No pogo for old men

Şi nu mă refer la Axl Rose, care a ţopăit neobosit trei ore, nici la New Guns, care sunt toţi tinerei şi frumuşăi, de răguşeau chizdele din jur răcnind Ashba, Ashba, iar golanii şugubeţi le parafrazau Naşpa, Naşpa. Mă refer la public. Old rockers are too old, nu mai sar la pogo pentru că îi apasă din greu ratele, iar tânăra generaţie – tânăra generaţie e halucinant de chill. Viaţa ca jucător de WoW duce la un calm saturnian. Şi la bucurii manifestate bemol.
Ăhăi, fişiorii moşului, pe vremea mea ar fi sărit pletoşii la un pogo îndrăcit… Ce-i drept, la îmbulzeala din Golden Circle, singurul mod de a-ţi croi loc ar fi fost să tragi o băşină pisicească: silenţioasă dar letală.

Am stat în faţa scenei, la un braţ distanţă de Axl Rose. Pentru o clipă, i-am captat privirea. Are ochi imenşi, ireal, inubliabil şi irezistibil de albaştri. Cronica mai serioasă a evenimentului, în următorul Playboy.

35 thoughts on “No pogo for old men

  1. lorena, mai uita´te o data. N´am scos nimic in afara de o gluma pe care o poti aprecia ca slaba.
    Poate nu s´tem pe aceeasi lungime de unda la ora asta(akzăl hez left afrika)da´io nu o consider asa rigida pe creatrix, tocmai d´aia.

  2. pe blogu` asta se poarta agatatul?
    se transforma oamenii “de pe net” in “reali”?
    da intre fete merge faza?
    am asa o curiozitate…

  3. ada: şi mie. mult-mult.

    garcea: asta încercam să îţi spun pe ocolite. că e o glumă foarte slabă.

    bonfires: ask ostap. el e responsabilul cu cuierele. eu decât scriu şi încasez ovaţiile fanilor. ;)

  4. vai de putza mea, asta mai lipsea ca motiv de suparare, pisa´m´as pe fantezia cui tre sa´i explic: pe linga bunoaca de creatrix, raven in chiloti, sa apar io, homer simpson cu par, in allover roz si westernstyle, va dati seama ce battle, ce cielengi ar fi iesit..pula mea, la sfarsit nu n´ar mai fi stiut nimeni de ce i se amesteca lacrimile cu saliva: de bine ce arat io sau de ridicola ce´i creatrix. pula mea, cre´ca invers da´ mai sunt si d´astialalti.

  5. băi animale, hai să nu ne certăm ca proştii în prinţipuri: zi-mi că nu ai fi făcut pogo pe chestia asta

    sau pe asta

    (cu precizarea că nu s-a permis folosirea de camere video şi atunci a înregistrat fiecare cu ce-a putut: un mobil, un pachet de batiste de hârtie, un pix, şamd)

  6. dupa ce mi-am spart dintii pe asa ceva, raspunsul la intrebarea ta este NU.

    Atat de multa rozica este agitata, dar nu este pogo material. Este da dat din cap, care am observat ca nici aia nu se mai face. Intradevar, generatia etnobotanice doare.

    ps: te miri ca nu s-a facut pogo la GNR in conditiile in care blogarii au intrebat cum s-a facut moshpit la Slayer?

  7. acu’ tu compari cu sodomia, mă? de fapt, vrei să te lauzi pe unde ai umblat, dorobanţistule. :D

    la pariu că eu aş fi făcut un pogo satisfăcător, chiar şi după două ore de stat în chicioare, dacă nu aş fi avut numa’ lemne’n jur?

  8. îţi mulţumesc mult pentru chestiunea cu blogroll-ul, însă îţi mărturisesc că nu asta era intenţia mea. ce am făcut eu a fost să scriu entuziasmat (şi “elegant”, sic!) despre o carte care chiar mi-a plăcut mult.

  9. Eu cred ca Axl a intarziat doua ore fiindca a avut intalnire privata cu TARKY.
    Axl este de departe cel mai idiot nume din istorie, desi se pare ca exista un chinez pe care il cheama ” ` “, pe care ca sa il strigi trebuie sa iti incordezi sfincterul.

    Serios, GNR este o trupa slaba, cel putin in componenta de azi e chiar penibila.. Nici nu stiu cine asculta asa ceva. E ca si cum iti place coniacul, dar numai cu Coca Cola. Sau fumezi 4 pachete de Super Slims Extra Light Aqua Blue pe zi.

    Iar “Knocking on …” cantat de Axl este cea mai mare mizerie de cover din toata istoria.

  10. kukat lauda. fura in bulgaria si 3 zile m-au costat mai putin (drum inclus) decat sonisferu. Deci mai repede ma laudam ca am fo la Metalica ( lol )

    deci, cred ca avem concepte diferite despre duritatea pogoului. Dar, ca sa fiu de acord cu tine, mergea niste topaiala

  11. proctologu: Eu ieri seara mi-am dat seama că actuala componenţă a Guns e chiar foarte ok. Că la cât de imprevizibil e Axl, are nevoie de colegi care să stea cu ochii pe el şi să îl urmeze, nu de un Slash care să facă el şou. Spectacolul a fost ok (deşi sub Sonisphere, dar cred că şi organizarea a fost de vină), trupa a fost ok (iar Bumblefoot şi DJ Ashba sunt, fiecare în parte, chitarişti buni), iar făcutul de fiţe de acasă, pe neştiutelea, e cea mai simplă activitate din lume.

    animaloo: păi tocmai te-ai lăudat şi cu Metallica. :D da, mă, umblatule, eşti ză concertman.
    iar pogo nu are o duritate stas, din câte ştiu eu. :lol:

  12. poi cu metalica nam dece sa ma laud. Le-a fo greu sa cante pe scena dupa sleyer la sonisferc.
    pogo/moshpitul au duritate de la stas in sus. De fapt in ultimul timp e ceva mai moale, la nemti totul desfasuranduse prin fuga in cerc. Un fel de “ciumpercutze”

    dar vad asa pogo pe Dont cry :D

  13. Ah, şi mi-a mai plăcut o chestie la Guns. Au avut tăţi solouri, da’ nu solouri de-alea nesimţit de lungi, în care ostromentistul se crede noul Carlos Santana şi ne face să ne dorim fierbinte să-l împuşcăm.

  14. Ma bucur pentru tine ca nu ai fost dezamagita ca altii. Eu nu am fost, dar o colega, care ii iubea in adolescenta, a ramas dezamagita. Mai ales ca nu a putut intra la golden circle cu acreditarea de presa. In orice caz, spunea ca Axel si-a pierdut si vocea odata cu farmecul. Anyway… asa au zis multi si de Halford dupa concertul Priest, insa mie mi s-a parut THE BEST EVER, un vis devenit realitate… atat de mult i-am asteptat… oh… Judas Priest! M-am abatut de la subiect, dar si ce daca?! ;))

  15. Bianca: transmite-i colegei tale o calduroasă muie din partea mea.

    -asta despre partea farmecului (e din Viena, nu din Bucureşti). La Bucureşti s-a simţit mai în largul lui şi a zâmbit tot timpul – deci a fost şi mai mişto.

    -iar vocalmente, dă şi tu search: guns n roses romania.

  16. Pai pot fi acuzat de fite de acasa pe nestiutelea si in legatura cu concertele madonna, shakira, laurentiu cazan, etc.

    Doar am o nedumerire: cum poate acest oligofren molestat care nu are nimic de zis (Axl) sa umple stadioane cu gagici urland cu bale in coltul gurii, fiind mediocru la toate capitolele, in timp ce, spre exemplu, George Baicea – unul dintre cei mai buni chitaristi din cati am auzit vreodata – canta in cluburi obscure pentru 50 de spectatori. Oare trebuie sa iti pui margele in par la 50 de ani (si sa canti ‘hard rock’ wtf?!?) ca sa fii un artist valoros??

    Ma rog, nu stiu de ce insit eu sa ma cac gratis in bucuria voastra. Daca v-a placut, atunci bine ca ati fost.

    Ma astept la minim 10 reactii de tipul “Cine pula mea e Baicea asta??” – tuturor carora le trece asta prin cap le doresc fisuri anale obtinute in puscarie.

  17. procto, nu te umfla în pene şi nu te da cel mai cul(t) din parcare, că ştiu şi alţii cine e Baicea. ;)

    şi, fie că vă convine, fie că nu, Axl Rose a fost fabulos. A cântat fabulos, a antrenat publicul – ăla care rămăsese, nu ăia care se mirau de evident – “uau, ganz întârzie” – şi s-a mişcat fabulos. Aici am încheiat subiectul.

  18. fara sa ii fiu fan alu axal. Si fara sa nu uit satz transmit cu drag si mult sloboz: da cine pula mea ie george ala. Nu de alta da am gasit pe gogule si da, ie un chitarist bun.
    La fel ca si cei 10020203230843 de nonmuzicanti magnific de buni pe instrumente, numiti generic “jezmeni”.

    Unii fac muzica pentru oameni, altii fac muzica sportiva pentru ei. Si pentru cei 5 insi, carora muzica aia nu le transmite decat “sa moara mama, ce rapid e ala pe chitara”.
    Din acest motiv, la concertele lor vin 5 oameni plus 3 care vin ca aia vin aia 5.

  19. @Proctologu’ Durerii : esti un mare cretin. Am fost la concert, ii ascult din 1987, de cand aveam 10 ani, si trupa suna mai bine azi, in 2010 decat suna in 1991, cu poser-ul de Slash. Si asta de la o persoana care a pus mana pe chitara ca sa fie ca Slash. Plm, cred ca involuntar m-am apucat si de fumat din cauza lor.
    Deci ca rezumat, Proctologu’ Durerii : mori in pula mea, in chinuri lente, si nu mai vorbi despre ce nu cunosti. Vorbim de unul din cei mai charismatici “lead singers” ai muzicii rock. Nu-ti place, marsh la ma-ta in ograda si nu-ti mai expune parerile de kkt. Mute si change the channel, as they say.

  20. @ Lorena Haha. Si eu am facut cu el contact vizual, de la 20m. Si da, albastrul ala il vezi si de pe Marte. Acum i-am dat articolul unui amic, megafan si el, dar care nu a fost. Zice ca si tu si eu mintim. Vulpea, strugurii… Si cum de nu zici nimic de cei acei 50% corporatisti pe post de cuier ptr nevasta, ce se uitau ca la un meci de golf ? Probabil fiind in fata scenei, printre fanii dezlantuiti, nu i-ai remarcat. Era sa ma bat cu unul din ei, motivul fiind ca “nu vedem de tine, dom-le, esti prea inalt”. Mi-am cerut scuze in numele mamei ca m-a facut de 1.82m si am trecut mai departe. Ce sa le ceri. Ma bucur ca ti-a placut. Si da, a fost seara perfecta. Voce, instrumente, atmosfera, tot. La intoarcere, langa Sibiu, am adoptat un caine, roscovan ca si el, pe care l-am botezat, evident, Axl. :D

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine

