1. Din această lună, m-am alăturat (şi) redacţiei revistei “Stare de Urgenţă” din Rep. Moldova. Pentru că ştirile de peste Prut îmi sfîşie inima, dar mie nu îmi place să plîng de milă, ci să ajut cu ce pot, unde pot.
2. În cadrul “Gay Fest 2009″, Asociaţia Accept are amabilitatea să îmi organizeze o seară de lectură din cele două romane ale mele, “Rondo Capriccioso” şi “Bătăuşu’ de Cîmpi”, pe data de marţi, 19 mai, ora 20.00, la Verde Cafe. Nu pot decît să mă bucur că pot contribui la acest festival după modestele mele mijloace. Îmi pare rău de un singur lucru: că sunt singurul scriitor tînăr ale cărui romane au gay-content, şi care nu respinge ideea de a îşi asuma public ceea ce a scris. Vă invit pe toţi să mă ascultaţi citindu-mă de una singură.
3. Iau o pauză voluntară de trei luni de la traduceri literare, pentru că am ajuns la o saturaţie soră cu tăierea venelor. Ieri am predat ultimul manuscris, apoi m-am dus şi m-am îmbătat.
Traducerea literară este moartea lentă dar sigură a oricărui scriitor. Îţi mănîncă inspiraţia şi energia, şi te face incapabil (pe moment) de creaţii proprii. Iar eu am un “Hyde Park” de şlefuit şi finisat. Şi de trimis lui Sebastian Corn – pe care mi-l doresc de prefaţator, pentru că îi iubesc modul de a scrie. Nu vă pot spune despre Hyde Park decît încă un detaliu: are ca motto un citat din cine altcineva decît Guns N’ Roses.
4. Şi o întrebare-sondaj pentru numărul “Hai, România” al lui Maxim ce va să vină: Credeţi că românaşii au anumite obiceiuri sexuale care să-i definească? Ca naţiune, vreau să zic.













aprilie 25th, 2009 at 1:29 pm
Lorena, raspund punctual:
1. iti urez succes in activitati. e bine cand vrei sa ajuti.
2. eu te-am mai auzit citind, iar daca te inregistreaza pe youtube, o sa te aud din nou si o sa te vad sigur.
3. Abia astept sa citesc ultimul tau roman, Batausul l-am citit. Seamana?
4. mai…nu m-as gandi la violatorii de la stirile de la ora 5 si la cei din Italia, NU VREAU sa ne defineasca asta, totusi.
aprilie 25th, 2009 at 1:37 pm
1. ok.
2. asta nu depinde (doar) de mine.
3. n-ai citit nici “Rondo”. Răspuns: “Rondo” nu seamănă cu “Bătăuşu’”, iar “Hyde Park” nu seamănă nici cu unul, nici cu celălalt.
4. e ok, fiecare să spună primul lucru care-i trece prin cap.
aprilie 25th, 2009 at 3:55 pm
@cutza40
3. Vezi ca exista fragmente din noua carte a Lorenei chiar aici pe blog:
http://lorenalupu.wordpress.com/2009/03/29/hyde-park-teaser/
http://lorenalupu.wordpress.com/2008/08/08/hotarare/ sau pe blogul meu:
http://www.tertulia.ro/blog/2009/03/29/hyde-park-unfinished-a-new-book-by-lorena-lupu/
aprilie 25th, 2009 at 4:48 pm
eu zic că le-a văzut.
aprilie 25th, 2009 at 5:20 pm
2.Te felicit pentru curajul de a fi cine esti si de a spune mereu ce crezi. Eu incă nu am ajuns la nivelul acela.
4.Obiceiurile noastre sunt ca ale tuturor oamenilor, aşa cred, cu o singură menţiune: suntem mai ruşinoşi şi să spunem ce ne place, şi să facem ce ne place. Exemplu “nu fac aia şi aia, că mă consideră curvă”. Bendeac are o postare mai veche, demenţială, în care spune clar “dă-ţi drumul, românco!”
Am cunoscut vara trecută un cuplu de swingeri şi când am auzit ce fac ăia în societatea lor de swingeri, aproape am cazut eu de pe scaun. Prejudecăţi, prejudecăţi.
aprilie 25th, 2009 at 5:21 pm
Swingerii erau cât se poate de români, să nu se înţeleagă altceva, că despre români vorbim.
Sănătate!
aprilie 25th, 2009 at 5:24 pm
De vazut, le-am vazut. Dar ceva nu inteleg: sunt poezii? Cel putin asa imi face impresia. Sau proza poetica? Nu stiu unde sa le incadrez..poate e o surpriza
aprilie 25th, 2009 at 6:05 pm
thecreatrix:
2. dacă nu spui cine eşti, nu le vei da niciodată ocazia altora să te iubească pentru cine eşti.
4. din păcate, atitudinea româncei – aia rezervată – e perfect justificată de mitocănia urangutanului român. (şi aici intră cam 60 la sută din bărbaţi.) care nu dau doi bani pe femeile de lîngă ei, şi îşi bagă piciorul în priorităţile lor. nu ştii celebrul banc cu “e pentru tine, muisto?”
cutza: acum, te întrebi numai tu chestia asta. în vară, toţi cititorii vor avea aceeaşi dilemă.
aprilie 25th, 2009 at 6:16 pm
Eram sigura ca nu ai sa imi spui, de fapt tu esti scriitoarea si zici ce vrei…normal ca daca spui acum, nimeni nu va mai astepta vara. Pana atunci, citesc Rondo, apoi musai Hyde Park
aprilie 25th, 2009 at 6:16 pm
@fetelor – nu cred ca occidentalul sau americanul sunt mai putin urangutani.
aprilie 25th, 2009 at 6:18 pm
muuuult mai puţin urangutani decît românii – cel puţin în raporturile cu femeile din jur.
aprilie 25th, 2009 at 7:20 pm
bine ca iei pauza de la tradus!
scrie!
aprilie 25th, 2009 at 7:30 pm
oh, dulce Corn, mulţumesc de această vizită. am zis eu că am puteri paranormale, şi atrag irezistibil oamenii cu care am treabă.
aprilie 25th, 2009 at 8:09 pm
Nu vreau să stârnesc o polemică nedorită vizavi de “românca timidă”. Cred, totusi, că este un lucru care ţine de educaţia noastră deficitară, părinţi crescuţi în timpul “regimului”, ruşinea de a vorbi despre sex cu copii sau societatea noastră plină de tabu-uri şi graniţe şi jenă. În care pentru cel mai mic “obicei neconvenţional” eşti pus la zid, că eşti pervers, poponar, nebun, aoleu, maică, vine sfârşitul lumii.
Cred că tot din aceste motive ilustrate mai sus, e greu să vorbim despre obiceiuri sexuale la români, intrebarea ta. Din moment ce lumea tace, de unde am afla? Şi să nu uităm ceva ce zicea ultimul meu iubit, care era genial “the difference between what people say they do and what they actually do is enormous”.
aprilie 25th, 2009 at 8:32 pm
Thecreatrix draga, nu-s de acord cu tine. Ce regim trecut??/ Aveam la colege gravide pe atunci si curvulici in clasa, mama-mama! Plus ca un baiat m-a lasat pt alta,spunandu-mi clar ca nu-i dau ce-i trebuia.La saispe ani am citit o carte intitulata “Adolescenta si sexualitatea”.Varu-meu mai mare ca mine cu zece ani era iubaret mare si imi dadeam eu seama ce face cu fetele alea. Atunci care e faza cu regimul? Nu de atunci sunt tabu-urile…cred ca de mai demult. Dar decat cu atatea vampe cu buricul gol…scuza-ma!Bine, nici eu nu le suport pe mironositele alea care fac pe sfintele si apoi si-o pun de nu mai pot. Dar e necesara un pic de decenta, totusi.
aprilie 25th, 2009 at 8:42 pm
păi asta e, că acum o gravidă involuntară = o proastă neinformată. numărul mare de gravide de atunci era tot un semn de inocenţă, să ştii.
şi ce înseamnă “curvulici”? un adolescent / o adolescentă nu are cum să-şi descopere trupul decît făcînd sex. Safe sex. Însăşi eticheta de “curvăsărie” e o dovadă a mentalităţii retrograde de atunci.
din cîte ştiu eu, o “curvă” e o persoană care oferă servicii sexuale pe bani. o femeie care face sex pentru că îi place nu este decît un om sănătos.
aprilie 25th, 2009 at 9:10 pm
Păi e diferenţa de generaţii şi de “epoci”.
In anii, să zicem, 80, o fată de 17 ani care făcea sex era “curvuliţa”, in anii 90 era “liberală” iar in anii noştri, e “perfect normală şi sănătoasă”. Nu inseamnă că fetele de acuma sunt destrăbălate. E o altă generaţie, pur si simplu.
Şi mai cred că din cauza educaţiei demodate, ne este, DA, ruşine să vbim despre sex.
Şi Cuţa, băiatul ăla avea impulsuri perfect normale pt. vârsta, biologic vorbind. Era un băiat sănătos. Şi şi tu aveai impulsurile alea, ca orice fată normală. Şi de ce nu i-ai oferit ce vroia el? Răspunde-ţi la intrebare şi o să vină astfel şi concluzia mea.
Pentru că nu imi place să offtopic-uiesc, m-am gândit la obiceuri de români:
-media de incepere a activităţii sexuale este 16-17 ani.
-femeile române, când sunt intrebare cu câţi au făcut-o, scad 3 parteneri, bărbaţii adună 5 “sirene” cu ţâţe mari.
-bărbaţii români nu se jenează să discute deschis despre aventuri, ba chiar să recomande unui amic “pe tipa aia brunetă din Fratelli”, aoleu, frate, ce opturi face aia.
-toţi bărbaţii români cu care am vorbit vor să şi-o tragă cu tipe foarte libertine, dar nu s-ar insura cu ele.
-aceiaşi bărbaţi nu fac cu nevasta acasă chestii ruşinoase, ci se duc la “profesioniste” pentru treburi mai kinky. nu că şi-ar deschide gura să spună consoartei ce dorinţe are, ceea ce ar fi normal.
-femeile române nu se omoară după ideea să şi-o tragă cu soţul şi cu incă o tipă şi multe o fac numai la insistenţele pinguinului de acasă.
-din ce in ce mai mult, incep să observ, să aud, să văd că, să citesc că şi românii incep să se mai desţelenească, am vbit cu swingeri, sado-maso, oameni care au făcut-o in 2,3 sau 4.
aprilie 25th, 2009 at 9:17 pm
4. Obiceiuri sexuale ale romanilor: Cand vine vorba sa asfalteze o sosea, de exemplu- sau sa faca un proiect pe bani europeni, fara mari posibilitati de tras vreo spaga, sau indeobste sa faca vreo treaba pe lumea asta, romanasul nostru o sa-si bage p#!@. Un alt obicei sexual- pe romani, la orice ora, ii f#%3 grija de ce fac vecinii lor- motiv pentru care adeseori sunt de gasit la geam sau la vizor, pe pozitii. In intreprinderile romanesti, sefii obisnuiesc sa ii f#%@ la cap pe subalterni, iar pe acestia ii doare in c#&. La romani se practica si necrofilia- e de ajuns sa te bagi in fata cuiva pe autostrada, ca persoana respectiva sa-si exprime (foarte) vocal intentia de a intretine relatii sexuale cu rudele tale decedate.Un politician roman, fost prim-ministru- fantazeaza sa i se numere ouale.
Enjoy
aprilie 25th, 2009 at 9:32 pm
ei, pai din clasa a noua? bine no, daca asa e…dar spu8ne si tu, la 14 ani ce poate sti o copila despre sex? bine, ar trebui educata. cu min e mama a vorbit orice, dar eram de o timiditate aproape patologica. ce te faci cu un copil din asta timid de pilda cand tu esti deschis si gata sa-i explici totul?
aprilie 25th, 2009 at 9:52 pm
Felicitari!, dar pacat ca sunt atit de putini voluntari pentru o cauza atit de nobila si…vorba lui Stefan cel mare (parca aud vocea inegalabilului Calboreanu, in piesa Apus de soare):” Moldova nu e a mea si nici a voastra, ci a urmasilor urmasilor vostrii in veacul vecilor”.Care urmasi?????
aprilie 25th, 2009 at 10:09 pm
Cuţ, eu nu sunt psiholog. Zic că băiatu acela a avut intenţii normale dpdv biologic. Atât.
Raluca Hippie, mă declar fana ta. Supertare comentariu!
aprilie 25th, 2009 at 10:12 pm
Tu Creatrix, da ce castig io daca o fac cu 3 sau 4?
aprilie 25th, 2009 at 10:28 pm
ahaha, cuţa, acum cine are mentalitate materialistă?
aprilie 25th, 2009 at 10:39 pm
@Lorena – io nu-s materialista, numai ca nu mi-ar placea o experienta de-asta. Pai, eu cred ca totul trece prin inima si atunci cum pot iubi eu 4 deodata?
@ciri – de ce tot comentezi aiurea? chiar nu vezi ca nimeni nu te baga in seama? fa-ti un blog sau da-mi adresa daca ai si te comentez io cand nu am somn noaptea, ok?”Felicitari!, dar pacat ca sunt atit de putini voluntari pentru o cauza atit de nobila ” – nu are legatura cu subiectul. Stefan cel Mare si Calboreanu, nici atat. Pa!
aprilie 25th, 2009 at 11:09 pm
BTW tot un român mi-a declarat sincer şi fără pic de vulgaritate “Ce bărbat spune că a făcut-o cu 3 femei şi că a fost de vis, minte. Cu 2 femei mai merge. Dar este MEGA obositor să o faci cu 3! Nu îţi mai simţi muşchii!”
aprilie 25th, 2009 at 11:38 pm
ha…ha…de cite ori vine vorba despre cum fac barbatii sex, imi vin in minte vorbele unei cunostiinte care spunea despre sotul ei: sare pe mine ca un leu, da de doua ori din cur(pardon fund) si zice ca…face dragoste.
Si apropo nu vedeti ca din frageda pruncie se practica sexul..verbal.De la putzanchini de gradinita si pina la cei cu parul nins, si-o baga , de zici ca sunt masini de cusut Singer,proaspat curatate si unse.
aprilie 25th, 2009 at 11:43 pm
Mai, unui barbat normal ii ajunge o femeie si unei femei normale, un barbat…Asa cred eu. Restul sunt exagerari.Dar cine poate, poate si sa-i fie de bine.Acum eu ma duc in pat, ca mi-e somn. Noapte buna si voua! Mai scriem si maine!
aprilie 25th, 2009 at 11:55 pm
Muahahaha, leshin de râs!!
“fa-ti un blog sau da-mi adresa daca ai si te comentez io cand nu am somn noaptea, ok?”
Cuţa a fost monumentală!
aprilie 26th, 2009 at 6:05 am
2. dar de Adi Schiop (pe bune/pe invers ) n-ai auzit?
3. evident. o recunoaste si Gabriela Melinescu, in ultimul jurnal.
4. NU
aprilie 26th, 2009 at 8:43 am
Pentru the creatrix:
-vad ca te framanta chestia asta cu swingeri si partouze.Sincer, nu te cunosc si nu ma cunosti, ai fost pusa in situatia de a participa sau vorbesti asa, teoretic ?.
Iti pun intrebarea asta pentru ca am trecut prin situatia asta , iar rezultatele au fost dincolo de mine.
aprilie 26th, 2009 at 9:32 am
dd: mor de plăcere cînd cineva se apucă să îmi dea lecţii de literatură.
evident că am auzit, nu am spus că sunt singurul scriitor cu gay-content, ci singurul care nu are o problemă să facă o astfel de lectură publică.
şi o ultimă recomandare: de abecedarul limbii române ai auzit în clasa 1? foloseşte cunoştinţele căpătate de acolo pentru a citi ce scriu, înainte de a sări cu un comment total pe lîngă. mulţumesc.
aprilie 26th, 2009 at 10:00 am
Vulpe, inainte să îţi răspund, sper că îmi pui aceste intrebări with all the respect. Nu ştiu de ce simt o ironie în discursul tău.
Unu la mână, “mă frământă” este un verb cam tare, nu crezi? Nu am declarat nicăieri că m-ar frământa ceva, am scris 2 comentarii lejere care au incercat să fie on-topic.
Doi la mână, evident că nu am participat dar am vorbit cu participanţi pentru că, nu-i aşa, unii dintre noi sunt oameni curioşi şi vor să afle cât mai multe despre oameni.
Trei, atâta timp cât s-au aflat lucruri pertinente şi realiste, misiunea mea este încheiată. Nu ştiu printre care rânduri ai dedus tu că trebuie să plonjezi neapărat în “păcat” ca să poţi vorbi despre el.
aprilie 26th, 2009 at 10:22 am
thecreatrix: nu te impacienta, mamă dragă. cred că asta-i atitudinea tipică a românaşului faţă de femeie.
dacă nu te interesează sexul, te categoriseşte drept frigidă – prilej pentru el să se dea mare.
dacă vrei doar o singură relaţie stabilă, te etichetează drept gîsculiţă idealistă – prilej pentru el să se dea mare.
dacă vrei să experimentezi, te cataloghează drept curvă – şi iată încă un prilej pentru el să se dea mare.
şi apoi vine bendeac cu postări gen “eliberează-te, românco!” personal, văd o singură modalitate de eliberare: să împuşti 60 la sută dintre bărbaţii români.
aprilie 26th, 2009 at 10:47 am
Mulţumesc că m-ai inţeles, Loren.
Următoarele rânduri nu le scriu vizavi de vulpe, pentru că nu ştiu poziţia dumnealui incă şi pt. ca dumnealui a scris respectuos până acum. Le scriu in general.
Eu am scris nişte chestii on-topic, din respect pt. blogul unde îmi las urmele. Că eu numai aşa pot scrie, spre deosebire de atâţia “prieteni” care nu pot scrie un comentariu on-topic, nici dacă viaţa lor ar depinde de asta. Şi uite ce aiurea se pare că am fost înţeleasă.
Deşi eram mândră de blogul meu thecreatrix, am ajuns să il ascund de 40% din oamenii din lista mea de YM, ca să nu mă trezesc cu “congratulări”. Că românul nu pricepe că una e literatura sau comentariul, şi alta e persoana care scrie.
M-am săturat de ţara asta de mameluci care pupă poala preotului, după care se duc la curve. Şi care îţi scriu pe blog mizerii pentru că scrii despre dragoste sau pui câteva poze cu tine. Fi-mi-ar silă.
Cred că cel mai mare obicei sexual al românului este să îl f… grija de intimitatea altuia.
Cu respect,
O gâsculiţă idealistă.
aprilie 26th, 2009 at 11:31 am
părerea mea este că, din momentul în care îţi pui materialele pe net, conceptul de “intimitate” dispare. eşti la discreţia cititorului.
acum: dreptul la opinie este liber în democraţie, şi chiar şi în idiocraţie. dar şi dreptul tău la replică este la fel de liber, aşa că nu ai nimic de pierdut. sau de ascuns.
aprilie 26th, 2009 at 11:38 am
Creatrix, multumesc de apreciere
aprilie 26th, 2009 at 11:52 am
raluca hippie, simt o notă de reproş pentru că nu ţi-am răspuns la comentariu. da, e haios, şi nu comentariul era problema, ci eclipsa simţului umorului, de care sufăr eu uneori. Mai ales cînd dau iar şi iar de comments lipsite de rost, sare şi piper din partea cîte unui quasimodo sau ciri, care nu au nici o vină că nu le agreez eu stilul, dar nici eu nu am nici o vină pentru că mă irită.
tot thecreatrix: eu nu mă pot băga în nici o categorie: am momente în care sunt frigidă, momente în care sunt gîsculiţă şi momente în care sunt curvă.
aprilie 26th, 2009 at 12:03 pm
Pentru thecreatrix:
Eram numai” respectuos curios daca vorbesti in cunostinta de cauza sau numai asa , platonic.Majoritatea oamenilor de ambele sexe se hazardeaza pe terenuri unde n-au pasit niciodata si nici nu au de gand sa paseasca, iarta-ma nu vreau sa te incadrez undeva, in sensul asta, dar sper ca-mi dai dreptate.Eu nu discut punctul meu de vedere, dar ii dau dreptate Lorenei , in legatura cu “romanasul” nostru , gen cocalar de mall,si nu numai,care are deja o relatie stabila : visul lui de aur e sa participe la orgie cu “de toate”,mai putin stie care o sa fie reactia lui, pus in fata faptului implinit, daca ar fi sa aiba “norocul” asta.
E o medalie cu 2 “fete”.
In rest, scuze daca te-am ofensat, a fost involuntar.
In schimb , nu sunt de-acord cu frigiditatea, nu e o stare normala, provine din trauma.
aprilie 26th, 2009 at 12:16 pm
nu e adevărat, vînătorule. aşa e felul meu de a fi, şi aşa a fost de cînd mă ştiu. alternanţă exces/abstinenţă.
aprilie 26th, 2009 at 12:43 pm
Cu respect, Lorena, poate n-ai intilnit inca persoana aia, pe care ti-a harazit-o destinul, dupa care sa te arunci si in fantana.
aprilie 26th, 2009 at 12:47 pm
ba da.
dar, după cum zice david bowie: “it’s confusing these days.”
sau poate aruncatul în fîntînă nu e specialitatea mea, who knows.
aprilie 26th, 2009 at 1:05 pm
Înţeleg, Vulpe, ce ai vrut să spui.
Dar acuma daca nu mergi la orgii, asta inseamnă că nu poţi vorbi despre ele? Eu vorbesc si despre comunism, deşi nu l-am prins decât 7 anişori. Important este să nu vorbeşti tâmpenii şi presupoziţii, încolo, nu văd care este problema să te exprimi.
Şi cu asta v-am pupat, măd duc în parcul sportiv să fug niţel!
aprilie 26th, 2009 at 1:07 pm
Referitor la fântână, fapt real (ardelenesc). S-a intâmplat in satul lui bună-mea.
-Ioaneeee!
-Ce-i, mă?
-O cazt fiică-ta in fântână.
-Da ce-o căutat acolo?!
aprilie 26th, 2009 at 1:10 pm
intrebarea cu ce obiceiuri sexuale au romanii imi aduce aminte de un banc:
Se face un studiu mondial pentru a determina modul de viata la americani, rusi si romani (evident). Se iau un John, un Ivan si un Ion li se dau un prezervativ, o carpa de sters pe jos si o paine si cateva indicatii dupa care fiecare cu cate un observator se duc acasa.
Ajunge americanul acasa si ii zice nevestei: “hai sa ne-o punem ca avem si prezervativ, hai sa mancam dupa aia si la final dai si tu cu carpa asta prin casa”. Zis si facut. Concluzia: la americani intai distractia si apoi munca.
Merge Ivan acasa, da usa de perete: “Natasa, treci si spala”. Apoi se aseaza la masa si dupa aceea si-o trag. Concluzia: intai munca si apoi distractia.
Ajunge Ion acasa si ii zice Măriei: “Mărie, treci in patru labe si spala” in timpul asta el o regula pe la spate mancand din painea primita. Concluzia: in Romania ca sa mananci o paine tre sa futi omu pe la spate cand munceste.
Apoi nu odata mi s-a intamplat sa dau dreptate bancului in privinta obiceiului “sexual” romanesc:)
aprilie 26th, 2009 at 1:58 pm
Creatrix draga, nu te supara pe Vulpe, ca e un om dragut si inofensiv, are stil si nu ofenseaza niciodata, desi la inceput si mie mi s-a parut. E interesant ca tu te superi prea mult anul asta fatza de cand te stiam eu de pe alt blog (stii tu care). Nu trebuie!
aprilie 26th, 2009 at 2:09 pm
A, Lorena. ce am citit eu acum in Libertatea online: o pustoaica de 12 ani din Anglia a fost gravida, numai ca nu a stiut asta pana cand nu a nascut. Acum sa te intreb eu: daca noi, romanii, suntem inapoiati ca avem sechele din trecut etc etc, englezii ce au? De ce copila asta a patit asa ceva? Chiar numai de noi se face caz?
aprilie 26th, 2009 at 3:29 pm
Cuţ, unu la mână, nu m-am supărat pe Vulpe si am avut o discuţie decentă, ca de la om civilizat la om civilizat. Mie rar imi sare muştarul, oricum.
Nu mai citi şi tu toate ziarele gen Libertatea, cum mama mă-sii să nu stii că esti gravidă, până când naşti? Era chioară fetiţa sau ce? Nu îşi vedea burta? Trăia in pădure? Oamenii din jur, părinţii, nu ai văzut că are burtă şi 20 de kile in plus? Nu mai citiţi toate tâmpeniile şi ziarele de scandal care scriu senzaţionalităţi! Când a fost Libertatea vreodată un ziar serios? Imediat o să credeţi, dragii mei, că a apărut fantoma Elodiei cu barca pe Dunăre!Probabil tot voi forwardaţi chain spiders de alea cu “maine yahoo se inchide, da mai departe!”până faceţi scurtă la mână.
Române, nu mai fi credul. Setează-ţi filtru de bullshit!
Singura chestie adevărată este că da, in UK, natalitatea la minore este covârşitoare. Acolo la 15 ani, au câte 3 plozi, ca ţiganii la noi.
aprilie 26th, 2009 at 5:55 pm
NEsarat,nepiperat?sunt dezolat,mai citeste comentariul dupa ora 17.52 la tertulia si cel banat cu casa de biscuiti.Jocul s-a terminat.
aprilie 26th, 2009 at 7:04 pm
Pentru the creatrix :
Stii de ce e natalitatea la minore asa de mare in UK? Au legi de protectie sociala aberante , daca o tipa de 16-17 este gravida, in luna mare nu i se mai poate face avort, se duce , se constata sarcina, i se da o asistenta sociala de genul, 2 asistente, una schimba scutecele, alta ii pregateste mancarea la sugar, il plimba , etc, ca deh, ea e minora. In majoritatea cazurilor, parintii fetei o gonesc pe strada, la genul :” du-te fa, sa te imbrace statu’ si sa te hranesca”. Statul le da locuinta sociala, stiinta lorde carte se opreste la 8-10 clase, nu au nici o pregatire profesionala, nu se casatoresc, se duc in parc cu carucioarele, se imprietenesc intre ele si isi deplang soarta asemanatoare, fumeaza de rup, tigari de contrabanda poloneze, ca la ei este 4-5 lire un pachet de tigari si mai beau de rup pamantul. Multe au si cate 2 copii, dintre care unul alb si unul negru sau indoeuropean, cu trasaturi de indian, pachistanez, etc.Telul lor in viata este sa se reguleze si sa prinda tipi care sa le faca cinste la PUB care sa le dea de baut gin cu bere sau cu whisky si carora sa le fumeze pachetul de tigari, asta e fapta de lauda, in cartier.
Problema a devenit fenomen de masa in UK , dar nu numai, datorita nivelului de civilizatie scazut, lipsei de supraveghere a minorilor, proastei intelegeri a libertatilor sexuale.Multi copii sunt conceputi la chermeze transformate in orgii sexuale, unde nu prea se cunoaste donatorul de sperma.
aprilie 26th, 2009 at 7:35 pm
Din acest motiv, dar si din multe altele sunt “pentru contra” la manifestari swinger, cu toate argumentele lor, de genul : “vai draga, de cand ne ducem la intilniri cu swingers, ni s-a imbunatatit relatia sexuala si iubirea, ce parea sa moara, vai ce bine ma simt cand ma penetreaza 2 odata si-l vad pe al meu facand analul si oralul cu tipa aia grasa cu sanii cazuti de la etajul 5 “.
Ia ganditi-va ca din chestiile astea mai rezulta si plozi, care, ba seamana cu ala roscat cu corp de culturist, ba cu ala blond si cu barbutza de tzap batran, ca sotzul e brunet. Dar bolile venerice, dar mirosurile specifice, dar greatza care se instaleaza la un moment dat ?
aprilie 26th, 2009 at 7:51 pm
fireworks: looool!!
cutza: pădure fără uscături…
creatrix: mişto asta cu “filtrul de bullshit”.
quasivasile: dacă aş avea eu un eurocent pentru fiecare ocazie cînd mi-ai promis că dispari şi încetezi să îmi mai intoxici ziua, aş fi milionară în euro. ţie nu ţi-e aşa, un pic de jenă, să mai reapari undeva de unde ai jurat de atîtea ori că te cari? un pic de coloană vertebrală, anything? şi te-ai apucat să îţi verşi umorile şi pe tertulia.ro?
ceva folositor nu poţi să faci cu viaţa ta aia goală şi fără sens?
vulpe: asta deja mi se pare o exagerare. no offence. nu toate fetele sunt aşa.
aprilie 26th, 2009 at 8:05 pm
tot vulpe: eşti atît de vehement, de parcă ar vrea cineva să te pună la partuză contrar voinţei tale.
aprilie 26th, 2009 at 8:15 pm
Lorena, eu zic sa scrieti materialul la doua maini, tu cu Andreea Popescu
aprilie 26th, 2009 at 8:23 pm
Ai simtul umorului, imi place. Ma deranjeaza cei care vorbesc despre chestiile astea si le promulga drept metoda de a imbunatati si a redresa o relatie, care scartie, fara sa stie despre ce vorbesc. Chestia cu UK este true, multa lume e saraca cu duhu’ desi sunt supusii reginei, sunt egoisti si prefera sa-si alunge fetele de-acasa daca calca stramb, ca tot e protectie sociala la greu, nu, ca la noi. Nu generalizez, dar asa cum a observat si the creatrix, natalitatea la minore este majora, si nu din cauza mea si a lui the creatrix, datorita ignorantei si nivelului cultural scazut. Un alt fapt este alcoolismul la tineri si tinere, care se manifesta de la varste fragede.O spun statisticile , eu si niste prieteni care am fost putin in tara reginei Elisabeta II,dupa 90, cautand ce nu gaseam pe aici.
aprilie 26th, 2009 at 8:49 pm
simonarrr: îi discriminezi pe restul celor care se implică în această discuţie cu atîta pasiune.
aprilie 26th, 2009 at 9:06 pm
Vulpe, mă bucur că impărtăşeşti aceste lucruri cu noi. Fiind mai matur (cred ca ai peste 40 de ani), ştii mai multe. Invăţăm şi noi.
Ceea ce ai spus de UK este adevărat, am prieteni care au lucrat acolo şi mi-au spus aceleaşi lucruri defăimătoare.
Ca să make it clear to you, dacă nu era clar până acuma: sunt genul de femeie monogama care îşi doreşte o familie. Swingerismul şi multe alte lucruri nu sunt pt mine, dar dacă oamenilor le face plăcere, treaba lor.
Am cunoscut un cuplu de swingeri care făceau lucruri care intrec imaginaţia mea. Cel mai tare a fost când soţul imi zicea “Vreau să cumpăr un ham, cu p… ataşată, că nevastă-mea vrea să îşi reguleze prietena”. Deci eu am căzut de pe scaun la faza asta, şi la altele, pe care nu le pot scrie. Dar e intimitatea şi plăcerea lor, nu am eu dreptul să îi judec.
Ce vrei sa spui, Vulpe, cu expresia “in luna mare nu i se mai poate face avort”. Luna mare? never heard of it.
aprilie 26th, 2009 at 9:15 pm
Nu mai intervin in discutie, imi cer scuze daca am ofensat pe cineva, nu am vrut sa fiu vehement, la partuze nu ma( mai ) duc cu sila, nu citesc “Libertatea” si nu cred in elodii. Inca o data, imi fac mea culpa, stimata domnisoara ,the creatrix.Ma gandesc ca interventiile mele pe blog, n-au avut nici un sens, poate.
aprilie 26th, 2009 at 9:44 pm
Comentariul meu la 57 pica nasol dupa cuvintele frumoase pe care le adreseaza the creatrix.Asa ca stimata domnisoara, si voi celelalte domnite, va declar sincer ca am fost convins de nobletea si sinceritatea dvs. , in special de printesa creatrix, de cutza40 si nu in ultimul rand de stapana blogului, aceasta Artemis a a cuvintelor si sufletelor noastre.
aprilie 26th, 2009 at 9:48 pm
Atâta timp cât am avut un schimb de replici civilizat, nu văd care este problema. Departe de mine să vă ofensez pe dumneavoastră, domnule Vulpe. Din partea mea, consider problema rezolvată, eu v-am inţeles pe dumneavoastră, dumneavoastră m-aţi înţeles pe mine şi am discutat lucruri in ton cu intrebarea din articol. Din punctul meu de vedere, intervenţiile dumneavoastră pe blog sunt binevenite, invăţăm ceva şi noi “ăştia micii”, exact cum am subliniat, cu atâta diplomaţie, mai sus.
aprilie 26th, 2009 at 9:49 pm
dragii tatii, nu vă cereţi atîtea scuze: cît timp discutaţi decent şi vă combateţi în argumente, nu în înjurături, sunteţi bineveniţi.
faptul că eşti vehement nu era un reproş, ci o remarcă amuzată. mie îmi plac oamenii care îşi susţin punctul de vedere, şi ştiu ce vor.
aprilie 26th, 2009 at 10:04 pm
Pentru printzesa creatrix :
-sarcina are 9 luni, teoretic, dupa luna a 3-a, incepand cu luna a 4-a, nu se mai poate provoca avort si face chiuretaj, fatul misca si e prea mare si riscul deasemeni.
aprilie 26th, 2009 at 10:04 pm
Artemiiss, ce fain suna!! Hi hi!! I love godesses!!!
aprilie 26th, 2009 at 11:15 pm
Eu sunt contrariata numai de ce ne percep ei pe noi ca pe ultimii oameni, cand si ei au tarele lor. Am fost in Italia si la Roma am vazut strazi frumoase, dar si strazi naspa, unde iti puteai rupe un picior. In UK nu am fost. Asa cum spune Lorena, nu e padure fara uscaturi, dar sa ne uitam la propriile uscaturi, totusi(ma refer la ei).A, si uite, o idee pe care o vad acum si cu care sunt de acord, libertatea sexuala e inteleasa prost.
aprilie 26th, 2009 at 11:18 pm
4. Nu stiu daca mancatu de caca se pune la obiceiuri sexuale.
aprilie 27th, 2009 at 12:03 am
dadatroll: doar dacă se face cu foarte mare voluptate.
aprilie 27th, 2009 at 7:13 am
Pentru Dadatroll :
-si urinatul si defecatia se pun la obiceiuri sexuale.
Aia cu experienta in domeniu,cica recunosc tipele dupa probe de urina, ca la orgii e lumina stinsa si nu se vad la fata.
aprilie 27th, 2009 at 1:09 pm
@ Vulpe- citeam eu mai demult uin studiu asupra sexualitatii facut prin Nigeria, si aia puneau la obiceiuri sexuale si ¨holding hands¨ ; de unde ar rezulta, zic eu, ca marea majoritate a tipelor sunt lesbi.:D
Aaaa… si apropo de swingeri, sa va zic un banc:
I se termina mandatul lui Clinton si vine la puyere Bush. Cum sa se acomodeze- fac ei schimb de secretare, de peronal, balblabla- pana le vine ideea:
-Bai, facem schimb si cu nevestele o noapte?
-Bine, ba; facem.
Zis si facut.
A doua zi, se trezeste Hilary, se rasuceste un pic prin pat si zice:
-Bai, ce noapte am avut… Laura, ma intreb ce or fi facand barbatii nostri acum
aprilie 27th, 2009 at 2:05 pm
Bine, fie, unul colectiv
) Pe genul “Sex cu Lorena Lupu si fanii ei”.
aprilie 27th, 2009 at 6:32 pm
Oooo daaaa…
Plus ca presedintele nostru se pare ca are un fetis pentru pasaricile agresive de etnie rroma (mai ales daca n-au treaba azi)- remember?
Thecreatrix si vulpe- cutish rau schimbul asta de replici
Ma mai gandeam la obiceiuri sexuale ale romanilor, dar nu mi-a venit in minte decat un one-liner de pe net: “I don’t need sex. My government screws me every day”. Valabil si pentru ai nosti, nu?
aprilie 27th, 2009 at 7:50 pm
raluca hippie: genial banc!
simonarrr:
aprilie 27th, 2009 at 8:38 pm
1. Bravo ! Exista si vreun alt site al revistei in afara de blogul de pe wordpress ?
3. E secret citatul ?
4. Eu cred ca da, mi se pare ca este specifica atitudinea ipocrita fata de sexul oral in indiferent ce combinatie.
aprilie 27th, 2009 at 9:02 pm
Aaaa… apropo, mi-am mutat blogul la http://girl-in-the-city.gramo.ro Plizz modifica in blogroll. Mersic
mai 11th, 2009 at 2:51 pm
Da. Eu nu inteleg, dorinta romanilor de a face ceva pentru Moldova. Unchiul meu m-a intrebat daca nu ma duc sa protestez si eu, ca asa fac studentii. Eu i-am raspuns ca: daca nu imi pica si mie, de ce sa fac un lucru.
Oricum Moldova e Moldova si Romania e Romania, sunt disticte ca sa ma stresez. Si moldovenii nu imi plac.
mai 11th, 2009 at 2:58 pm
M-am gandit la obiceiurile sexuale ale romanului. Si nu imi vine ceva anume in minte.Ah, tipologia proasta/curva, dar si asta in linii mari e desueta. Parerea mea e ca daca o femeie experimenteaza nu e curva, dar e proasta cand spune ce a experimentat.
Si nu cred ca e suficient numai un barbat pt o femeie, sau numai o femeie pt un barbat, nu este natura noastra. Nu sunt genul infidel, dar daca mi s-ar da ocazia sa imi insel prietenul cu cineva imi place,cred ca as face-o in proportie de 70%.
mai 11th, 2009 at 7:06 pm
atitudinea asta e atât de forţată, încât pun pariu că acest comment a fost scris deliberat cu chef de polemici. dar în clipa asta chiar nu am de gând să mă cert cu nimeni. moldovenii sunt la fel de români ca oricare dintre noi – deschide şi tu o carte de istorie! – şi pe plan uman, unii dintre ei sunt mult peste unii dintre noi. în rest, propun să nu ne stresăm reciproc. naţionalismele stupide nu îşi au locul pe acest blog.
mai 11th, 2009 at 7:15 pm
Nu era scris cu rautate sau cu dorinta de polemica, sau din cauza nestiintei mele, ci chiar am o aversiune fata de atitudinea lor.
scuze, nu am vrut sa para fortat comentul meu.
mai 11th, 2009 at 7:32 pm
şi care ar fi “atitudinea” aceea?
mai 11th, 2009 at 7:46 pm
ghilimele.bun.in ce consta acea atitudine, ar trebui sa raspund, asa ar fi frumos.cum imi zice asistenta, aveti grija la examen, sa nu va bagati in chestii care necesita o continuare sau pe care nu le stapaniti.
am destui colegi din republica Moldova, majoritatea sunt ingamfati, plini de ei, au o parere proasta despre romani, pe care nu o inteleg, ei sunt cei “nemancati” ce vin in Romania ca alta tara nu ii primeste. si mai au si parereaai buna despre rusi, cand rusi nu dau nici 2 bani pe ei.
nu imi plac, desi o persoana speciala mie e din Republica Moldava, dar si ea are acele caracteristici ce nu imi plac.
mai 11th, 2009 at 8:09 pm
poanta e că moldovenii pe care îi cunosc eu – toţi! – sunt generoşi, sufletişti, calzi, disperaţi să fie recunoscuţi drept români, deşi eu una nu îmi dau seama de ce ar vrea cineva una ca asta, şi foarte foarte devotaţi prietenilor lor. şi dimpotrivă, românii din jurul lor sunt cei îngâmfaţi, cei care îi tratează ca pe “rakeţi”, cei care vin cu teoria cum că moldovenii “nu sunt români” şi că “sunt nemâncaţi”.
deocamdată nu văd decât prejudecăţile tale în acest dialog, nu şi vina lor.
mai 11th, 2009 at 8:30 pm
eram sigura ca asa o sa interpretezi.nu e vorba de prejudecati, ci de experiente. daca experientele dumitale sunt placute, ale mele nu sunt. si nimeni nu a zis ca sunt tratati sau ii tratez ca pe niste rackets. oricum discutia, daca se poate numi,degenereaza. nu stiu daca intelegi sau nu, nu eu ii tratez sau ii consider ca nu sunt romani, ci ei. de aici au pornt toate lucrurile.
daca ne am lua dupa istorie, da, Basarabia,teritoriu romanesc. dar dupa al II lea razboi mondial, destinele (ca sa suna mai poetic)s-au despartit. hai sa fim seriosi, avem si au sorta pe care o meritam.
recunosc, avem aceeasi mentalitate, neam de sclavi, de cand ne stim am fost sub o dominatie, de la turci, rusi, habsburgi, austro-ungari, lala. aceeasi mentalitate, doar ca noi romanii, ca sa rectific, valahii suntem putini mai bine hraniti.
la cat de stupizi sunt romanii, care au impresia ca exista dialectele oltenesc,moldovenesc si banatean, nimic nu ma mai surprinde.
mai 11th, 2009 at 8:47 pm
din câte citesc eu cu câteva replici mai sus, tu erai cea care îmi explica faptul că ei nu sunt români. şi că ai o aversiune pentru ei. dacă o şi manifeşti, e normal să-ţi răspundă prin îngâmfare.
mă bucur că eşti mai bine-hrănită, bravo! asta cu hrana e un argument de mare greutate şi valoare.
şi în cele din urmă, nu îţi cere nimeni să faci nimic pentru Rep. Moldova, deci nu văd rostul acestui dialog. iar ce fac eu pentru Republica Moldova, sau pentru oricine altcineva, e problema mea strict personală şi nu văd de ce s-ar lega cineva de asta.
mai 11th, 2009 at 8:50 pm
nu am zis ca mi-o manifest. si ii multumesc lui Dumnezeu ca sunt bine hranita. oricum sunt pareri diametral opuse.
mai 11th, 2009 at 8:53 pm
Bravooo! Poftă bună în continuare.
mai 11th, 2009 at 9:17 pm
mersi pt bon apetit, dar momentan sunt inapetenta.
mai 11th, 2009 at 9:23 pm
îhî