Copiii săraci din Africa

Copiii săraci din Africa sunt unul dintre coşmarurile vieţii mele. Sunt argumentul major al persuasivităţii părinteşti tembele (“Nu îmi place bluziţa asta, stă pe mine ca pe gardul poliţiei!” “Copiii săraci din Africa nu au ce să poarte şi tu faci mofturi!” “Nu suport fasolea, mă doare stomacul de la ea de-mi ies ochii!” “Copiii săraci din Africa nu au ce mânca!” “Excelent, păi ia avionul şi du şi bluza şi fasolea copiilor săraci din Africa!” Jap, una peste ochi.

De aici conchidem: copiii săraci din Africa sunt argumentul penibil al oricărui om care nu are alte argumente. Al omului care refuză să ţină cont de nevoile interlocutorului. Nu-ţi convine – gândeşte-te la copiii săraci din Africa.

De ce nu există copii săraci de Lorena Lupu? Pentru că Lorena Lupu a judecat cu creierul că nu avea cu ce să-i întreţină cât timp ierea artistă săracă şi nu i-a făcut. “Contracepţia costă bani”. Dacă eşti într-o relaţie şi ai încredere că celălalt nu te umple de ciumă bubonică şi holeră, coitus interruptus e gratis.

Copiii săraci din Africa sunt argumentul penibil al oricărui om blocat în propria nimicnicie. “Da, mâncăm ciorbă de cartofi de cinci ori pe săptămână, dar copiii săraci din Africa… Nu, nu îmi voi lua încă un job.” Să vă fut în gură de retarzi delăsători.

Dar să trecem mai departe, la vârsta adultă. Câţi dintre voi vă simţiţi vinovaţi în privinţa copiilor săraci din Africa? Eu una, nu. Nu am contribuit cu nimic la sărăcia lor. Iar sărăcia ostentativă mi se pare un model de extorcare a milei şi banilor altora. De decenii, americanii proşti nu fac decât să bage milioane de dolari în curul copiilor săraci din Africa. Ce-ar fi, într-un final, să-i mai şi hrănească africanii, dacă tot le-a plăcut să se fută?

Ce-ar fi să ne lăsăm toţi de muncit şi să începem să pozăm în victime ale destinului? Cine ar mai rămâne să tragă jugul trândăviei noastre?

129 thoughts on “Copiii săraci din Africa

  1. Juma de Romania pozeaza in victime ale destinului, de ce sa mergem atat de departe cu gandul?
    In ro nu am auzit niciodata faza cu copiii din Africa, doar in ceva tari ipocrite mai vestice, cunoscute datorita masacrelor din prima jumate a secolului trecut. You name them, ca-s mai multe.

    Nu-i asa ca “Lori” suna ca dracu? Ai putea fi confundata cu “Loredana”.

  2. Eu nu semnez niciodată Lori, semnez Lorena Lupu. Mereu.

    Şi, da, jumătate din Ro pozează în victime ale destinului. Iar eu îi urăsc din inimă. “Copiii din Africa” e doar pretextul artistic al demersului.

  3. io oricum am fost acuzat că-s insensibil, aşa că nu voi mira pe nimeni când o să repet chestiunea că nu urăsc mai tare în ţara asta decât sinistraţii care urlă la teveu că nu le face statu’ (adică io) case. păi de ce pizda mă-tii să-ţi construiesc io casă?! ţi-a luat-o apa pentru că ai fost bou şi ţi-ai construit coşmelia în vale? să fii sănătos.

    • mă aşteptam să vină deja vagonul cu mui de la sufletele caritabile. se pare că nu vine decât reprezentanţa partidului insensibililor. :D

      uite, când văd că eşti copil sărac dar te zbaţi să ajungi undeva, mă înduioşezi. te duc eu de mână acolo unde vrei să ajungi. dar când te vaieţi că eşti sărac şi nu vrei decât mila altora – mi se fâlfâie cu mare amplitudine.

    • din acest punct de vedere, specia umana e bovinoida inca din epoca bronzului, de cand au aparut primele asezari riverane. si continua sa fie si in cea a siliconului. acest argument al tau , danboeriu, ma mahneste aristotelic.

  4. Da si nu. Daca cineva (americanii proşti) nu l-ar fi salvat pe Pulică (copiii săraci din Africa), Pulică (tot un nigger) si Pizduca ar fi umplut Titanu’ de pulici si pizdici.
    Desen:
    Animal….Om-animal…..Om.
    ^Pulica….^african……^ eu, tu si altii (ex. Ovidiu)

    • Dacă nu-l salvam pe Pulică, îl rupeau câinii în dinţi. Am povestit deja că era un pisoiaş înconjurat de trei javre mari şi hămăitoare.

      Desen: Animal -> fiinţă vulnerabilă -> oferă la schimb dragoste şi tandreţe.

      Om -> fiinţă perfect capabilă să se descurce singură -> dacă-i faci un bine, îl ia de parcă i s-ar cuveni şi se şi foloseşte de punctele tale slabe să îţi facă rău.

  5. Micutul Abidemi ( abidemi=born during father absence) este orfan, are un picior amputat si cu toate astea merge in fiecare dimineata la scoala aflata la 10 kilometri departare pe o bicicleta fara frane.
    Trimiteti 4 euro in contul saitului nostru si o sa va trimitem DVD-ul. E tare amuzant.

  6. mi-ai stricat duminica! muie, na!
    îmi pusesem o dorinţă de anul nou, una singură, ştii ce-i aia? să ai o singură dorinţă??? voiam să nu mai fiu aşa tâmpită, futu-i! şi să adopt la distanţă un copil din Africa, aşa cum fac femeile deştepte. că auzii şi că futai la distanţă se poate, adopţie de ce nu?
    ce zic eu duminica?!? mi-ai futut anul! tu ce crezi, că eu pot lectura orice?

  7. păi, futu-ţi lenea ta, femeia asta ce-are? ce nu-ți place la ea? că e burețoasă? lasă, că nu te zgîrii cînd vă frecaţi slănina. ți-e lene să te cațeri pe ea? un pic de sport nu-ți strică, sport sana in corpore sano, o să fuţi la ea pînă la adînci bătrîneţi. nu-i găsești pizda? ia-ți gps, poate are două. nu te excită? gîndește-te la copiii săraci din românia.

    • m-ai facut sa rad cu gpsu tau
      cand dau de-o fundatura zice-o voce apriga de muiere: intoarce daca mai poti, sau opreste-te!

  8. oamenii prosti se compara in general cu cei mai prosti/saraci ca ei. oamenii prosti nu aspira la mai mult. se simt destul de bine ca exista cineva mai low decat ei.
    si mereu exista…

    • apropo de “copiii săraci din Africa”.

      Acum, că, din câte se vede, criza din SUA a ajuns la apogeu, de ce nu se apucă foştii “copii săraci din Africa” ai anilor 80, actualmente adulţi, să facă o campanie “Africa for USA”? ;)

      Pentru că nu-s fraieri, de-aia.

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

