi plac femeile care vorbesc murdar.
martie 30th, 2011 at 4:06 pm
Da, dar nu damele, mai ales alea cu vulgata sub fuste
martie 30th, 2011 at 4:23 pm
martie 30th, 2011 at 4:28 pm
homo homini pvlvs
martie 30th, 2011 at 4:27 pm
aquila non capit pulam
martie 30th, 2011 at 4:28 pm
in patria nostra mvlte pizdae svnt
martie 30th, 2011 at 4:30 pm
scarpeniem
martie 30th, 2011 at 4:30 pm
Pvla longa, vaca bovis
martie 30th, 2011 at 4:31 pm
De pelvis grandis acurvus erit
martie 30th, 2011 at 4:08 pm
@lelynx
urmatoarea postare este un exemplu de comentariu ce incita la raspuns
martie 30th, 2011 at 7:13 pm
ok merci frumos, mai omule, o astept.
eu nu postez, eu vorbesc cu oamenii, asta incerc sa fac. cu cate unul, pe rand adica, incerc sa vorbesc cu el/ ea, pe limba/vocea lui, fara sa mi-o uit pe a mea totusi
martie 30th, 2011 at 4:08 pm
@toti
sa va iau mamele la pula!
martie 30th, 2011 at 4:19 pm
@Lăbar eternally nebăgat în seamă
se pare ca ai deja o solicitare: mama lui Laurenţiu.
martie 30th, 2011 at 4:20 pm
o clipa…se pare ca si mama lui Cosa Nostra este pe fir…
martie 30th, 2011 at 4:28 pm
ups, mi se sopteste ca si mama lui laurentiu si mama lui cimpoaca si mama lui goguvangogh si mama lui radu si mama lui garcea s-au inscris.
martie 30th, 2011 at 4:42 pm
1) Lasă Geneza, zi-i şi din Judecători.
2) Şi faceţi dreaq un arbore genealogic, cine-i Marghioala, Cimpoacă, Ostap, etc. dacă tot se înrudesc între ei la grămadă prin mezalianţă
martie 30th, 2011 at 5:10 pm
http://en.wikipedia.org/wiki/Søren_Kierkegaard
martie 30th, 2011 at 7:14 pm
1+2=0
martie 30th, 2011 at 7:21 pm
lucruri simple sigur, pe care le-au tot spus si le-au gandit si altzii,
, trebuie doar sa citesti cu atentzie
e chiar atat de simplu
martie 30th, 2011 at 7:30 pm
lucruri simple sigur, pe care le-au tot spus si le-au gandit si altzii,
, trebuie doar sa citesti cu atentzie
atat
e chiar atat de simplu
martie 30th, 2011 at 7:51 pm
asa e man si cu mine, ca nu am nimic de dat, nimic de luat si nimic de impartit cu nimeni, pot sa “ofer” ceea ce stiu, prietenie de gradul O.
martie 30th, 2011 at 7:52 pm
asta am stiam eu de fapt si ma bucur ca nu am uitat , ok
martie 30th, 2011 at 8:01 pm
punctul pe “i” ori pe ….
eu nu am cum sa dau nimanui nimic din ceea ce nu are deja, asta e
martie 30th, 2011 at 8:04 pm
scuze man ca ies un pic
vorbim
martie 30th, 2011 at 7:16 pm
le zice bine omul , da
martie 30th, 2011 at 4:58 pm
Lorena, o observaţie tehnică:
Din cauza modului de apariţie a comentariilor, firul logic care leagă elegantul nostru duel verbal cu Dama şi toţi ceilalţi s-a dus pulii de suflet.
Deşi asta contribuie la efectul artistic suprarealist, este posibil ca o înjurătură ghiolbănească de-a Damei să apară, de exemplu a posteriori, taman după o rafinată observaţie a lui Patapievici sau, Doamne fereşte, chiar a lui Dumnezeu. Şi atunci cei doi se vor simţi trataţi ca zdrenţele noastre.
Nu se poate asigura o ordine strict cronologică, după ceasul blogului tău?
martie 30th, 2011 at 5:09 pm
te orientezi
martie 30th, 2011 at 5:13 pm
ba da, dar atunci trebuie să dezabilizez funcţia “răspunde”. vrei tu una ca asta?
martie 30th, 2011 at 5:20 pm
eu nu răspund, nu e vina mea
martie 30th, 2011 at 5:13 pm
Vezi cai scris populii inpreuna.
martie 30th, 2011 at 5:15 pm
Da, că altfel risc să pierd vreo perlă strecurată mai sus.
martie 30th, 2011 at 5:22 pm
mnu ştiu ce să zic.
i mean, dacă eu vreau să răspund comentariului 25, iar noi batem suta, ce fac?
martie 30th, 2011 at 5:44 pm
Nea: E mai bine aşa cum e acum, pt că şi deoarece aici se aberează mult la comentarii şi se şi comentează mult. Că dacă erau puţine, puteai scrie: “@X: blabla” dar până faci asta, deja X o mai scris de 2 ori, şi alţii după el. În stânga pe sidebar ai ultimele comentarii care nu ţin cont de plasament ci de timp. Dai click şi te duce la locul cu pricina.
martie 30th, 2011 at 5:18 pm
cei mai buni prieteni pot deveni cei mai aprigi dusmani …cei mai aprigi dusmani iti pot deveni prieteni…
martie 30th, 2011 at 6:06 pm
Cred că prima variantă mai rar. Amicii da, prietenii mai rar.
martie 30th, 2011 at 6:16 pm
Cred ca si eu am mancat odata la restaurantu ala chinezesc.
martie 30th, 2011 at 6:37 pm
asta-i tot zic si eu lorenei, dar nu pricepe…
martie 30th, 2011 at 7:38 pm
bă, tu nu ești duşman, tu eşti numa’ prost.
martie 30th, 2011 at 6:04 pm
pai si daca esti infect si pretenaru asta tru ti zice sincer in fata cat de infect esti, ce sa faci, sa apreciezi? pai ii futi morti masi. ca oricum erai infect. pentru ca asa ie.
martie 30th, 2011 at 7:38 pm
e nu, doar ca un prienten ti-a semnalat ca ai o problema cu tine de fapt, ok o rezolvi cu tine, te ajuta si prietenii daca e nevoie
desi potzi in principiu si singur, da nu strica sa mai ai pe cineva alaturi si oricum prietenii raman prieteni. atat
martie 30th, 2011 at 8:36 pm
Prietenia… De la 20 de ani încoace nu mi-am mai făcut prieteni adevăraţi. Pentru mine, prietenia a fost posibilă doar la vârsta aia. Acum am parteneri de afaceri, cunoştinţe, amici – nu prea m-aş trezi pentru nimeni să-i fac ceai de mentă. Cred că o dată cu anii se duc generozitatea, idealismul, dragostea. Şi locul lor este luat de calcul, de oportunism, de pasivitate. Sau, poate mă înşel. Sau poate am avut eu ghinion. Sau poate calitatea oamenilor cu care mă tot intersectez este…
martie 31st, 2011 at 12:04 am
pai si ce s-a intamplat cu cei pe care ti i-ai facut pana la 20 de ani?
martie 30th, 2011 at 8:58 pm
martie 30th, 2011 at 10:56 pm
atat vreau sa zic: ce de lelincsi!
si toti sunt prieteni intre ei.
martie 31st, 2011 at 12:14 am
da, friends will be friends.
martie 31st, 2011 at 12:18 am
Da’, o pulă! Vreo doi dintre el şi-o trag.
aprilie 1st, 2011 at 10:18 pm
Lorena,
Cam asa vad si eu prietenii, iar pilda cu ceaiul de menta e absolut de antologie, pune repede un copyright pe ea ca pe parola mea ca douascinci de ani pâna sa cada-n domeniul public meriti royalties barosane cum o pune careva-ntre ghilimele. Mai mult însa, prietenii îi vad chiar mai adânc, cumva. Un ceva ascuns acolo în comun, o fibra, un schepsis, un je-ne-sais-quoi sufletesc pentru care mai trebuie inventate niste cuvinte-n plus, ceva alchimic si fuzional care se fute-n ele de convingeri de suprafata, de afinitati si gusturi si muzici ascultate si cacaturi votate si culori de fuste si mai stiu eu ce. Putinele, dar adevaratele mele prietenii au rezistat si la FeSeNe versus PeNeTze, si la Modern Talking versus The Who, si la beemveu versus pizda ma-sii, si la caimac versus bere blonda, si la inginerie versus biochimie si la mai stiu eu ce nesemnificative nepotriviri care conteaza mai putin decât un cacat de musca pentru stratul de ozon. Spune si tu, ce e mai înnebunitor de placut decât sa-ti vina de nici nu stii unde sa-ti pui prietenul ramas fara acoperis în pat si sa dormi tu pe canapeaua din sufragerie, dupa o noapte de polemici spumoase ?
Am alta problema si tu o stii. Tu esti Zed si te-mprietenesti si cu Ics – pe care-l cunosti putin mai bine si pe urma si cu Igrec. Buni prieteni la rândul lor, paf: Igrec si Ics se cearta. Ce faci ? Îti doresti sa se-mpace, faci pe mortul fata de igrec, îti rozi putin culpabil unghiile gen înghesuit sub crossfire, treci drept un corporatist castrat de duzina – se morfondre, ar fi verbul – si-ntr-o buna zi încerci timid sa recuperezi timpul pierdut. Pentru ca na, în fond si-n fond cu igrec nu te-ai certat.
Daca te-am enervat, da-mi de stire. Daca nu, arunca-mi si mie un email.
aprilie 1st, 2011 at 10:20 pm
corect, cu tine nu m-am certat. eşti în continuare slăbiciunea mea.
aprilie 1st, 2011 at 10:34 pm
eşti şi slăbiciunea mea. îmi dai voie?
aprilie 1st, 2011 at 10:38 pm
Fireste, Lorena.
Dama cu sardanapalii, aah, cum sa spun, sunt fidel în slabiciuni.