Hlizibile

Mi-am adus aminte, pentru voi cei ce mă suspectaţi că am dat în febra poeziei, că la un moment dat, am publicat şi o parodie de literatură erotică, aici.. Sper să vă placă.
––
Ieri am primit un banc pe messenger, de care am râs cu poftă:

Ce credeti ca s-ar fi intamplat daca cei trei magi ar fi fost femei, si nu barbati? La aceasta intrebare femeile au raspuns: – Ar fi cerut indicatii, ar fi ajuns la timp, ar fi ajutat la nasterea copilului, ar fi curatat staulul, ar fi adus un vas cu mancare si cadouri practice. Iata si replica barbatilor: – Da, si stiti ce ar fi spus cand au plecat? „Ai vazut ce sandale purta Maria la rochia aia?” „Copilul nu seamana deloc cu Iosif!” „Va vine sa credeti ca au lasat toate animalele alea dezgustatoare in staul?” „Am auzit ca Iosif nici macar nu lucreaza!” „Si magarul ala al lor cred ca a avut si zile mai bune!” „Vrei sa pariezi cat va dura pana cand iti vei primi vasul inapoi?”
––
Poşta redacţiei (adică ce probleme existenţiale ne-a mai adus tata Gugăl):

long live pastile 1
mata aia cu ochii de sticla 1
– aici eu nu pot citi altceva decât „mă-ta”, îmi pare rău
modele de rochii pentru femei grase 1 – corturi? 🙂
pseudo-dionisie areopagitul 1
vreau sa fac un slide pt iubitul meu 1
cum se numeste desenul ala cu elefantul 1
pule mici 1
– ia de aici, să nu mă mai freci la cap! Sau, dacă nu te saturi, ia de-aici!
cum sa scapi de parul pubian 1
aprilie in engleza 1
eu nu te-am vrut 1
cum ma sarut ? 1
suficienta intentia buna 1
mi-a zis ca sunt urata 1
– şi tu nu i-ai turnat o Cola întreagă în cap?
sex in trei 1
ce faci cand ambulanta nu vine 1
teoria conspiratiei 1
sex lorena lupu 1
– last time I checked, era feminin. să-mi fi crescut între timp… antene?
e bine sa combinam nectarine cu banane 1
dop de cauciuc la vin 1
am facut 1
suntem de o saptamana impreuna si vreau 1
tute in lume 1
vreau sa ma frizez si nu stiu daca mi-ar 1
pisici cazute de la etaj 1
cum sa fac sa nu isi dea seama ca nu stiu 1
crede-mă că ştie deja! 😛
gazda calea 13 septembrie 1
vinul rosu este bun la h 1
– ce anume începe cu h?
perioada buna epilat 1 – se zice că anul 1985 a dat o recoltă bună, dar nici 1976 nu e de lepădat.
„dinu lazăr” wikipedia 1
de ce iubim pisicile 1
youtube conspiratie 1
rautatea feminina 1
reclama coca cola i hate you 1
par pubian natural la femei 1
nokia performant 1
daca am luat propanolol am voie sa iau s 1
– încercare 1
mail mesenger 1
iau propanolol pentru inima pot lua si c 1
– încercare 2
cand iau propanolol pot lua si calciu 1 – încercarea 3 – „success! n-am dat enter înainte să termin întrebarea! yeah! ăăă… oops! tot pe blog la proasta asta am nimerit?”

maria teresa cea mai mare prostituata 1 – poate curvă, băieţel. Prostituatele se caracterizează prin perceperea de tarif.
femei tute 1
cum o fac sa ma sarute 1
melodii erotice 1
modele epilari 1
cum se deschide o sticla de vin 1
obsesii fierbinti 1
– n-avem decât şambrate. 😦
ora in new orleans 1
rosu si negru rochii de seara 1
utere 1
transexuali heterosexuali 1
filme erotice grasane 1
ce inseamna bengos 1
babe facand sex extrem 1
faze hazli cu tonti 1
poze cu bili si bandi 1
pustoaica injectie 1
uita-l un astfel de baiat nu te merita 1
poze cu pule mici 1
„parul tau lung” 1
semnele mutilor prin care vorbesc 1
intre balcoane 1
tratamente babesti pentru orice fel de b 1
valsul cantat cu trompeta 1
lesbiana aviatoare 1
cum sa imi rad parul pubian baiat 1
ce cauta lumea pe google 1
incepe cu p se termina cu ula 1
– lasă-mă să ghicesc: şi stă toată noaptea sculată, nu? Ta-na-na… patrulă!
totul despre ville valo 1
fantezi erotice 1
lorena lupu lesbiana 1
cititul in cafea 1
poze nokia modele vechi 1
arta populara 1
belele 1
povestea mea erotica 1
– păi tu ţi-o cauţi pe guglea, măi băiatule?
obsesia fizica
a cazut pisica de la etaj 1
– păi du-te, deşteptule, şi ia-o!
avataruri vesele 1
cati copii mor in fiecare an in romania 1
caine muscat de sobolan 1
mailuri de dragoste 1

Şi pentru că eu sunt rea şi non-empatică, rog cititorii https://lorenalupu.wordpress.com să dea sfaturi bune acestor oameni aflaţi la ceas de grea ananghie.

Final apoteotic: dacă tot i-am spus zânei carabină în comments că există o singură persoană interesată de sexul cu lorena lupu (deci o singură căutare), azi, sărciutorii s-au răzgândit. Iote, oamenii cu scaun la cap:

Now, do they have issues or what!?

76 de gânduri despre „Hlizibile

  1. Am gasit-o pe cea mai simpla si am mai luat doo:

    * cum se numeste desenul ala cu elefantul – Dumbo
    * babe facand sex extrem – baaaaaaa, pe cine faci tu babe, a ?!? Plus…cand fac babele sex numai extrem poate fi, si ma gandesc ca se cam lasa cu injuries … sholdul, shalele, alea =P
    * rosu si negru rochii de seara – da, pe vremea lu’ Rosu si Negru, rochiile de seara erau misto, merita cautate…Stia nenea Stendhal ce face 😛
    * poze nokia modele vechi – aici: http://blogs.menupages.com/sanfrancisco/brick.jpg
    * caine muscat de sobolan – aista s-imagineaza ca gaseste leacul pe net? bietul caine… :S
    * intre balcoane – unii au un zid, altii un geam, altii un spatiu, altii au un mare gol, altii isi intind fire sa usuce rufe pe ele, altii folosesc spatiul respectiv pt a-si spiona vecinii, altii pt a-i injura … si unii pisoi se plimba pe-acolo 😀

    Gata, sa mai las si pt altii lol. plus ca tre sa plec la servici 😉

  2. Sfaturi de la mine pentru cei care se duc la Google ca la oracolul din Delphi:

    mi-a zis că sunt urâtă – tot tu ai dat search cu „pule mici” ca să te răzbuni?
    păr pubian natural la femei – mă, oi fi inventat tu pe cel artifical, 10% Lycra, 90% cămilă?
    cum o fac să mă sărute – toothpaste+toothbrush+ no words ca „vrei să ne f…m?”
    între balcoane – balcoanele cui? ale mamei natură sau ale nicoletei luciu?
    lorena lupu lesbiana – da, you do have issues…
    utere – Hai că asta-i prea de tot! Există mai multe modele de utere, ceva de genul uter sport pentru femeile active, uter strong pentru mamele cu mulţi copii, uter hipermegaflexibil pentru cvintupleţi…?
    câine muşcat de şobolan – de aia nu se recomandă pechinezii la bloc, că şobolanii din subsoluri sunt mai mari…

  3. sodium, eşti genial! şi ar fi tare să se găsească în sex-shopuri „păr pubian fals pentru role-playuri gen sex în fân.” Produs din materiale non-alergene. Disponibil în trei culori, negru, blond şi verde-fosforescent, pentru amatorii de imagini inedite.
    ––
    păi şi tu ai ţine pechinezii în curte?

    ––

    suferinţa asta cu „mi-a zis că sunt urâtă” a apărut doar azi. căutarea cu „pule mici” apare în fiecare zi. Într-o zi, statistica arăta aşa: pule mici: 12, lorena lupu: 10. most searched: pule mici.
    😀 😀

  4. păi nu pomenirea e obsesivă, horia, ci căutarea. pe cuvântul meu de onoare, de zece luni, de când există acest blog, un om caută pule mici pe google în fiecare zi, de două, trei, patru … uneori chiar de paisprezece ori!

    acum, întreb şi eu – câte pule mici nou-nouţe pot apărea pe net într-o singură zi?

  5. „păr pubian fals pentru role-playuri gen sex în fân.” Produs din materiale non-alergene. Disponibil în trei culori, negru, blond şi verde-fosforescent”
    negru si rosu, sa se asorteze cu rochiile de seara

  6. asaaaaaa….
    mata aia cu ochii de sticla – nu este politically correct sa te referi la persoanele cu ochi de sticla altfel decat „mama dumneavoastra”

    ce faci cand ambulanta nu vine- nu faci bine deloc

    lesbiana aviatoare -bravo ei! Cica aviatorii au priza la gagici, si n-are de ce sa nu mearga si „pe invers”- deci aviz gagicilor 😀

    si legat de ala care cauta „p#le mici”- de ce si-ar dori cineva asa ceva? Sau poate o fi un tip cu „self-confidence issues”- cauta din alea mici ca sa aiba impresia ca a lui e mare 😛

Poştă şi tu ceva. Da' pe tonul pe care vrei să-l folosesc şi eu cu tine