Nu vreau să mă repet şi să vă amintesc că pe blogul nostru, sâmbăta e dedicată videoclipurilor cărora le purtăm sâmbetele. Videoclipuri pe care nu le-am putut uita, pentru că hidoşenia sau stupizenia lor ne-a urmărit peste ani, şi ne-a făcut puţin mai cinici, mai răi şi mai acizi decât înainte. Şi totuşi, mă repet.
Video-trauma de azi mai poate fi numită şi TRAUMA MULTIPLĂ. Şi arată astfel:
Şi, desigur, e eterna şi fascinanta Nirvana, cu încă o fabuloasă capodoperă care ne-a făcut să chirăim ca demenţii: Heart-Shaped Box.
Traumă 1: Analiză pe text. (În măsura în care acest interpret celebru pentru cantitatea impresionantă de mămăligi în gură izbuteşte să-l reproducă, şi ce am izbutit să distingem):
Judecând după prima propoziţie:
She eyes me like a pisces when I am weak
nenea ăsta are o problemă cu o tanti care se holbează la el ca un Peşte atunci când el e slab. Îndeobşte, după nopţile de beţie. Sau în momentele în care îl convinge să se spele.
Dar nu… ea nu se mulţumeşte cu atât: îl încuie în lada ei în formă de inimă săptămâni întregi:
I’ve been locked inside your Heart Shaped box, for weeks
ladă care, desigur, nu era dotată cu articole de igienă…
Asta încă nu ar fi nimic. Ce e mai nasol: I’ve been drawn into your magnet tar pit trap
Adicătele numai den cauza ta, făh nesimţito, am fost atras în capcana gropii tale magnetice de catran, da? Întrebarea mea e: unde îşi ţinea ea groapa de catran – aia magnetică – şi mai ales, de ce depozita catran într-ânsa. Doar ca să îl înmoaie pe bietul băiet în catranul groapei sale? Şi să-l cătrănească? tz-tz, ce urât!
În consecinţă, el – încă suferind după încuierea în ladă şi cătrănit după înmuierea în catran, îi urează o chestie pe care nici măcar cel mai tare manelar român nu ar putea-o inventa: I wish I could eat your cancer when you turn back
Adică: mânca-ţi-aş, fă, cancerul, atunci când te întorci!
Opaaa! Deci, ea avea o tumoare malignă. Şi unde o avea, dacă ea trebuia să se întoarcă, pentru ca el să i-o mănânce? Iar dacă tumoarea malignă cauza şi dureri, înseamnă că şi pe ea o încerca o durere aprigă şi neiertătoare în rect. De unde şi bancul.
Ion şi Mărie la doctor, Mărie beteagă. Intră ea, Ion aşteaptă afară. O consultă doctorul, îi dă supozitoare şi zice:
-Le introduceţi în rect, dimineaţa şi seara.
-Da, dom’ doctor.
Iese Mărie:
-Ioane, o zâs să mi le introduc în rect.
-Da ci-i ăla rect, Mărie?
-Apăi nu ştiu.
-Apăi meri şi-ntreabă.
Intră Mărie în cabinet:
-Dom’ doctor, ci-i ăla rect?
-Vi le introduceţi în anus, da?
Iese Mărie.
-Ioane, o zâs să mi le introduc în anus.
-Da’ ci-i ăla anus, Mărie?
-Apăi nu ştiu…
-Apăi meri şi-ntreabă.
Intră Mărie în cabinet:
-Dom’ doctor, ce-i ăla anus.
-Doamnă, să vi le băgaţi în cur, da?
Iese Mărie:
-Ioane… Cred că… s-o cam supărat.
+++++
Aşa. Judecând după versul următor: Hey! Wait!, cred că şi destinatara cântecului s-o cam supărat, şi nefiind cocălăreasă româncă, să ceară două palme să simţă că are bărbat lângă dânsa, a întins-o la sănătoasa.
Oricum, la auzul acestui strigăt, ea se opreşte. Dacă nu s-ar fi oprit, cântecul ar fi încetat aici, nu?
I’ve got a new complaint, zice el. Adică, dacă tot pleci, stai să te înjur ca lumea, ce pana mea?
…şi tot aşa de 8 ori.
Trauma 2: Videoclipoceala. Şi întrebarea noastră: ce legătură au aceste simboale biblic-răstignitorii cu povestea de amor ghebos de mai sus? De ce să îmi arăţi un moşulică numai epidermă şi ciolane cum se răstigneşte de unu singur, printre corbii fără soţ? Doar ca să zic io: “Moaaamă, câtă profunzime, să mor io!”
Şi culori apocaliptice, nene, şi o tanti grasă cu aripi de înger, care probabil că vrea să simbolizeze sinergia faptelor revelatorii care contrastează într-o simbolistică alternativă, în suave caducităţi ale axiologiei reverberante ce converg într-o metafizică transfiguratorie… adică, nu înseamnă nimic.
Toate astea ar fi foarte frumoase, dacă cobain nu ar ţine neapărat să îşi bage mutra buboasă în aparatul de luat vederi, şi să ne tot ia vederea. Ce legătură are rictusul lui hidos cu problema cântecului – adică, un nene închis într-o cutie şi înmuiat în groapa de catran – numai el ştie.













ianuarie 24th, 2009 at 1:01 pm
Clipul asta mi-a produs traume cand a fost el lansat, in 1993, cand eu aveam 11 anishori. Oricum eram copil morbid si ciudat, numa’ asta mai lipsea, numa de-a dreacu, sa ma influentzeze!
Desi stii ca sunt fana inraita, de data asta imi place postarea ta si o inteleg.
PS*Cred ca valoarea unui cronicar sta, de multe ori, in capacitatea sa de a misca masele atat prin critici pro cat si prin critici contra. Cum faceau cei de la Republik, actualmente Rekino. Desi nu sunt mereu de acord cu ei, imi sfaraie palmele sa ii citesc chiar si cand imi injura trupele preferate.
ianuarie 24th, 2009 at 1:05 pm
dar eu nu înjur. eu lucrez strict pe materialul clientului. vorba reclamei mele preferate: executăm mănuşi din pielea clientului.
ianuarie 24th, 2009 at 1:19 pm
“Injur” era mai mult in gluma, iti dai seama:-)
Vindem ciorapi la doamne cu găurele:-)
ianuarie 24th, 2009 at 4:52 pm
Sper ca nu ma vei considera superficial prin aceasta replica (necesar e clar ca nu sunt). Cred ca faci o eroare in interpretarea versurilor lui Cobain, pe care multi o fac, si o pastrezi pe parcursul intregii analize: “naratorul” nu e doar suparat, enervat pe (sa zicem) “tanti”. Ok, daca asa stateau lucrurile, cantecul era superficial, Nirvana era superficiala si totul se reducea la 0.
Eu cred ca exista un conflict intern. Si nu reiese numai de aici ci din toate versurile de Nirvana (SLTS & altele). Probabil si din conditia de om cu personalitate bipolara a lui Cobain. Cum ar veni, el se simte atras de “tanti”. Se simte fascinat si isi da seama ca nu poate iesi din “Heart shaped box”, ca nu vrea sa iasa. Se simte prins in ceva material (box, tar pit), ceva urat prin faptul ca nu-i da voie sa “zboare”. Mai mult, ii arata ceea ce este el cu adevarat. Adica un om failibil, din carne si oase. Totodata, cutia este frumoasa, este “heart shaped”. Este atragatoare. De fapt, este esenta kitsch-ului: formal, carnal, lipsit de orice sublim. Asa cum se simtea si Cobain.
“I wish I could eat your cancer when you turn black” se inscrie perfect in ce am scris mai sus. Cobain cauta instinctiv identificarea cu tanti, chiar cu partea ei cea mai urata. De asta nu e “I wish I could destroy your cancer”, nu pentru ca respectivul ar fi ascultat manele.
“Hey, wait, I’ve got a new complaint” nu trebuie scos din context. Urma si versul “Forever in debt to your priceless advice”. Pai cum e asta un “complaint”? Cobain nu spune ca nu ar fi “in debt to your priceless advice”. Ba chiar din contra, el este in debt si nu-i place situatia. Ramane intrebarea de ce trebuie sa se planga de situatia respectiva. probabil asta era in firea omului pe atunci. Cand a scris “You know you’re right” depasise faza de revolta fata de conditia umana. Dupa care, cum vad eu treaba, s-a sinucis pentru ca nu mai avea de ce sa scrie cantece.
Oricum, ideea e ca nu-l vad deloc ca pe o bruta.
ianuarie 24th, 2009 at 5:18 pm
Nirvana..mi-au placut trupa asta intr-o perioada, si inca imi mai plac si acum unele piese. Nu stiu daca e o idee prea buna sa despici firul in 14 cautind sensul versurilor. De ce spun asta? Pentru ca stiu destul de bine un local in care Nirvana cintau destul de des (ba chiar au scos si un album dupa un concert live acolo).
Ei bine acolo, dupa vreo doua beri, cred ca incepeai sa vezi sensul..
ianuarie 24th, 2009 at 5:20 pm
ce-i cu fata asta de extraterestru?! imi placea mai mult patratelul alb-albastru!
ianuarie 24th, 2009 at 5:55 pm
thecreatrix: ok.
the form: păi nu spuneam eu într-o postare anterioară că şi un căcat de câine poate fi interpretat ca plin de semnificaţii profunde şi multilaterale?
nu, nu te condamn cu nimic. dacă începeai, ca aprozarnet, să mă baţi la cap cu cât de cretină/superficială/blablabla SUNT EU că nu sesizez gloria Nirvanei, mă înfuriam. ar fi însemnat că ÎNCERCI SĂ MĂ OBLIGI SĂ GÂNDESC CA TINE. Dacă tu, comentator, îţi spui doar părerea, civilizat, şi nu încerci să îmi dai lecţii de bengoşenie, nu am nici o problemă.
malko: eu vorbesc despre traumele mele. nu e necesar să fiţi de acord cu mine. pe mine un viol mă traumatizează – alţii au fantezii cu violuri şi chiar le doresc. deci: dreptul la opinie e liber şi gratuit. şi al meu, şi al tău.
ianuarie 24th, 2009 at 6:08 pm
Si eu am fost de acord cu faptul ca si un cacat de caine poate fi interpretat ca plin de semnificatii profunde si multilaterale.
Intrebarea e: este sau nu este plin de semnificatii profunde si multilaterale? Si uite asa reducem totul la subiectivitate. Adica eu spun ca este si tu spui ca nu este, pentru ca fiecare gasim interpretari pro si contra.
@ Malko Si eu spun ca este chiar inainte de cele doua beri, tu spui ca este numai dupa cele doua beri (daca inteleg eu corect ce ai scris). Nu inseamna ca ceva este mai fals logic daca il vezi altfel dupa doua beri. Am putea ca, in cazul mentionat de tine, abia dupa doua beri sa gasim echilibrul de substante din creierul nostru care sa ne permita gasirea legaturilor prin care sa judecam respectiva muzica la valoarea adevarata.
Ideea e ca adevarul aici e o chestie foarte relativa si nu poate fi pus pe seama “naturalului”. Au incercat si altii.
(Si poate duce la homofobie. Si la misandrism ca tot sunt mai putini barbati decat femei pe Pamant, deci e natural sa fii femeie. Si la o groaza de alte chestii, si mai nasoale.)
ianuarie 24th, 2009 at 9:26 pm
este foarte adevarat ca si “un cacat de ciine….”, dar conteaza momentul cind il faci: dupa ce-l vezi si-l ocolesti sau dupa ce ai calcat in el si incepi sa dai marunt din buze privind in sus.Nirvana nu mi-a placut de nici un fel cu toate ca in topul THE BEST ROCK N`ROLL,una dintre melodii se gaseste pe locul 9.SMELLS LIKE TEEN SPIRIT,iar cintecul pe care l-ai ales , a fost ultimul cintat,in ultimul concert pe care l-au avut.Nu mai vreau sa bat cimpii cu gratie,dar tot ce “spune” videoclipul,neascultind versurile,(care sunt fara sens) mi se pare o blasfemie.
ianuarie 24th, 2009 at 11:00 pm
Well, mie mi-a placut si inca mai imi place Nirvana. Si nu o sa ma dezic acum de ea, oricat de mult imi place cum scrii.
In schimb cantecul asta asa de mult mi-a placut, incat nici nu cred ca i-am vazut vreodata videoclipul pana acum. Asa ca m-am pus acum pe urmarit, inainte sa citesc anti-cronica, si l-am oprit dupa 43 de secunde. Am dat aprobator din cap la mai tot ce ai scris si m-am amuzat.
Un singur lucru as avea de carcotit si de intrebat in acelasi timp:
I-ai adulmecat lui Cobain his teen spirit sau cum de-ai stiut cat e de imputit ?
ianuarie 24th, 2009 at 11:12 pm
inca nu exista videoclip(cred)…n-are legatura cu video-trauma dv,dar nici nu vreau
ianuarie 24th, 2009 at 11:21 pm
kingsnake: se vede din fotografii. e artistul american cu cel mai unsuros păr, cele mai jerpelite haine, cei mai galbeni dinţi şi cel mai infect ten. dacă îi adulmecam teen spirit-ul, cred că făceam ciroză şi muream.
ianuarie 24th, 2009 at 11:23 pm
@ciri
Exact, exemplul cu cacatul arata subiectivitatea. Poate unii se opresc si fac poze inainte de a-l ocoli. Ciudat, stiu. Eu pana acum n-am simtit ceva special in legatura cu un excrement de pe strada, incat sa ma opresc si sa-i fac poza, dar e o analogie.
Si cat priveste ce spune videoclipul, da, de acord, e o blasfemie sau doua. Sau de la inceput pana la sfarsit comite o gramada de blasfemii. Presupun ca si astea ar putea fi interpretate ca fiind mai mult decat atacuri fara minte asupra crestinatatii, dar asta nu le ia nimic din caracterul blasfemic. Eu unul n-am nimic impotriva, nefiind un crestin convins.
ianuarie 24th, 2009 at 11:29 pm
@ciri: iar ai venit sa poluezi blogul asta cu banalitatile tale de doi bani, pe care le vinzi drept mari minuni? eu de obicei cam tac, dar cand mai citesc cate un cacat – ca tot suntem in tema – scremut de tine pe aici, ma umplu de draci si trebuie sa intervin. bai, ma plictisesti de moarte! esti cea mai neinteresanta mizda din lume. asuma-ti ideea asta si dispari dracului!
ianuarie 24th, 2009 at 11:41 pm
Deh, daca n-am avut internet si nici casete video pe vremea liceului, cine stie … poate acum eram fan Mariah Carey, ca frumosi dinti mai are!
Si daca ai dreptate poate ca s-a sinucis cand si-a dat seama ca sapunul nu actioneaza suficient de rapid la curatare.
ianuarie 24th, 2009 at 11:46 pm
nu am zis nicăieri că dantura e unicul lucru important, dar dacă omul ăsta îmi întoarce stomacul pe dos, ce să fac?
ianuarie 24th, 2009 at 11:53 pm
Pai nu trebuie sa faci nimic, ca doar n-o sa-ti lipeasca cineva peste noapte postere cu el pe pereti. Fiecare dintre noi avem libertatea antipatiei si a preferintelor. Si cum ziceam, cu cantecul si cu videoclipul asta sunt de acord cu tine. Cu generalizarea privind Nirvana, nu, dar pot trai (,citi si scrie) si mai departe in ciuda acestei diferente de opinii.
ianuarie 25th, 2009 at 12:09 am
ok
ianuarie 25th, 2009 at 12:24 am
Da. Si mie imi intoarce stomacul pe dos. Dar imi place sa-mi fie stomacul intors pe dos din cand in cand. Cum se cheama asta? (intrebare retorica)
TheForm arata bine si ca extraterestru, si ca desen abstract.
:D:D Voiam sa ma laud, cam asta ar fi scopul a ce am scris acum.
Noapte buna!
ianuarie 25th, 2009 at 12:29 am
şi ţie.
ianuarie 25th, 2009 at 12:53 am
de videoclipuri actuale nu ai nimic de zis?
ianuarie 25th, 2009 at 1:08 am
nu prea înţeleg ce e cu remarca asta. vorbesc în fiecare sâmbătă despre un videoclip care m-a traumatizat – după cum am zis în prima frază. asta, logic, impune o anumită tentă retro. IAR DACĂ EU ÎN POSTAREA ASTA AM VRUT SĂ TRATEZ CLIPUL ĂSTA, CARE-I PROBLEMA TA?
nu văd de unde şi până unde mi se dau comenzi – atâta timp cât nu suntem la restaurant, eu nu sunt chelner, iar voi nu achitaţi nota de plată, la final.
ianuarie 25th, 2009 at 1:38 am
[...] Lorena Lupu ne arata, in sfirsit, filmuletul ei porno preferat. Desigur, continua si seria video-traumelor, care chiar merita urmarita (nu ca as fi intotdeauna de acord cu [...]
ianuarie 25th, 2009 at 4:36 am
Apropo de unsuros …
Eram in liceu si umblam cu un tip cu parul lung si cu barba. L-a vazut diriga-mea si l-a numit ‘barbar’ …probabil ca si ei i s-a parut slinos, desi el chiar nu era. Asta apropo de impresii. Tot in liceu, aveam camera plina de postere (pe peretii inalti de 4m, aveam loc de multe si mari) si singura impresie pe care mi-o dadeau pozele lui, din punctul asta de vedere, era nu ca nu se spala ci ca vroia sa dea impresia asta, ca parte din imaginea grunge.
Imi placeau si versurile lor, si majoritatea (nu toate) melodiile. Fiecare cu ce are de comunicat.
Oricum, mi s-a parut amuzanta abordarea
)
ianuarie 25th, 2009 at 9:51 am
Eu niciodata nu l-am vazut pe Cobain ca fiind slinos (was he?), mi s-a parut doar neglijent si deloc contrafacut, onest, talentat si fucked up. Exact cum zicea cineva mai sus, acuma nu o sa ne certam cu Loren ca avem opinii divergente:-) Videoclipul asta sucks, dar sunt si altele bune (Smells Like Teen Spirit) care Teen Spirit btw, era un deodorant:-)
Mi-am pus finally hypelink la nick:-))
BTW, nu stiu cine e Ciri dar rad cu lacrimi de fiecare data cand apare in arena.
ianuarie 25th, 2009 at 12:58 pm
Da, Lorena, te rog frumos, nu-l da afara pe ciri! Prea tarziu, spune-i sa se intoarca! Te rog!
ianuarie 25th, 2009 at 1:00 pm
anthea, thecreatrix: nu mă înţelegeţi greşit, nu am nimic cu bărbaţii cu părul lung. l-am iubit cu pasiune pe axl rose, am fost fana lui chris cornell, a lui james hetfield şi a lui ville valo. rockeri cu sex-appeal.
nu spun nimănui să nu-l iubească pe cobain, dar recunoşti şi tu, creatrixo: clipul ăsta sucks. asta e tot ce am vrut să spun.
vizavi de ciri, eu nu am nimic cu nimeni, e loc sub soare pt. tot poporul, singurele mele probleme sunt când ia câte un text al meu şi îmi arată cum l-ar fi scris ea – fără să se întrebe o singură clipă dacă pe mine mă interesează cum e să-mi scrie alţii textele
– sau când intră pe pagina myfaces, să îmi explice că ea consideră că vrea să-mi vadă adevărata faţă, şi ia să încerc eu să i-o arăt – atâta timp cât eu nu datorez socoteală nimănui.
ianuarie 25th, 2009 at 1:11 pm
*nu o da afara. N-am fost politically correct.
ianuarie 25th, 2009 at 1:27 pm
the form: se pare că trebuie să mă repet:
ianuarie 25th, 2009 at 1:32 pm
Uite, referitor la ce spuneai tu, Lorena, eu l-am adorat pe Vallo in liceu (ca toate fetele) si ii stiam pe de rost melodiile, copiate misheleste pe niste casete RAKS, ca nu aveam bani sa imi iau Razorblade Romance cu coperta roz-aprins, pe care Ville era trantit gol si cu o blana deasupra, imaginea aia imi dadea vise pornografice. Acuma nu inteleg ce imi placuse asa de mult la el mai ales ca muzica, acum, mi se pare de cacao. Dar pt emokidul din mine, ea vibrase perfect. Perfect match at perfect age.
Si parerea unei fane Nirvana, baietii astia nu s-au impus DELOC prin videoclipuri, prin vizual (uite si tu cum aratau!), ci prin concertul ala despre care abera Ciri, dar nu stia nici ea la ce se refera, Unplugged MTV 1993, concert considerat salbatic si totusi autist.(cine-l simte asa, bine, cine nu, nu).
E f. frumos sa te contrazici si totusi sa existe respect si eleganta, nu sa ne certam ca cine are dreptate:-)
ianuarie 25th, 2009 at 2:26 pm
Prea mult efort pentru un clip atat de stupizel.
ianuarie 25th, 2009 at 2:37 pm
Am cedat psihic. Mai bine ascult Nirvana decat sa vad clipurile, ca eu, un om din profan nu le inteleg (clipurile). Ma limitez la albumul “Unplugged in NY” si atat!
ianuarie 25th, 2009 at 2:52 pm
thecreatrix: multumesc ptr ginduri bune, dar in ceea ce priveste concertul,nu m-am referit la spectacolul memorabil de la MTV ci la ultimul lor concert, in turneul european,care a avut loc la Terminel Eins pe data de 4 martie 1994 la Munchen si unde ultimul cintec a fost chiar acesta,mult analizat. Si m-ai am o intrebare: de ce rizi?
ianuarie 25th, 2009 at 3:03 pm
thecreatrix: cu alte cuvinte, e vorba de comic involuntar.
ianuarie 25th, 2009 at 3:48 pm
Ciri: nu ma-i stiu de ce radeam.
ianuarie 25th, 2009 at 4:03 pm
Da, am inteles din prima, nu era nevoie sa te repeti. N-am atacat ce-ai spus tu. Doar am facut o corectie la ce spusesem inainte.
Hillsbury i-a sugerat ca n-ar fi loc sub soare pentru toata lumea: “esti cea mai neinteresanta mizda din lume. asuma-ti ideea asta si dispari dracului!”. Nu tu.
ianuarie 25th, 2009 at 4:06 pm
este minunat ca se poate ride din orice ,chiar daca subiectul nu este de asa natura si de fapt clipul reprezinta in mare masura visuri ale lui Cobain.Sunt intr-adevar traumatizante
ianuarie 25th, 2009 at 4:50 pm
@ciri: vai de neuronul tau pierdut de singuratate. singurul lucru cu adevarat traumatizant e prostia ta fara sfarsit!
ianuarie 25th, 2009 at 5:00 pm
thecreatrix: cum s-ar spune, baţi la porţi închise.
theform: şi nu eşti de acord cu hillsburry, înţeleg
ciri: socot că merită să te documentezi puţin înainte de a formula o părere. bun, asta e doar părerea mea, tu fă cum crezi. clipul nu reprezintă idei, sau mă rog, visuri, dacă ţii tu neapărat, de-ale lui cobain (alea sunt concentrate în mirificele versuri de mai sus), ci ale regizorului Anton Corbjin.
ianuarie 25th, 2009 at 5:02 pm
@Ciri: draga mea, eu iti sugerez elegant sa te retragi demn inainte sa devenim a dreacu. Ce zici?!
ianuarie 25th, 2009 at 5:07 pm
bine, mai ai dreq decât hillsburry, care scoate foc pe nări de îndată ce citeşte conţinutul unui comment semnat de ciri, nu aveţi cum să fiţi, cred.
ianuarie 25th, 2009 at 7:12 pm
tot ce am scris le-am citit si eu de pe siteul NIRVANA si drep sa-ti spun am aflat multe noutati,precum faptul ca micuta fata imbracata in uniforma KuKluxKlanului este ruda apropiata cu defunctul.Ca cenusa lui a fost furata din casa din Los Angeles a sotiei lui si a ajuns nu se stie cum in posesia unei actrite germane,care a declarat ca va fuma cenusa,dupa spectacolul din oct 2008,ca sa-l elibereze pe Corbain, de ” circul mediatic”. Daca a facut-o nu se spune nimic.Pentru PATRIK- pentru ca vorbesti atit de delicat iti spun ca :barbatii si calculatoarele sunt la fel de greu de inteles,intotdeauna au memorie insuficenta si mereu apare ceva nou.
ianuarie 25th, 2009 at 7:33 pm
iar papagalii inmagazineaza informatii inutile, pe care le reproduc mecanic, fara a face corelatii
partea cea mai trista e sa rada toti comentatorii unui blog de tine, sa ti se repete ca esti crancen de proasta, si tu sa insisti ca e greu de inteles. Ia incearca sa urmaresti propozitia urmatoare: Esti cretina, plicticoasa si inutila.
Ce ai inteles din ea? ;;)
ianuarie 25th, 2009 at 10:53 pm
Chiar nu inteleg de ce atacati asa un om? Fiti ingaduitori.Aici fiecare are dreptul la opinie. Una e cand il ataci pe un om care vorbeste urat si alta pe cel care are o parere diferita.
ianuarie 25th, 2009 at 10:55 pm
şi când un om nu are nici o părere, ce facem?
ianuarie 25th, 2009 at 11:01 pm
bai cutzo, ajung sa ma intreb daca nu esti la fel de dobitoaca precum e individa pe care o aperi. conjuratia vacutelor joiane.
unde pana mea vezi tu parere diferita? nu vezi ca idioata aia vorbeste fara sa stie despre ce si aproba bovin tot ce spune Lorena? (Bine, uneori o apuca crize de grafomanie si atunci vrea sa empresioneze poporul pe aici, doar pentru ca nu s-a gasit nimeni sa-i spuna din timp: Tanti, esti patetica rau! Du-te si culca-te!!
ianuarie 25th, 2009 at 11:05 pm
Patrick: eu am adeverinţă de boală pe ea – a se vedea pagina “my faces” – dar tu ce ai?
ianuarie 25th, 2009 at 11:07 pm
Antipatia pentru oameni prosti, nimic mai mult.
ianuarie 25th, 2009 at 11:31 pm
Lorena: Nu spun daca sunt sau nu de acord cu Patrick. Doar ma intreb, daca el tot are prerogative de administrator, de ce nu vrea sa editeze numele de “ciri” astfel incat sa apara mereu “mizda proasta”. Sau nu se poate face?
ianuarie 25th, 2009 at 11:35 pm
Bine, o fi asa, mi-e mila de ea.
ianuarie 25th, 2009 at 11:43 pm
Patrick nu e administrator, doar author. Adică poate scrie postări – şi nu prea scrie! – şi poate edita comentariile de la postările lui. Alea pe care nu le scrie.
Şi tu ce crezi că sunt eu? O marionetă? Că poate cineva să facă astfel de editări pe blogul meu cum îl taie capul?
Întâmplător s-a nimerit ca ciri asta să mă tot enerveze cu stilul ei băgăreţ şi intim-cu-de-a-sila, şi cu uite-cum-ţi-aş-rescrie-eu-textele, şi de-aia îl las pe Patrick să-şi facă mendrele. Dar să nu ai impresia că îl las să facă ce vrea, cum vrea, unde vrea. Pentru asta e liber să-şi facă blogul lui.
ianuarie 25th, 2009 at 11:45 pm
Dar pana la urma Patrick nu e personaj inventat? Cine il joaca?
ianuarie 25th, 2009 at 11:47 pm
4 persoane, pe rând. Dar ori de câte ori o înjură pe ciri, îl joacă aceeaşi persoană.
ianuarie 25th, 2009 at 11:52 pm
Ok, tu esti sefa, blogul e al tau. Ciri ar trebui sa-ti fie recunoscatoare!
Si da, uite-cum-ţi-aş-rescrie-eu-textele e o chestie foarte urata. Un fel de “Nu-mi pasa cat ai stat sa le potrivesti. Tu nu le scrii bine, eu le scriu bine in cinci secunde. Pe blogul tau!!!” Asta in cuvintele mele, nu ca as vrea eu sa-ti rescriu “uite-cum-ţi-aş-rescrie-eu-textele”-le.
ianuarie 25th, 2009 at 11:53 pm
Hau hau hau! Vreau sa scriu si io, numai ca apuc greu la compu asta. Azi i-am ars o laba la intrerupator de l-am scos din priza, ca nu a vrut Cutza sa ma lase sa scriu.Deci,Ciri trebuie sa se mai controleze cu grafomania si Cutza sa nu se apuce de asa ceva. Patrick sa fie mai politicos cu doamnele sensibile de pe aici. Lorena sa ramana cum este si sa-l puna pe Pulica sa scrie si aici. Eu stiu ca are blog si el, dar sa vina si aici. Paaa!
ianuarie 26th, 2009 at 1:13 am
theform: nu are de ce să-mi fie nici recunoscătoare, nici nerecunoscătoare, pur şi simplu să nu aibă impresia că m-a câştigat la loto.
şi una e că îmi rescrie o postare de pe blog. mai nasol e că la un moment dat s-a apucat să îmi rescrie finalul uneia dintre cărţi. şi nu la modul pertinent: uite, lorena, ar putea fi aşa şi aşa. ci să-l rescrie ca text efectiv.
şi pentru că eu sunt fată finuţă şi nu i-am administrat un “du-te, taie-ţi venele şi mori în sânge!” pe care l-ar fi meritat, a revenit cu comment peste două zile: “da’ de ce nu zici nimic?”
cutza: ok. mişto tentativă de a aplana lucrurile.